Rest in peace, Maku!

metal maiden

Markku R. kuollut. Ei ollut helppo elämä hänellä.
RIP!

73

23765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • makesta on

      on pakko sanoo et ihan ok tyyppi...ainakin mua on kohdellu hyvin...
      ei ollu helppoa elämää mut toivottavasti nyt saa olla rauhassa..

      • Nakkilan miehelle

        on tullu?


      • mihin se kuoli?
        Nakkilan miehelle kirjoitti:

        on tullu?

        maku... toikkaroi taijantiellä just maanantaina... tuli rivitaloille kaupalta parin kaljakapaasin kanssa... soitteli ikosen ovikelloa siinä sitten...


      • ihan oikeestiko...?
        mihin se kuoli? kirjoitti:

        maku... toikkaroi taijantiellä just maanantaina... tuli rivitaloille kaupalta parin kaljakapaasin kanssa... soitteli ikosen ovikelloa siinä sitten...

        Millon se on kuollu? miten ja miks? viel keskiviikkon sen näin kyläl huutelees ja hilluus..


      • on kuollut

      • kuollu
        Nakkilan miehelle kirjoitti:

        on tullu?

        valitettavasti...


    • asdasdasd

      markku kuollut?!

      • metal maiden

        kYLLÄ.
        Keskiviikkona selviää kuolemansyy, luultavasti.
        Makun kamat (iron maiden tuotanto jne) on toimitettu Nakkilaan, perhe hoitaa järjestelyjä.

        Nakkilan poika saa levon. :I


    • serkku
    • serkku

      http://www.youtube.com/watch?v=SwB9zg7Tbx8
      Iron Maiden: wasted years

      Maku, olet aina intiaanipäällikkö!! Nähdään!!

      (ps: Jos joku ihmettelee näitä linkkejä, niin ei tuntenut Makua. Iron Maiden oli Makulle elämä!)

    • ERäsVaan
      • NAK

        Kylän kovin puihin kiipeilijä on poissa.


      • ettää
        NAK kirjoitti:

        Kylän kovin puihin kiipeilijä on poissa.

        Markku oli eilen aamulla (perjantaina) nähty alkon kulmalla...


      • naxbyystä
        ettää kirjoitti:

        Markku oli eilen aamulla (perjantaina) nähty alkon kulmalla...

        Mahtaa olla aika vaikeeta siinä kunnossa.
        Jätetään nyt ilveily väiin. Lepää rauhas m.


      • joojoojoojoo
        naxbyystä kirjoitti:

        Mahtaa olla aika vaikeeta siinä kunnossa.
        Jätetään nyt ilveily väiin. Lepää rauhas m.

        onko rintala kuollu vai ei??!!


      • ON se kuollu.
        joojoojoojoo kirjoitti:

        onko rintala kuollu vai ei??!!

        ihan oikeesti.


      • kuulemma putoo
        ON se kuollu. kirjoitti:

        ihan oikeesti.

        Aika monta prosenttia.

        Kallis idoli kakaroille.


      • fiksu kommentti
        kuulemma putoo kirjoitti:

        Aika monta prosenttia.

        Kallis idoli kakaroille.

        koko ketjussa. Kiitos edelliselle. T: veronmaksaja


      • Jahvetti
        fiksu kommentti kirjoitti:

        koko ketjussa. Kiitos edelliselle. T: veronmaksaja

        Rauhaa Maken sielulle!
        Nyt saa hyppiä pilven reunalta jonnekkin joen tapaiseen ja heräillä taivaallisista ruusupuskista.
        Muistan Maken jo 20 vuoden takaa ja kuulunut aina Nakkilan katukuvaan. Ja Maken saapuminen maisemiin oli varma kesän merkki!


      • sapiska
        Jahvetti kirjoitti:

        Rauhaa Maken sielulle!
        Nyt saa hyppiä pilven reunalta jonnekkin joen tapaiseen ja heräillä taivaallisista ruusupuskista.
        Muistan Maken jo 20 vuoden takaa ja kuulunut aina Nakkilan katukuvaan. Ja Maken saapuminen maisemiin oli varma kesän merkki!

        rauha hänen sielulleen.


