Kuinka monta päivää voi olla 39 ja yli kuume ennenkuin pitää mennä uudestaan lääkäriin? Lekuri totesi vain keuhkoja kuuntelemalla että mulla on influenssa ja sanoi että maanantaina pitää mennä takas jos vielä kipeenä. Voiko siis maanantaihin saakka olla 39 kuumetta ja se on ihan normaalia vai pitääkö mennä jo aiemmin? Nyt kolmatta päivää 39, aamulämpö oli 39,1.
39 asteen kuume monta päivää
4
3961
Vastaukset
- influenssan sairastanut
Se on tässä influenssassa tavallista, että kuume on 39 asteen tienoilla monta päivää. Nopeammin menee koko sairaus ohi, kun on kunnon kuumetta. Sitten jos nousee 40 asteen tienoille, kannattaa mennä lääkäriin aikaisemmin kuin on nyt määrätty.
- et usko
lääkäriäsi?
- Alkup.
Kun soitin työterveyshoitajallemme kysyäkseni tästä kuumeesta hän sanoi että influenssa todetaan verikokein ja että moniin influenssiin on lääkitys kunhan se on ensin oikein todettu. Jos työterveyshoitaja tietää tuollaisen niin epäilen lääkärini ammattitaitoa. Etenkin kun olen juuri palannut Thaimaasta ja kerroin lääkärille tämän, hän ohitti asian täysin vaikka itse ainakin kuvittelisin että näissä tilanteissa mahdolliset trooppiset taudit on otettava huomioon.
Jatkokysymystä vielä edelliseen, pitääkö siinäkään vaiheessa huolestua kun 2x400 burana ei ole laskenut tunnin päästä kuumetta kuin vain 38,7:ään? Lääkäri sanoi että 3x päivässä pitäisi ottaa 2xburana jotta kuume pysyy alhalla mutta ei tuo mielestäni kovin alhainen ole. Voisiko joku muu reseptivapaa lääke alentaa tehokkaammin? - kuumetta
Alkup. kirjoitti:
Kun soitin työterveyshoitajallemme kysyäkseni tästä kuumeesta hän sanoi että influenssa todetaan verikokein ja että moniin influenssiin on lääkitys kunhan se on ensin oikein todettu. Jos työterveyshoitaja tietää tuollaisen niin epäilen lääkärini ammattitaitoa. Etenkin kun olen juuri palannut Thaimaasta ja kerroin lääkärille tämän, hän ohitti asian täysin vaikka itse ainakin kuvittelisin että näissä tilanteissa mahdolliset trooppiset taudit on otettava huomioon.
Jatkokysymystä vielä edelliseen, pitääkö siinäkään vaiheessa huolestua kun 2x400 burana ei ole laskenut tunnin päästä kuumetta kuin vain 38,7:ään? Lääkäri sanoi että 3x päivässä pitäisi ottaa 2xburana jotta kuume pysyy alhalla mutta ei tuo mielestäni kovin alhainen ole. Voisiko joku muu reseptivapaa lääke alentaa tehokkaammin?tarvii ihan alas laskeakaan. Sillai, että se ei ole kovin suuri rasitus elimistölle. Siihen tartteeko mennä lääkärille en osaa sanoa mitään. Jos se nyt kauan kestää, niin itse menisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172463
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70927Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137872- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704