9.3-07 Perjantai

Rätkähti raitis perjantai käyntiin ja raittiina aion elää sen,nyt selälleen.

9

526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aahoohoo

"Yheksältä kouluun ja ties millon kotiin,
      se on sellainen meikäläisen perjantai"

Olin muuten eilen reksin puhuttelussa - lykkäs mulle ens viikoks lisää hommia. No mikäpäs siinä - tehhään pois sillon kun niitä töitä on.

Se tuossa työssä on iso plussa ettei tarvii kantaa eväitä eikä juomaleiliä mukana - syötävät ja juotavat tulee firman puolesta ja molemmat on terveellisimmästä päästä.

• ja lunta on tullut,kola ilman kossua käteen ja lumitöihin.

• Papio1

Raitis perjantai tänään.

• Cettuz!

tiina. nautitaan selvinpäin viikonlopusta.

• ex?-juoppolalli

ainakin tämä päivä vielä. Nyt urheilemaan.

• Blood_Money

On aikomus olla

• Väkiviinaton päivä on ollut ja on tää loppupäiväkin. Nyt AA-palaveriin niin sitten päivä alkaa ollakin pulkassa.

• Oskari2

Oletteko suuttuneet toinen toisillenne, koska palsta on kovin hiljainen.
      Lopettakaa murjotus ja pannaan juhlat pystyyn.
      Ottakaamme jääkaapista mustikkamehua. Joku muukin mehu käy. Juokaamme sitä sivistyneesti, ilman, että suttaisimme rinnuksiamme. Älkäämme röyhtäilkö perään, kuten joskus teimme olutta juodessa.
      Niinkin voi nauttia elosta. Ei tuoksu henki pahalle. Aamullakaan ei ole huono olo.

• karbidi

Huopatossutehdasmainen tunnelma vallitsee. Mulla se meni telkkarin piikkiin, ku kattelin mm. Daredevillin! Mulle kelpaa Euroshopperin suodatinkahvi, mut juhlii en ennätä, ku pitäs koittaa viel tehrä Mahjongis uusii enkkoi.

Joo, ja amusellaki pitäs kohtuu aikasin sännätä pystyyn, ku tän perheen yljpiejohtaja ja rinssieversti on kotosalla (vanhempi väki varmaan muistaa Pekka Lipposen) !

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      67
      1244
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      906
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      903
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      107
      828
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    Aihe