Paula Koras

Uunilintu

Onko kellään kokemuksia Paula Koraksesta? Ovatko ennustukset osuneet oikeaan? Tuntuu ainakin kovinkin vakuuttavalta ja johdonmukaiselta...

49

14299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyytyväiset

      Minä ja minun ystävättäreni olemme pitäneet vuosikausia Paula Korakseen yhteyttä puhelimitse sekä henkilökohtaisesti käymällä hänen vastaanotollaan. Olemme saaneet apua paljonkin elämämme kiperiin asioihin. Emme ymmärrä näitä kommentteja, joita olemme lukeneet. Johtuneeko pahansuopaisuudesta vai oman elämän vaikeudesta, joka pitää purkaa tällä lailla, parjaamisella...
      Se, mitä olemme oppineet tuntemaan Korasta, emme ole hänessä huomanneet näitä väitettyjä luonteenpiirteitä, vaan hänestä välittyy halu auttaa ihmisiä, eikä suinkaan mollata.

    • nainen kokkolasta

      tälläiseen aiheeseen tuomaani mielipidettä
      tuntuu ihan hullunkuriselta, koska nyt on pakko,
      ku huomasin paula korakseen kohdistuvaa polemiikkia.

      ensinnäkin olen saanut tältä näkijältä niin suurta apua elämänkriiseissä, joista en olisi muuten selvinnyt.

      haluaisin sanoa näille ihmisille, jotka tähän henkilöön kohdistaa tällästä herjaamista, että katsokaa peiliin, mitä sieltä näätte!

      • Uunilintu

        ...että edelleenkin uskon hänen olevan pätevin niistä, joihin itse olen ollut yhteydessä. Olen soittanut hänelle 4 kertaa, ja ehkä se mainitsemani "tympeys" johtui kiireestä tai sitten tiedostamattomasta omasta asenteestani, koska hän kertoi jotain sellaista, mitä en halunnut kuulla (se piti kuitenkin paikkansa). Nyt pari viimeistä kertaa kun olen hänelle soittanut, hän on sanonut täsmälleen samat sanat molemmilla kerroilla. Uskottava on!!!


      • hgfkdf
        Uunilintu kirjoitti:

        ...että edelleenkin uskon hänen olevan pätevin niistä, joihin itse olen ollut yhteydessä. Olen soittanut hänelle 4 kertaa, ja ehkä se mainitsemani "tympeys" johtui kiireestä tai sitten tiedostamattomasta omasta asenteestani, koska hän kertoi jotain sellaista, mitä en halunnut kuulla (se piti kuitenkin paikkansa). Nyt pari viimeistä kertaa kun olen hänelle soittanut, hän on sanonut täsmälleen samat sanat molemmilla kerroilla. Uskottava on!!!

        olen kerran tavannut ja pari kertaa soittanut. hän tiesi yllättävän paljon asioita jotka myohemmin osoittautui oikeaksi.ärsyttävä piirre hänessä on se, että hän tuo julki omat mielipiteensä. se mitä häneltä kysyn ei mielestäni ole muiden kuin itseni asia. maksanhan hänelle palvelusta.
        taitava ja rasittavan ärsyttävä osaa olla.


      • Anonyymi

        Paula Koras om synnynäinen näkijä. ei tarvitse apuvälineitä. työtänsä ontehnyt30 vuotta. auttaa ihmisiä henkilokohtaisissa ongelnissa.maan ja taivaan väliltä. lapsena tämä 6 aisti tuli jo esille Paula Korakselle. murrosikä pelotti miksi minä näen kun muut kaverit eivät ymärtääneet kokenensansa mitään. selvänäkö kyky pitää olla syntymästä saakka . sitä ei opita tänä päivänä on tullut kuin sieniä sateella ns. selvänän´kiöitä. mutta olisin hieman skeptine.!