      • ...
        sapiska kirjoitti:

        rauha hänen sielulleen.

        nakkilan idoli vai?...te kirjoitatte kun se olis ollu joku hyväntekijä...
        Olen kyllä kuullu jotain muuta tästä miehestä. En sano sitä että hyvä kun kuoli mut...
        Saa taas väki kulkee rauhassa.


      • iltaaaa
        ... kirjoitti:

        nakkilan idoli vai?...te kirjoitatte kun se olis ollu joku hyväntekijä...
        Olen kyllä kuullu jotain muuta tästä miehestä. En sano sitä että hyvä kun kuoli mut...
        Saa taas väki kulkee rauhassa.

        Hautajaiset on ens viikon launtaina.
        Ja johnny Kaj forssel tekee Makusta lehtijutun myös.


      • tai mistä minä tiedän...
        ... kirjoitti:

        nakkilan idoli vai?...te kirjoitatte kun se olis ollu joku hyväntekijä...
        Olen kyllä kuullu jotain muuta tästä miehestä. En sano sitä että hyvä kun kuoli mut...
        Saa taas väki kulkee rauhassa.

        mutta silti pysäyttää taas ajattelemaan hieman....


      • Nakkila
        tai mistä minä tiedän... kirjoitti:

        mutta silti pysäyttää taas ajattelemaan hieman....

        Ei Markku mikään idoli varmasti ollut, legenda pikemminkin joka kuului Nakkilan katukuvaan, jolla oli ainakin 9 elämää! Aivan täysin harmiton kaikille kansalaisille, ainakaan en itse tiedä mitään muuta. Hauska, huumorintajuinen. Ei mitkään esimerkilliset elämäntavat, mutta se oli Markku!!! Saapui Nakkilaan aina kevään tullen, Maidenin paita päällä =)


      • ...
        Nakkila kirjoitti:

        Ei Markku mikään idoli varmasti ollut, legenda pikemminkin joka kuului Nakkilan katukuvaan, jolla oli ainakin 9 elämää! Aivan täysin harmiton kaikille kansalaisille, ainakaan en itse tiedä mitään muuta. Hauska, huumorintajuinen. Ei mitkään esimerkilliset elämäntavat, mutta se oli Markku!!! Saapui Nakkilaan aina kevään tullen, Maidenin paita päällä =)

        Mä luulen ja tiedän et markku ei ollut täysin harmiton... Kaikennäköistä sai elämänsä aikana tehdyks...


      • Tempuri
        ... kirjoitti:

        Mä luulen ja tiedän et markku ei ollut täysin harmiton... Kaikennäköistä sai elämänsä aikana tehdyks...

        Siis kukas tämä Markku oikein oli, kertokaas vähän?


      • eräs uhkailtu
        Tempuri kirjoitti:

        Siis kukas tämä Markku oikein oli, kertokaas vähän?

        Markku syntyi 38v. sitten Nakkilassa, Viikkalassa
        Jo lapsena hän kiusasi toisia ja pakotti tekemään
        pahuuksia. Koko elämä oli pillereitä,viinaa ja kaljaa. Markkua pelättiin koska hän oli arvaamaton ja väkivaltainen. Hän on puukottanut muutamaa, tehnyt tosi paljon ilkivaltaa ja varkauksia. Hevimetalli oli hänen suurin rakkau-
        tensa.Sanoisin, että jossain kohtaa elämä lähti
        kuljettamaan väärään suuntaan.Pohjimmiltaan hyvä
        kaveri,mutta aineissa täysin arvaamaton.


      • eräs uhkailtu
        eräs uhkailtu kirjoitti:

        Markku syntyi 38v. sitten Nakkilassa, Viikkalassa
        Jo lapsena hän kiusasi toisia ja pakotti tekemään
        pahuuksia. Koko elämä oli pillereitä,viinaa ja kaljaa. Markkua pelättiin koska hän oli arvaamaton ja väkivaltainen. Hän on puukottanut muutamaa, tehnyt tosi paljon ilkivaltaa ja varkauksia. Hevimetalli oli hänen suurin rakkau-
        tensa.Sanoisin, että jossain kohtaa elämä lähti
        kuljettamaan väärään suuntaan.Pohjimmiltaan hyvä
        kaveri,mutta aineissa täysin arvaamaton.

