Haluan laittaa tämän minulle jo usealta taholta tulleen emailin sisällön tänne, Teille Sisaret, jotka ette ole tätä liikkeellä olevaa Korkeaveisua vielä saaneet:
NAISEN ITSETUNTO
On selvää, että jossain vaiheessa kaikki tieto ei enää mahdu naisen päähän. Siksi se pyrkii jakaantumaan muualle kehoon. Joku luulee, että se on naiseen kertynyttä ylipainoa, mutta niinhän asia ei suinkaan ole. Nainen on vain hyvin, hyvin sivistynyt.
Me naiset olemme muutenkin hyvin täydellisiä:
- Me emme kaljuunnu.
- Meillä on Kansainvälinen Naistenpäivä.
- Voimme käyttää kaikkia värejä.
- Meidän ei tarvitse epäillä, ovatko lapsemme meidän omiamme.
- Meidät pelastetaan haaksirikoista ensimmäisinä.
- Jos joudumme panttivangiksi, meidät vapautetaan ensimmäisinä.
- Jos meitä petetään, meistä tulee uhreja.
- Jos me petämme, mies on sen ansainnut.
- Voimme nukkua ystävättären kanssa ilman, että meitä pidetään homoina.
- Pystymme keskittymään useaan asiaan samalla kertaa.
- Jos valitsemme miehisen alan, olemme uranuurtajia.
- Jos mies valitsee naisen alan, hän luultavasti on homo.
- Voimme vaihtaa mielipidettämme milloin mistäkin asiasta miten monta kertaa tahansa.
Kerrothan nämä asiat kaikille naisille ja niille miehillekin, joiden itsetunnon uskot kestävän.
Täydelliset naiset!
18
1404
Vastaukset
Olipa mukava, että laitoit "vahingon kiertämään".
Olisi lukaissut ukollenikin, mutta hänellä oli tärkeämpää tekemistä. Lupasi kuitenkin tulla myöhemmin lukemaan.
Yleensä on lupauksensa pitänyt...- Likka321
Sittenhän meillä on käyttökelpoinen naisen logiikka. Voimme myös pitää vilpoisia hameita ja yöpaitoja.Jos kiukuttaa, voi nainen vedota PMS:ään tai menopaussiin , joka tapauksessa hormonit ovat aina syypäänä kaikkeen.
- Yykaakoo
Likka321 kirjoitti:
Sittenhän meillä on käyttökelpoinen naisen logiikka. Voimme myös pitää vilpoisia hameita ja yöpaitoja.Jos kiukuttaa, voi nainen vedota PMS:ään tai menopaussiin , joka tapauksessa hormonit ovat aina syypäänä kaikkeen.
Hyvä hyvä. Jatketaanpa hyveittemme listaa:
- Me naiset kaikkialla maailmassa elämme monta vuotta vanhemmiksi kuin miehet.
- Naiset eivät ole koskaan aloittaneet ainuttakaan sotaa.
(Joteskin kuitenkin tässä hirvittää itseään kehua...nääs ollaan meitä useimpia kai kasvatettu sananpaukauksilla: Oma kehu haisee. Ylpeys käy lankeemuksen edellä. Kukapa se kissan hännän nostaa jos ei kissa itse. Kehukoon sinua toisten suu, ei omasi. jne jne ) (Vaan antaa mennä niinku itsetsemppauksen nimissä!) Yykaakoo kirjoitti:
Hyvä hyvä. Jatketaanpa hyveittemme listaa:
- Me naiset kaikkialla maailmassa elämme monta vuotta vanhemmiksi kuin miehet.
- Naiset eivät ole koskaan aloittaneet ainuttakaan sotaa.
(Joteskin kuitenkin tässä hirvittää itseään kehua...nääs ollaan meitä useimpia kai kasvatettu sananpaukauksilla: Oma kehu haisee. Ylpeys käy lankeemuksen edellä. Kukapa se kissan hännän nostaa jos ei kissa itse. Kehukoon sinua toisten suu, ei omasi. jne jne ) (Vaan antaa mennä niinku itsetsemppauksen nimissä!)Yykaakoo.
Olen saanut myös tuon s.postiini,vaan en osannut siirtää sitä.
Hyvä me NAISET !!!
- epätäydellinen nainen
enpä taida uskaltautua suutani avaamaan tässä ketjussa...
- jjoutawa
Yykaakoot ja muut.
- nyt vähän
kuka nainen ilahtuu kuullessaan olevansa hyvä jätkä! Eivät nuo ylläolevat jutut jätkämäisiä ole, vaan naisellisia paremminkin.
- jjoutava
nyt vähän kirjoitti:
kuka nainen ilahtuu kuullessaan olevansa hyvä jätkä! Eivät nuo ylläolevat jutut jätkämäisiä ole, vaan naisellisia paremminkin.
jolla on laajempi merkitys kuin jätkämäinen,
Hyvä jätkä on reilu ja sanoo Terve! - jjoutawa
nyt vähän kirjoitti:
Täydellisessäkin naisessa voi olla hiven j...ää
joutava oli jätkämäinen.
Ant.ny.ant: - Yykaakoo
Hupsista sentään, että hyvää jätkää tässä muka oltaisi? Kot kot kot. Kun ei millään tuu jätkämäistä kukkokiekuuta eikä örinää eikä parrankasvua eikä eikä eikä...