      • Anonyymi
        hgfkdf kirjoitti:

        olen kerran tavannut ja pari kertaa soittanut. hän tiesi yllättävän paljon asioita jotka myohemmin osoittautui oikeaksi.ärsyttävä piirre hänessä on se, että hän tuo julki omat mielipiteensä. se mitä häneltä kysyn ei mielestäni ole muiden kuin itseni asia. maksanhan hänelle palvelusta.
        taitava ja rasittavan ärsyttävä osaa olla.

        Saman huomasin kun soitin hänelle. On epäilevä, kyseenalaistaa, yms.


    • ei-varas

      Käymisen perusteella Paula tietää asioita yleistasolla. Yksityiskohtaisuuksia kysellessä ei välttämättä selviä vastauksia löydy. Suorapuheinenkin hän välillä on, mielipiteistään.

    • arjuuuuska

      täyttä potaskaa puhuu ja piti olla puolentunnin aika niin olikin vain 20min.ja otti rahat ensin.tämä tapahtui turus...

    • Apuasaanut

      Minun kommentti Paula Koraksesta oli, että haukoin henkeä...
      Kuinka joku voi puhua asioita, joista kukaan ei tiedä minusta. Paula auttoi minua suuresti asioissani jotka ovat vuosia painanut minun sisällä. Halusin tuoda tämän esille, kun en ymmärrä kuinka ihmiset nauttivat saadessaan herjata Paulaa. Minunkin mieli tekisi sanoa: katsokaa peiliin ihmiset.

      • Mentalisti

        Jokaisella meediolla (tai näkijällä, kuten jotkut tykkäävät kutsua) on sekä tyytyväisiä, että tyytymättömiä asiakkaita. Koskaan en ole kuullut sellaisesta yksilöstä, johon olisi oltu pelkästään tyytyväisiä - ja kaikki tyytymättömät ja tyytyväiset eivät välttämättä edes tuo julki mielipiteitään.


      • nkuj

        kkn


    • tiialiin

      Kävin Koraksen puheilla, ei ollut tympeä, mutta kyseli kovasti minulta kaikenlaista, ja "ennustus" oli löydät ehkä pian miehen ja ehkä vaihdat työpaikkaa (kysyi ensin onko minulla miesta ja ammattia ja olenko työhöni tyytyväinen) ja olen käynyt muillakin ennustajilla, tämä oli kyllä oikein pohjanoteeraus.......! Olen silti muilta kuullut kehuja Koraksesta, siksi olinkin yllättynyt kun tuntui huijarilta...

    • säälittävää

      miksi ette anna suoraa palautetta hänelle, jos joltain on pohjanoteeraus niin teiltä haukkujilta. Tämä sivusto on teitä pellejä varten. Täällä on tuollainen keskusteluketju jossa voi antaa hyvää palautetta ei haukkumista. yllättäen siihen ei ole kukaan kommentoinut. joten haukkujat on odottanut keskustelua jossa voivat ainoastaan haukkua näkijöitä.anonyymisti voi haukkua vaikka kuinka monella eri nimimerkillä.

      • justiiss joo2

        Saa sitä kai mielipiteensä sanoa,sitähän tos alussa kysyttii vai mitä.pitäskö valehdella,jos ei ole tyytyväinen ko.ns.näkijään.Itehän sä täällä räksytät,taidanpa tietää kuka olet,heh.


    • llllllllllllllllllll

      Minulle kertoi sellaisen asian, johon nimen omaan halusin vastauksen mutten kysynyt siitä suoraan. Mitään en asiasta maininnut enkä vihiä antanut ja hän antoi silti nimenomaan siihen asiaan minulle vastauksen. Itkin, haukoin henkeä.

      No, lopuksi hän kertoi oman mielipiteensä. Jokainen osaa varmasti suodattaa sellaiset, jos ei miellytä, eikä tarvitse olla kuin lammas ja suu auki kuunnella ja nyökytellä.
      Tosin minulle hänen mielipiteensä oli juuri napakka ja hän on täysin oikeassa. Mikäli taasen haluan jatkaa paskassa talsimista niin voisin jopa jättää hänen mielipiteensä omaan arvoon, mutta tälläkertaa en taida tehä niin.

    • entinenasiakas

      En missään nimessä voi suositella!