        Markku oli tunnettu siitä,että hän marssi kauppaan ja nappasi kaljakorin olalleen ja
        ei kun ulos, maksamatta. Asuntoja on palanut hänen jäljiltään,vesivahinkoja yms hän sai aikaiseksi.Markku tuli tosi kalliiksi Nakkilan
        kunnalle.Älkää missään tapauksessa tehkö Markusta
        nyt kun hän on kuollut, mitään sankaria. Surkea elämä sai surkean lopun ja Markku itse lopultakin rauhan. EIKÄ MINUN TARVITSE ENÄÄ PE
        LÄTÄ ITSENI JA RAKKAIDENI PUOLESTA.


      • joan jett
        eräs uhkailtu kirjoitti:

        Markku oli tunnettu siitä,että hän marssi kauppaan ja nappasi kaljakorin olalleen ja
        ei kun ulos, maksamatta. Asuntoja on palanut hänen jäljiltään,vesivahinkoja yms hän sai aikaiseksi.Markku tuli tosi kalliiksi Nakkilan
        kunnalle.Älkää missään tapauksessa tehkö Markusta
        nyt kun hän on kuollut, mitään sankaria. Surkea elämä sai surkean lopun ja Markku itse lopultakin rauhan. EIKÄ MINUN TARVITSE ENÄÄ PE
        LÄTÄ ITSENI JA RAKKAIDENI PUOLESTA.

        No tuo markku on minulle vieras. Mun tuntema markku ei tehnyt kellekään pahaa, eikä varsinkaan lapsena.

        Eli tästä voimme todeta että Makulla oli monta puolta. Itse en tuntenut väkivaltaista markkua, vaan älykkään ja huumorintajuisen.

        Markun käsiala muuten oli siisteintä mitä olen kenenkään miehen nähnyt kirjottava, näin anektooddina mainittakoon.

        Kuolinilmoitus sunnuntain lehdessä. Jutun ilmestymispäivää en tiedä.


      • Vanha kaveri Pohjanmaalta
        iltaaaa kirjoitti:

        Hautajaiset on ens viikon launtaina.
        Ja johnny Kaj forssel tekee Makusta lehtijutun myös.

        Tuleeko se Forsellin haastattelu Satakunnan Kansaan vai mihin lehteen? En ois voinu uskoo todeksi, kun Makun sisko lähetti viestin Makun kuolemasta. Tuli itku, ei muuta kuin REST IN PEACE, MAKU.


      • LateX
        Vanha kaveri Pohjanmaalta kirjoitti:

        Tuleeko se Forsellin haastattelu Satakunnan Kansaan vai mihin lehteen? En ois voinu uskoo todeksi, kun Makun sisko lähetti viestin Makun kuolemasta. Tuli itku, ei muuta kuin REST IN PEACE, MAKU.

        Kysy Kikulta tai Miialta vielä. En tiä.
        Onk siel Sakke?


      • Makun ja Laten kaveri
        LateX kirjoitti:

        Kysy Kikulta tai Miialta vielä. En tiä.
        Onk siel Sakke?

        Päivihän täällä eli Sakke nuoruudessaan. Täs on nyt vähä ryyppy retkahtatanu, niin en sitte oo viittiny Maaritilta kysellä kännipäin kun on suruaika päällä. Mut Late laita mulle mailia osotteeseen: [email protected] Mutta se Makun juttu oli surullinen, mitä ei ois tarvinnut tapahtuu. Mutta kirjottele tuohon osotteeseen muutenkin kuulumisiis


      • 16v. nakkilalainen
        ... kirjoitti:

        Mä luulen ja tiedän et markku ei ollut täysin harmiton... Kaikennäköistä sai elämänsä aikana tehdyks...

