Omituinen tilanne

nnnan

Kaverilla oli jonkilainen suhde, ilmeisesti ainakin miehen kannalta seksisuhde ja nyt tämä nainen on raskaana.

Tämä kaveri ei meinaa kertoa miehelle siitä, että on raskaana tai että odottaa hänelle lasta.

Kerronko mä miehelle jos hän ei itse kerro vai annanko olla?

12

968

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naikkonen_sanoo

kuuluuko tämä asia sinulle, vai onko se kenties noiden kahden ihmisen välinen juttu.

• Kerrostalokyttääjä

Mäkin olen puuttunut mun naapurini dokaamiseen. Sit mä käräytin naapurirapun lutkan, kun se petti miestään. Samaten soitin yhden työkaverin miehelle, kun se aina haukkuu sitä.

Tää kaikki on niiden omaksi parhaaksi, vaikkei ne aina tajua sitä. Totuus ei pala tulessakaan!

• meininkiä :)

lutkat pitää käräyttää aina!

• sinua <<<

kun elämäs menee muiden kyttimiseen,eikö ole muuta tekemistä olet surkea!

• vaan

koitat saada sen kaverisi kertoon ite. Kenenkään asioihin ei tarvi liikaa mennä puuttumaan.

• MMies

Kerro edes sille pennulle kun se täyttää 18.

• tietenkään

Ei ole sinun asiasi kertoa tuollaisesta. Tiedätkö edes sitä, miten ehkäisystä oli sovittu? Kyllä sen raskaana olevan naisen pitää itse kertoa uutisensa miehelle, tai sitten ei kerro kukaan.

• Mikäli nainen ei sitä itse kerro hyvissä ajoin ennen lapsen syntymää, niin vieköön sen tiedon mukanaan hautaan.

• jos kyseessä

vain seksisuhde, en usko että mieskään välttämättä ilahtuisi uutisesta... joten jos kaverisi mielestä on parempi olla kertomatta, kaikki voittavat.

• vili

oma valita. jos olisin äijän roolissa, niin en edes haluaisi kuulla tuollaisia uutisia.

• Vanhempien välinen asia

Äiti pärjää lapsen kanssa yksinkin. Jos haluaa isälle kertoa,hoitaa varmasti asian itse. Jos ei hoida niin lastenvalvoja tai haastemies hoitaa.

Tämä on täysin vanhempien oma asia!!! Älä sinä sekaannu siihen!

• naisia ###

jotka lisääntyy noin älyvapaasti hyi hlvtti
      säälin ja halveksin-.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      85
      2429
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      479
      2397
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1521
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1492
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1450
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1343
    7. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      35
      1260
    8. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      25
      1223
    9. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      272
      1135
    10. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      109
      1112
    Aihe