    • tyytyväinensjk

      Minä voin suositella Korasta ja piste.

    • tyytyväinent

      Pula Koras om mielestäni ainoa oikea näkiä. ei tarvitse kortteja ym,Korasta on verrasta momeen

      kertaan Aino Kassisseeen joten olen samaa mieltä Ainut oikea näkiä ei voi puhua astral TV

      huuhaa jutuista

      • Anonyymi

        Olen soitellut ja tavannutkin Paula Korasta Helsingissä jo monta vuotta. Ei hän mikään mutkaton ihminen ole mutta sopivan särmikäs ja suora sanainen mitä ainakin itse kaipaan.. en soittele vaan kuullakseni kaunisteltuja asioita...totuus täytyy kohdata itse kunkin!Nää on varmaan myös tällaisia henkilökemia asioita että kaikkien kans ei vaa toimi...paula koras on varsinainen persoona mut todella osaava ja intuitiivinen näkijä. Olen uteliaana soitellut muitakin näkijöitä kuten Naomi M, Angeta, Carita Elo..mutta en ole löytänyt minkäänlaista yhteyttä heidän kanssaa. Olen todella kiitollinen siitä mitä Paulalta olen saanut..elämään rohkeutta ja potkua!


    • kumaahummaa

      kuka näitä ikivanhoja kejuja nostaa täällä esiin? Outoa..

    • yyxxx

      hyvä näkijä

    • ruusuja

      Teidän on ihan turhaan Paula Korasta mollata kun on ainut näkijä johon voin luottaa...ei ole mikään kortti enustaja. olen saanut niin paljon apua Paulalta että on ihme ja kumma kuinka voi tietää asioita. Olen sanaton!

      • Anonyymi

        voi Paula paula...


    • suukkoja

      eiköhän nämä mollaamiset ollu nyt tässä . toivon että saitte nyt kaikki päivän hyvän työn tehtyä ja keskittyä lämpösee.n ilmaan ja aurinoon joka saa teidät toivottovasti nauramaan ja unohtamaan surut ja murheet

    • Anonyymi

      Kerran olen tavannut, en halua tavata toista kertaa. Ei vaikuttanut luotettavalta (lievä ilmaisu)

      • Anonyymi

        Taidanpa tietää kuka olet (lievä ilmaisu)


    • Anonyymi

      Minulla oli ihmissuhteeseeni liittyviä kysymyksiä joihin tarvitsin selvyyttä ja päätin soittaa Paula Korakselle. Sain selvyyttä asioihin ja olen tyytyväinen että otin häneen yhteyttä. Hän on asiallinen ja alansa paras.

    • Anonyymi

      Olen ottanut ja hyvin topakka ja osunut oikein.

      • Anonyymi

        😆😆😆😆😆😆


    • Anonyymi

      Huijareitten huijari! Kehut täällä ovat hänen itsensä kirjoittamia

      • Anonyymi

        Niin on ja niin on myös aloitus.


    • Anonyymi

      En voi missään nimessä suositella
      Kyselee paljon ja keksii vastausten perusteella ennustuksen.

    • Anonyymi

      Mulla kävi toteen

    • Anonyymi

      Kuljette melko vaarallisilla vesillä varsinkin jos olette kristittyjä uskovia etsiessänne vastauksia elämäänne meedioilta ja ennustajilta. Se on äärettömän vaarallista ja Raamattu varoittaa asiasta hyvin suorasukaisesti.
      Avaatte suoran yhteyden pimeyden henkimaailmasta elämäänne. Omapa on valuntanne siihen en voi puuttua. Asia ei kuulu minulle. Mutta halusin vain varoittaa tällä niitä uskovia mahdollisesti, jotka toimivat vastoin Jumalan selviä normeja mitä tulee meedioihin ja selvännäkijöihin. Tämä huoleni on siis tarkoitettu kristityille uskoville, jotka mahdollisesti etsivät tietoisesti selvännäkijöiden tuottamia palveleluksia. Rahoille luulisi olevan parempaakin käyttöä.

    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1565
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1404
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1295
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1248
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1176
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1106
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe