Kuka tosiaan haluaisi matkustaa kyseiseen maahan? Taitaa olla ainoa eurooppalainen diktatuuri maassa? Onkohan tämä edes kovin turvallinen maa? Itse epäilen sitä. Mitä sanotte luvusta että siellä olisi muka vain 2% työttömiä valtion virallisen kannan mukaan?
http://www.kookas.fi/articles/read/3861
Kuka tänne
3
1419
Vastaukset 3
Kyllä Valko-Venäjä varmaan Euroopan sisällä diktatuurisin valtio on, ei sitä käy kieltäminen. Ei se kuitenkaan matkailijalle vaarallinen ole ja rikollisuus siellä vähemmän näkyvää kuin esimerkiksi Venäjällä tai Ukrainassa. Tietysti jos matkailija alkaa ottaa kantaa politiikkaan tai tapaamaan muita kuin Lucastron kanssa samanmielisiä poliittisia aktivisteja, tietysti riskikerroinkin kasvaa. Jos mielenosoituksen seuraaminen voi olla riskaabelia. Sama tosin pätee Venäjälläkin, sielläkin sivulliset saavat usein pampusta.
Työttömyys on ihan oikein 2%, mutta se millaista palkkaa sillä saa onkin toinen juttu. Valko-Venäjällä ei ole paljoa rikkaita vaan jengi on aika tasaisen köyhää. Jos vaan kaikki turhat pantaisiin kilometritehtaalle niin totta kai työttömien määrä nousisi. Ei Suomessakaan työttömyyttä olisi jos kaikki kortistosta pantaisiin peruspäivärahan hinnalla istumaan konttoreissa, lakaisemaan katuja ja täyttämään tehtaita...- avi
kyll siell oli ihan kiva ja turvallinen. paljon polisea oli.passin tarkastus joka paiva ainakin kymmenen kerta.mut 24 tunti saa olla ihan missa kujassa vaan,vaikka votkan
- TTKK
Maa on turvallinen. Turvallisempi kuin Suomi. Ruoka on erittäin hyvää ja halpaa. Olen käynyt siellä ja mitään ongelmia ei ollut. Ihmiset ovat ystävällisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa912086Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391353Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1371015Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.218965- 82846
- 95823
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215724- 75716
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53707On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 69621
- 35601
- 43591
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25467Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28462Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14460- 35454
- 33433
- 40427