        Siis kyllähän markku teki jtn tyhmyyksii ja melko useinki mut pohjimmiltaa se oli hyvä jätkä.. monesti puolusti muaki onnipekan pihal ku isommat pojat huuteli mulle.. ja on tullu vapaa ehtosesti portsariks kaverin bileisii ettei isommat pojat änkeis.. En pidä markkua minään täydellisenä enkä idolina, mutta mukava ja huumorintajune äijä se oli! ja näin muuten markun sillo saman päivän ja sillo pienis pöhnis mutta juttu lensi ja mukavalla päällä oli, joten kyllähän se nyt harmittaa.. R.I.P


      • Anonyymi
        eräs uhkailtu kirjoitti:

        Markku syntyi 38v. sitten Nakkilassa, Viikkalassa
        Jo lapsena hän kiusasi toisia ja pakotti tekemään
        pahuuksia. Koko elämä oli pillereitä,viinaa ja kaljaa. Markkua pelättiin koska hän oli arvaamaton ja väkivaltainen. Hän on puukottanut muutamaa, tehnyt tosi paljon ilkivaltaa ja varkauksia. Hevimetalli oli hänen suurin rakkau-
        tensa.Sanoisin, että jossain kohtaa elämä lähti
        kuljettamaan väärään suuntaan.Pohjimmiltaan hyvä
        kaveri,mutta aineissa täysin arvaamaton.

        hewimetalli on samanlaista tyhjää ulinaa kuin rintalan elämä,ei ihme että tykkäs.


    • ketäsmissäsmilloinmiten

      Markun kuolinsyynä oli sydänkohtaus.

      Tämä on 100%:sti varmaa tietoa.



      Tarinoita Markusta:

      1. Oli kerran maanut keskellä valtatie 2:sta. Poliisit oli tullu ja kysyneet, että mitäs se Markku suunnittelee? Markku oli vastannut yrittävänsä tappaa itsensä, mutta kaikki autot väistivät häntä. Poliisi oli sitten sanonu, että mene rautatiellä makaamaan, niin juna ei ehkä väistäkkään.

      2. Hypännyt useita kertoja Arantilan koskeen, koska oli yrittänyt saada itsensä hengiltä. Markku vei joka kerta voiton, sillä hän ui aina rantaan ja elämä jatkui taas...

      3. Pelattiin koulussa pesäpalloa. Markku ilmestyi paikalle ja sanoi haluavansa koittaa lyödä pesäpalloa. Markku käski kaikkien mennä takarajalle ja ehkä jopa hiukan pidemmälle. Opettaja antoi Markun koittaa, sillä ei opettaja olisi uskaltanut estelläkään. Kaikki oppilaat odottivat kauheaa kanuunaa, mutta Markku ei osunutkaan palloon, luovutti ja lähti pois.

      4. Silmäkulmassa tatuoitu kyynel.

    • aikaiseksi eläessään

      Poltti yhden puurakenteisen koulun Nakkilassa, en muista koulun nimeä, Anolasta kun lähtee salomonkalliolle päin. Paikallislehti haastatteli sitten Rintalaa, joka valitteli kunnan järjestäneen huonon asunnon hänelle ja pelkäävänsä että rikoskierre jatkuu. Mutta loppuipa se kuitenkin.

      • ERäsVaan

        joo, voit nukkua yösi rauhassa nyt.

        Markku oli hyvä ihminen joka lähti väärään suuntaan. ja aina heikompiensa puolella! Lepää rauhas !


      • ei kukaan
        ERäsVaan kirjoitti:

        joo, voit nukkua yösi rauhassa nyt.

        Markku oli hyvä ihminen joka lähti väärään suuntaan. ja aina heikompiensa puolella! Lepää rauhas !

        ole paha pohjimmiltaan.


      • täs
        ei kukaan kirjoitti:

        ole paha pohjimmiltaan.

        Olen kanssas samaa mieltä. Koska kukaan ihminen ei ole niin paha ettei ihmises oo hyvääkin, että nää täälläkin palstalla paskat ihmiset haukkuu ihmisii ja kuvittelevat itestään olevansa vain hyviä. Koska paskat on paskoja, mut ainakin Maku oli reilu mua kohtaan ja TÄMÄ ON TAIVAAN TOSI.


      • kyllänäiomeinaajuu

        ihan Anolan koulu näin meidän kesken


      • Anonyymi

        Olin ensimmäisien joukossa paikalla kun Kapan "poliisiradioon" tuli ilmoitus palavasta talosta Anolassa.
        Vielä kun löytyisi jostain se VHS missä Markku imuroi kotonaan.


    • saattamiskpl
      • ,Rautaneito,

        Kyllähän tämä aika osuva biisi on, mutta Markku oli aikas lailla Rautaneito fani.... Löyty melkein kaikki levyt ja lippuja ja julisteita. Ja jopa kortti suoraan Maidenin pojilta. (Nähnyt sen)


        http://www.youtube.com/watch?v=28GaKoCuobU

        R I P


    • warrior Soul
    • ERäsVaan
    • lapsenmieli

      Markku on täällä niin kiltti ja mukava poika nyt kun on delannut. Ällöttävää lukea teidän tekopyhiä juttujanne, joissa pilleri ja viinapäissään hillunut arvaamaton yhteiskunnan elätti on nostettu jalustalle. Ainoat jotka todella varmaan tuntevat surua ja ovat olleet voimattomia ja hädissään Markusta ovat olleet hänen vanhempansa ja sisarensa. Kenties he tuntevat määrätyllä tavalla nyt myös helpotusta, kuten kaikki läheiset jotka joutuvat vierestä seuraamaan vuosienkin ajan rakkaansa valumista kohti aineita, viinaa ja rikoskierrettä, eikä mitenkään voi auttaa. Te kaikki muut olette nauraneet, pilkanneet, pelänneet, yllyttäneet Markkua mitä tyhmimpiin juttuihin. Aina oli kylällä puheenaihe että mitä markku on nyt tehnyt
      Ja aina pieni pelko siitä arvaamattomasta käytöksestä joka Markulla oli.Rintala ei varmaan tehnyt pahaa eläimille eikä heikoille, hän oli huumorintajuinen ja ahkerakin kun sattui töitä tekemään ja kaikki tämä selvin päin. Mutta kun suurin osa elämästä oli kaljanhuurua ja pillereitä niin lopputulos on putkakuolema.Kaikki te Arantilan sillalla Markun uimahyppyjä, uhoomista ja rehaamista seuranneet
      Mistä ja kenestä otatte sirkuspellen jatkossa? Toivon omaisille voimaa ja Rintalalle rauhallisen
      levon: koti on lopultakin löytynyt.

    • Kiku sisko

      Lukiessani pikkusieluisten ihmisten kommentteja veljestäni, en voi kuin ihmetellä!! Minä, jos kuka tiedän siskona miten asiat ovat ja millainen veljeni oli. Tekemisiään en tietenkään puolustele,mutta IHMISENÄ mitä ystävällisin ja herkin ihminen. Myös hän maksoi korvauksistaan verot ja oli itse koulukiusattu. Kannattaisi haukkumiset siirtää ainakin hautajaisten jälkeen! Itse tiedän mitä tunnen ja paskan jauhannan jätän omaan arvoonsa.Miten on mahdollista, että markulla oli niin paljon ystäviä, jos kerran niin paha oli??? KIITOKSET KAIKILLE;JOTKA OTTAVAT OSAA SURUUMME.

      VELJENI MUISTOLLE: Sydämeesi kultaiseen suljit rauta neitsyen,se kulki matkallasi halki tyynten ja myrskyjen,täällä sinua muistelen ja ikuisesti kaipailen. Nuku rauhassa rakas veli.

      • ylistäminen taivaisiin

        ihminen siinä missä muutkin, oli.

        En pidä itteeni sen parempana.

        Kaikkein kovimpia ne on jotka jaksaa tehdä töitä tasasen tappavaan tahtiin kaiket päivät. Arkea.


      • tässä kaikki ollaan

        ja korkeintaan itteemme surraan. Ei mitään ihmeellistä siis.


      • Päivi Seinäjoelta

        Muistat mun ja otan osaa suruusi. Nuo kaikki haukkujat menkööt itteensä. Multa on velipoika kuollut ja tiedän miltä se tuntuu. Koita Miia jaksaa ja kuitenkin muista se että elämä jatkuu. Tiiät varmasti kuka Päivi täs kirjoittelee. Antaa Makun levätä rauhas. Koita Miia jaksella ja myöskin Maarit ja äitis ja isäs. Kauniin lauseen Makulle laitoit


      • kaikkea sitä...

        Mä arvasin et tämmöstä tästä nyt sitten tulee kun nakkilassa ollaan, puhutaan ja kirjoitellaan. Kun oma mieheni kuoli 10v sitten (ja sen elämä ei aina mennyt niinku piti) ni tultiin mulle päätä aukoo et "hyvä kun se paska kuoli, maailma ei menettänyt siinä mitään". Markku oli mun mieheni ystävä ja Make oli aina mulle ystävällinen. Toivon et nää paskapuheet Makesta loppuis ja että te omaiset saisitte surra rauhassa. Koittakaa jaksaa!


      • kiku sisko
        Päivi Seinäjoelta kirjoitti:

        Muistat mun ja otan osaa suruusi. Nuo kaikki haukkujat menkööt itteensä. Multa on velipoika kuollut ja tiedän miltä se tuntuu. Koita Miia jaksaa ja kuitenkin muista se että elämä jatkuu. Tiiät varmasti kuka Päivi täs kirjoittelee. Antaa Makun levätä rauhas. Koita Miia jaksella ja myöskin Maarit ja äitis ja isäs. Kauniin lauseen Makulle laitoit

        Päivi hei, etkö enää muista kikua? Se ei suinkaan ole Miia vaan MAARIT!!! hei haloo!! No, se siittä. Ajattelin vielä kertoa tässä makusta yhden jutun. Vuonna jotakin se löysi emonsa hylkäämän variksen pojan, kantoi sen kotiin, ruokki ja opetti sitä. Nimekseen varis sai Kalle. Kallesta tuli viisas ja kiva varis. Jo kujaa kotiinpäin polkiessaan Markku huuteli Kallea ja Kalle lensi aina Markun olkapäälle ja yhdessä ajoivat loppumatkan kotiin. Valitettavasti Kalle kasvoi ja varttui ja villi luonto veti puoleensa ja Kalle lensi lähi metsään, jossa luonnon varikset eivät sitä sietäneet ja kävivät kimppuun kohtalokkain seurauksin. Tämä tarina vai esemerkkinä Markun "pahuudesta"


      • on täynnään
        kaikkea sitä... kirjoitti:

        Mä arvasin et tämmöstä tästä nyt sitten tulee kun nakkilassa ollaan, puhutaan ja kirjoitellaan. Kun oma mieheni kuoli 10v sitten (ja sen elämä ei aina mennyt niinku piti) ni tultiin mulle päätä aukoo et "hyvä kun se paska kuoli, maailma ei menettänyt siinä mitään". Markku oli mun mieheni ystävä ja Make oli aina mulle ystävällinen. Toivon et nää paskapuheet Makesta loppuis ja että te omaiset saisitte surra rauhassa. Koittakaa jaksaa!

        ja ylitunteellista roskaa myös.

        Sille tosiasialle että riesa on riesa, ei mahda mitään. Ja sille että ihmiset on tyytyväisiä kun riesasta joka ei puheilla parane, päästään.

        Itekkin oon riesa...mut musta ette pääse niin helpolla.


      • Vanha luokkakaveri
        kaikkea sitä... kirjoitti:

        Mä arvasin et tämmöstä tästä nyt sitten tulee kun nakkilassa ollaan, puhutaan ja kirjoitellaan. Kun oma mieheni kuoli 10v sitten (ja sen elämä ei aina mennyt niinku piti) ni tultiin mulle päätä aukoo et "hyvä kun se paska kuoli, maailma ei menettänyt siinä mitään". Markku oli mun mieheni ystävä ja Make oli aina mulle ystävällinen. Toivon et nää paskapuheet Makesta loppuis ja että te omaiset saisitte surra rauhassa. Koittakaa jaksaa!

