Oisko kellään hauskoja naistenpäivä onnittelu -tekstareita?
Vastaukset 9
- smt
etin minäki naistenpäivä tekstareita ja onnitteluja,vaen ei löydy mistään!onnetonta!pistäkää tulemaan,kiitos rakkaat siskot!!ja miehet
- viola-olivia
pistäkää viestiä tulemaan!!!!!!!!!!!!1
Onnea ja Siunausta armaalle Marjatalleni!
Ilkkasi
http://ekortti.hs.fi/teema.htm?teema=31&ref=adword_naistenpäivä onnittelut&gclid=CLvehLn9_ZECFQxcQgodT2jn9w- MrsLady88
Lämmin kiitos kultainen aviomieheni Ilkka, kun jälleen muistit minua niin ihanilla kukkasilla!
- syvänpunainen ruusukimppu kortissasi kertoo
syvästä rakkaudesta...
Kiitos Ilkka rakas Sinulle kaikista ihanista kukista ja iloisista yllätyksistä,
joita olet jo tähän mennessä sirotellut elämäni tielle!
Vaimosi Marjatta
I love You! - mikhaildenisov
MrsLady88 kirjoitti:
Lämmin kiitos kultainen aviomieheni Ilkka, kun jälleen muistit minua niin ihanilla kukkasilla!
syvästä rakkaudesta...
Vaimosi Marjatta
I love You!multaki vaikka en sua tunne!Ooot kivan näkönen typy!
- MrsLady88
mikhaildenisov kirjoitti:
multaki vaikka en sua tunne!Ooot kivan näkönen typy!
Hyvää jatkoa elämääsi - siunausrikasta Pääsiäisen aikaa myös!
Marjatta - luomutyttö
MrsLady88 kirjoitti:
syvästä rakkaudesta...
Vaimosi Marjatta
I love You!lirkun lärkyn
- Siso
Kun jumala loi sinut, hänellä oli juhlat. Hän söi hummereita ja mansikoita ja joi kuohuviiniä sekä konjakkia. Päissäänkö? Kyllä... mutta ehkä juuri siksi sinusta tuli niin mainio! Hyvää naistenpäivää!
- miesmäistä luonnetta
tänään toivotamme toisillemme iloista naistenpäivää ja huomenna käännämme veistä haavassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22822Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha535756- 80677
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561