Juu, luulen että sua arvoisa jjoutawa otti nyt vaan pattiin, kun naiset itteensä ylösrakensivat niin estottomasti ja naurussa suin - sinä ressukka nyt otit kaiken niiiiin tosissaan ja halusit tölväistä tuolla akkamaisella jätkän tyylilläsi. Höh. Kot kot kot, hi hii. Voi hyvin! Miehisty! Yykaakoo kirjoitti:
Hupsista sentään, että hyvää jätkää tässä muka oltaisi? Kot kot kot. Kun ei millään tuu jätkämäistä kukkokiekuuta eikä örinää eikä parrankasvua eikä eikä eikä...
Juu, luulen että sua arvoisa jjoutawa otti nyt vaan pattiin, kun naiset itteensä ylösrakensivat niin estottomasti ja naurussa suin - sinä ressukka nyt otit kaiken niiiiin tosissaan ja halusit tölväistä tuolla akkamaisella jätkän tyylilläsi. Höh. Kot kot kot, hi hii. Voi hyvin! Miehisty!ei enää löydy millään, se ainaki on totta.
Mies löysi naisen joka sanoi ettei hänessä ole mitään vikaa.
Arvaappa oliko miehessä?
Siinäpä oliki kaikki viat.jjoutava5 kirjoitti:
ei enää löydy millään, se ainaki on totta.
Mies löysi naisen joka sanoi ettei hänessä ole mitään vikaa.
Arvaappa oliko miehessä?
Siinäpä oliki kaikki viat.'hyväks jätkäks' joskus ja olen ollut ihan otettu siitä, ja vannon etten kuitenkaan ole jätkämäinen ollenkaan.
Muistaakseni Carolaa,sitä ihanaa laulajaa, kutsuttiin kans noilla sanoilla. Yleensä miehet siis sanoo silloin naisista kun ne haluu miehekkäästi kehua naista.
Mut nyt ;simmut kiinni. Hyv yötä kaikille!;))
- elma05
Kiitos ,kun laitoit tuon "prempsun ,että sain printata sen tulostimesta.
Suunnittelen tässä sisarelleni syntymäpäivä juttua ,kronikkaa y.m. hömppää (kansien sisään.)
Sopii sinne vielä tämä naista imarteleva juttukin.- Likka321
Niin täydellinen olen.Nyt on laitettava ihan papiljotit päähän, sillä olen menossa illalla laulamaan kirkkokuoroon.Siellä on kyllä kaiken ihanuuden peittävä kapumainen esuiintymisasu. Kaukolan kansallispukuani en nyt pääse käyttämään, mutta annas kun kun tulee tilaisuus laittaa se kuorolauluesiintymisessä ylle ja siihen kuuluva valkoinen huntu päähän, tunnen olevani täydellinen nainen.
- Pohojanmaan tyttö
Likka321 kirjoitti:
Niin täydellinen olen.Nyt on laitettava ihan papiljotit päähän, sillä olen menossa illalla laulamaan kirkkokuoroon.Siellä on kyllä kaiken ihanuuden peittävä kapumainen esuiintymisasu. Kaukolan kansallispukuani en nyt pääse käyttämään, mutta annas kun kun tulee tilaisuus laittaa se kuorolauluesiintymisessä ylle ja siihen kuuluva valkoinen huntu päähän, tunnen olevani täydellinen nainen.
Me pohojanmaan tyttäret,moomma sellaasia notta meirän kans on niin heleppua olla,saa olla justihin niinku me sanomma!Emme mekään kumminkaan täyrellisiä oo,meiltä puuttuu heikkouret. Hyvää päivänjatkoa meille naisille,kaikkialle suomeen.
- Onkkelis
Pohojanmaan tyttö kirjoitti:
Me pohojanmaan tyttäret,moomma sellaasia notta meirän kans on niin heleppua olla,saa olla justihin niinku me sanomma!Emme mekään kumminkaan täyrellisiä oo,meiltä puuttuu heikkouret. Hyvää päivänjatkoa meille naisille,kaikkialle suomeen.
"Olisivat kaikki samanlaisia, olisi meitä täällä monta tarpeetonta."
"Hän hioi itseään aina ja lopulta hänestä tuli tylsä. Teräväksi hän ei ehtinyt koskaan."
Nämä ajatukset olivat päivän positiivarin viestissä.
Hyvää päivää kaikille! - Rouva Remander
Pohojanmaan tyttö kirjoitti:
Juuri tuota olen sanonut Remanderillekin. Helppoahan hänen elämänsä on, kun hänkin saa olla juuri niin kuin minä sanon.
Oikeastaan tämän pitäisi kuulua sukulaissielupalstalle, vaikka en Pohjanmaalta olekaan.
Minäkään en nimittäin ole täydellinen. Myös minulta puuttuvat heikkoudet. - Remanderska:
Rouva Remander kirjoitti:
Juuri tuota olen sanonut Remanderillekin. Helppoahan hänen elämänsä on, kun hänkin saa olla juuri niin kuin minä sanon.
Oikeastaan tämän pitäisi kuulua sukulaissielupalstalle, vaikka en Pohjanmaalta olekaan.
Minäkään en nimittäin ole täydellinen. Myös minulta puuttuvat heikkoudet.Ookkonä tosissas?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja12914280Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va275908SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1545455Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2984319HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.384067"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste993641Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant23551Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan223518Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan592601Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.921387