        En ole varma mutta....
        Jos kyse on Jukasta, muistan kun hän kuoli ja oli juurikin tätä tyypillistä juttua mistä mainitsit... Itse muistan Jukan yläasteen ajoilta ja kiltimpää ja hyväsydämisempää ihmistä ei meidän luokilta juuri löytynyt. Hän oli kaikille NIIN ystävällinen. Aina ei elämä kuitenkaan mene juuri niin kuin valtavirralla ja sittenkös sitä puukkoa lentää selkään sen sijaan että joku vaikka vaivautuisi kysymään Tarvitsetko apua?!

        Markun omaisille jaksamista, perhe on menettänyt lapsen ja veljen joten annetaan tilaa surra.


      • Kikulle
        kiku sisko kirjoitti:

        Päivi hei, etkö enää muista kikua? Se ei suinkaan ole Miia vaan MAARIT!!! hei haloo!! No, se siittä. Ajattelin vielä kertoa tässä makusta yhden jutun. Vuonna jotakin se löysi emonsa hylkäämän variksen pojan, kantoi sen kotiin, ruokki ja opetti sitä. Nimekseen varis sai Kalle. Kallesta tuli viisas ja kiva varis. Jo kujaa kotiinpäin polkiessaan Markku huuteli Kallea ja Kalle lensi aina Markun olkapäälle ja yhdessä ajoivat loppumatkan kotiin. Valitettavasti Kalle kasvoi ja varttui ja villi luonto veti puoleensa ja Kalle lensi lähi metsään, jossa luonnon varikset eivät sitä sietäneet ja kävivät kimppuun kohtalokkain seurauksin. Tämä tarina vai esemerkkinä Markun "pahuudesta"

        Sori Maarit, et täs on kuukausi mennyt huurtees, mutta kuitenkin, on ollut tosi paha olla Makun puolesta. Sä Maarit tiiät, et mulla oli aina Makusta kuva, et hyvä ihminen se oli sydämestään, vaikka nuo jotku paskat sitä täs palstalla yrittää morkata. Kunhan yrität vain jaksaa ja laitellaan taas tekstiviestejä täs kun ehitään. Muistatko kun mä ja sä nuorena kuunneltiin NUMBER OF THE BEAST...


      • sikamainen nainen
        Vanha luokkakaveri kirjoitti:

        En ole varma mutta....
        Jos kyse on Jukasta, muistan kun hän kuoli ja oli juurikin tätä tyypillistä juttua mistä mainitsit... Itse muistan Jukan yläasteen ajoilta ja kiltimpää ja hyväsydämisempää ihmistä ei meidän luokilta juuri löytynyt. Hän oli kaikille NIIN ystävällinen. Aina ei elämä kuitenkaan mene juuri niin kuin valtavirralla ja sittenkös sitä puukkoa lentää selkään sen sijaan että joku vaikka vaivautuisi kysymään Tarvitsetko apua?!

        Markun omaisille jaksamista, perhe on menettänyt lapsen ja veljen joten annetaan tilaa surra.

        markku meni essolle ja pyysi lasolipulloa. myyjä ei myynyt. markku iski kolikot tiskiin, käveli hyllyn luo, korkkas lasolin ja kulautti kurkkuunsa.


      • Tuija äiti
        Vanha luokkakaveri kirjoitti:

        En ole varma mutta....
        Jos kyse on Jukasta, muistan kun hän kuoli ja oli juurikin tätä tyypillistä juttua mistä mainitsit... Itse muistan Jukan yläasteen ajoilta ja kiltimpää ja hyväsydämisempää ihmistä ei meidän luokilta juuri löytynyt. Hän oli kaikille NIIN ystävällinen. Aina ei elämä kuitenkaan mene juuri niin kuin valtavirralla ja sittenkös sitä puukkoa lentää selkään sen sijaan että joku vaikka vaivautuisi kysymään Tarvitsetko apua?!

