Paras World/WWE Heavyweight Champ?

mr.jope93

Kuka on mielestäsi paras World Heavyweight-tai WWE Heavyweight Champion??

Vaikka Stone Coldia kovasti diggailenkin,niin joudun silti sanomaan,että se on Shawn Michaels!
Hänen mestaruus-kautensa ovat aina HYVIN arvaamattomia ja ihmeellisiä!

Myös JBL:n,Lesnarin,Guerreron,Ortonin,Goldbergin,UT:n(
Big Evil Gimmick'llä) ja Bret Hart ovat olleet TÄYDELLISIÄ! Surkeimmat olivat Queen Booka,john Cena,Mick Foley,Hulk Hogan,RVD,Kurt Angle ja KAIKKEINHUONOIN....*yllätys yllätys.....The mr.619..... Rey "Minua yli pään verran lyhyempi" Mysterio!!!!!!

7

630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dark-j

      WorldChampion: Triple H,rKo,HBK,Kurt Angle,King Booker,Chris Benoit,Batista (ku voitti mestaruuden just Triple Hlta).
      WWE Champion: JBL,Eddie Guerrero,Kurt Angle,Edge,RVD.
      Tossa kaikki jotka oli parhaimpia mestareita ikinä, ja paskimmat Bobby Lashley,Rey Mysterio.
      Mut jos noista joutuis valitsee niin paras oli Eduardo Gory Guerrero

    • The_Hitman

      vaikee verrata eri mestareita keskenään. Ennen vanhaan mestari oli firman #1 mies eikä jobbaillu joka ikisessä SD! jaksossa jollekin(tarkotan REYtä).


      mut sanotaanko että HHH on aina ollut erittäin loistava mestari. oikeen pistää vihaan miestä. JBL oli hyvä promomestari.

      Huonoja ovat Benoit ja REY. Benoit sen takia kun mies on mestari mut silti pyörii show alussa Eugenen kans jossain storylinessa ja REY sen takia kun eka mies jobbailee joka ikiessä SD! jaksossa ja sit voittaa PPVssa. niin ja, mies on polvenmittanen.

    • Striper

      Mielestäni parhaita mestareita ovat olleet Batista, Triple H, Randy Orton, Chris Benoit,´´Latino Heat´´ Eddie Guerrero ja Kurt Angle. Huonoimmat ovat olleet ylivoimaisesti Rey Mysterio ja King Booker.

    • Badass

      Me olemme herkkusieniä.... asiaan ->

      Parhaat WWE-mestarit ovat olleet Brock Lesnar, Undertaker, Kurt Angle, The Rock sekä Austin.

      Parhaat World Heavyweight-mestarit ovat olleet taas Goldberg, Triple H, Shawn Michaels, Jericho (Early 2002) ja Randy Orton.

    • ytjytjytjtyrjryjryjrytj

      parhaat
      World heavyweight championit: Triple H, Goldberg, Shawn michaels

      wwe championit: John Cena, Eddie Guerrero, Edge,

      ECW Championit: Bobby Lashley, Rhyno, Terry Funk

      huonoimmat
      World heavyweight championit: Randy Orton, Chris Benoit, Rey Mysterio

      wwe Championit: King Booker, RVD, Brock Lesnar

      ECW Championit: RVD, Big Show, Sandman

      Kaikista paras mestari on Goldberg ja huonoin rvd

    • eugene6

      Kautta aikojen paras
      Eddie Guerrero

      Viihdyttävämpää painijaa kuin Eddie saa hakea(löytyy kyllä).Ja eddie puolusti mestaruuttaan useasti eikä koskaan kieltäytynyt matsista.Harmi että oli liian lyhyt mestaruuskausi...

    • ripcrippler

      chris benoit ja jericho on parhaita vaikka benoit kuollut

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe