Rätkähti raitis perjantai käyntiin ja raittiina aion elää sen,nyt selälleen.
9.3-07 Perjantai
9
526
Vastaukset
- aahoohoo
"Yheksältä kouluun ja ties millon kotiin,
se on sellainen meikäläisen perjantai"
Olin muuten eilen reksin puhuttelussa - lykkäs mulle ens viikoks lisää hommia. No mikäpäs siinä - tehhään pois sillon kun niitä töitä on.
Se tuossa työssä on iso plussa ettei tarvii kantaa eväitä eikä juomaleiliä mukana - syötävät ja juotavat tulee firman puolesta ja molemmat on terveellisimmästä päästä. ja lunta on tullut,kola ilman kossua käteen ja lumitöihin.
- Papio1
Raitis perjantai tänään.
- Cettuz!
tiina. nautitaan selvinpäin viikonlopusta.
- ex?-juoppolalli
ainakin tämä päivä vielä. Nyt urheilemaan.
- Blood_Money
On aikomus olla
Väkiviinaton päivä on ollut ja on tää loppupäiväkin. Nyt AA-palaveriin niin sitten päivä alkaa ollakin pulkassa.
- Oskari2
Oletteko suuttuneet toinen toisillenne, koska palsta on kovin hiljainen.
Lopettakaa murjotus ja pannaan juhlat pystyyn.
Ottakaamme jääkaapista mustikkamehua. Joku muukin mehu käy. Juokaamme sitä sivistyneesti, ilman, että suttaisimme rinnuksiamme. Älkäämme röyhtäilkö perään, kuten joskus teimme olutta juodessa.
Niinkin voi nauttia elosta. Ei tuoksu henki pahalle. Aamullakaan ei ole huono olo.- karbidi
Huopatossutehdasmainen tunnelma vallitsee. Mulla se meni telkkarin piikkiin, ku kattelin mm. Daredevillin! Mulle kelpaa Euroshopperin suodatinkahvi, mut juhlii en ennätä, ku pitäs koittaa viel tehrä Mahjongis uusii enkkoi.
Joo, ja amusellaki pitäs kohtuu aikasin sännätä pystyyn, ku tän perheen yljpiejohtaja ja rinssieversti on kotosalla (vanhempi väki varmaan muistaa Pekka Lipposen) !
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653