        Markun omaisille jaksamista, perhe on menettänyt lapsen ja veljen joten annetaan tilaa surra.

        Kiitos sinulle, kuka lienetkin, kauniista sanoistasi. " Haurain lasi särkyy herkimmin."


      • jesusfreak
        ylistäminen taivaisiin kirjoitti:

        ihminen siinä missä muutkin, oli.

        En pidä itteeni sen parempana.

        Kaikkein kovimpia ne on jotka jaksaa tehdä töitä tasasen tappavaan tahtiin kaiket päivät. Arkea.

        Aivan,olen samaa mieltä että toisen haukkuminen ei maailmaa paranna ja kukapa meistä on täydellinen???
        Tiedän Markun lapsuudesta asti, sen kummemmin en häntä tuntenut,tiesin hänen tapansa elää...kuulin itse asiassa muutamia vuosia sitten että Markku on kuollut kunnes hän eräänä kesänä käveli Nakkilassa vastaan ja lievästi säikähdin...jos nyt uutiset pitää paikkansa niin toivottavasti hän oli saanut sovittua
        asiansa Jumalan kanssa...see you in heaven??? Kuka tietää milloin on meidän viimeinen päivämme elää?
        Elä niin että olet matkalla taivaaseen!T:Jesusfreak


      • jesusfreak

        Hei vielä markun omaiset,toivon teille voimia ja jaksamista eteenpäin,perheenjäsenen menetys on pahinta mitä voin kuvitella.Antaa muiden jauhaa aiheesta mitä tahansa, edestänsä sen löytävät.
        ohessa raamatunpaikka Joh. 3:16. God bless you!


    • shot in the dark
      • Naggelsby

        Kyllä sitä nyt voidaan pahaa puhua miehestä kun kerran on mullan alla... raukkamaista !

        Ihminen siinä missä muutkin. Elämä vaa oli kaverille kovaa ja kaveri mikään pulmunen ollu, mutta silti.


    • u å0938å30

      'Ei paha ole kenkään ihminen
      vaan toinen on heikompi toista.
      Paljon hyvää on rinnassa jokaisen
      vaik ei aina esille loista.*

      Eino Leino

      • kun ei hyvässä

        pysty kilpailemaan, kilpailee pahuudessa ja siinä kuka on pienisieluisin.

        Siten pahikset kohotetaan jalustalle...


      • KUNnn
        kun ei hyvässä kirjoitti:

        pysty kilpailemaan, kilpailee pahuudessa ja siinä kuka on pienisieluisin.

        Siten pahikset kohotetaan jalustalle...

        MAKU ei ollu pahis jos sen tunsi oikeesti. Ja kun pahoja teki, oli päihteet viemässä.

        Kaikkein pahimpia on ne jotka tekee kaiken salassa ja näyttää pepsodenthymyä täydellisen elämänsä pyörteistä, ne ne on eläviä aikapommeja.


    • Anonyymi

      No hyvä kun päästiin yhdestä turhasta murheesta,pelkkää plussaa.

      • Anonyymi

        Taidat olla homo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla homo

        Lepakko


    • Anonyymi

      Eipä tuo ihmistä kummempi ollu. Peräkammarin poika päivät läpeensä.

    • Anonyymi

      Juu muistan kun maku asu älläkadulla sen vanhan muian kanssa joka otti polkupyörän ilmanlupaa telineestä naapuri näki ja soitti häkeeen
      nehän jäi kiinnija vietiin ulvilaan putkaan.

    • Anonyymi

      Make tarjos mulle vappuna -95 kiljua mehukattitonkasta, pari reilua suullista ja sitten menikin muisti. Oli vissiin hauska vappu, kiitos Maku. Ei tarvinnut omia pillereitä popsia.

      • Anonyymi

        Kuollut ja kuopattu niinkuin on monta muutakin antakaa levätä rauhassa.


      • Anonyymi

        Vaihda jo levyä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1815
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe