gardanipyörät ei naisille

lady pyörä

Koskaan ei naiset aja gardanipyrällä sillä. Jos katsoo gardanipyöriä niin siinä on se kauhea leveys esim se vimmapyörä ja se saksapyörä. valtavat silinterit töröttävät ties minne mikä itän mikä länteen taika vallan ylöspäisin niinku sen vimmapyörän. mitä sieltä ylhältä löytyy ei mitään.mutta. se gardani vääntää ne silinterit outomaisemiin. jos katsoo gardanimiehn kävelyä ninn se vaappuu kuin joku ilmestyskrjan peto haarat levällän. siksi. nainen ei sellaisen kummituksen kansa pelehdi eikä aja gardanipöyrällä.hieno nainen ajaa kettinkipyörällä . koska se on tyylikäs lady pyörä.

49

2541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diploomi inssinööri

      Lisäksi naiset eivä pidä gardaanin päässä hillittömästi heiluvan vipstaakin aiheuttamista voimista, jotka saattavat milloin tahansa heittää pyörän ja kuljettajan mihin tahansa! Kyllä jaloteräskettingi on ainoa oikea vedonsiirtoväline moottoripyörässä, on vaivatoin, hiljainen ja ikuinen!

      • neuvosi

        Kun kirjoitit; "Kyllä jaloteräskettingi on ainoa oikea vedonsiirtoväline moottoripyörässä, on vaivatoin, hiljainen ja ikuinen!"
        Niin sait minut kiinnostumaan - anna mulle neuvosi mistä noita ikuisia kettingejä saaa ostaa?
        Mun moposta menee kyllä monet kettingit ja hammasrattaat ennenkuin "ikuisuus" on edes alkanut!
        Lopuksi; miksi ihmeessä motoristienkin täytyy jauhaa tommosta paskaa?


      • Gradaanimies
        neuvosi kirjoitti:

        Kun kirjoitit; "Kyllä jaloteräskettingi on ainoa oikea vedonsiirtoväline moottoripyörässä, on vaivatoin, hiljainen ja ikuinen!"
        Niin sait minut kiinnostumaan - anna mulle neuvosi mistä noita ikuisia kettingejä saaa ostaa?
        Mun moposta menee kyllä monet kettingit ja hammasrattaat ennenkuin "ikuisuus" on edes alkanut!
        Lopuksi; miksi ihmeessä motoristienkin täytyy jauhaa tommosta paskaa?

        >>> Mun moposta menee kyllä monet kettingit ja hammasrattaat ennenkuin "ikuisuus" on edes alkanut!


      • Niksi-mies

        Hiilikuitu-teräs gettinki on ehdottomasti paras. Kåå-kaupan niksi-palstalle olen laittanut niksin kuinka katkennut gettinki on helppo korjata sukkahousujen avulla. Katkennut getinki pujotetaan sukkahousujen sisään ja päät solmitaan tukevasti. Viime kesänä ajoin niksin avulla yli 1000 km ilman uutta gettinkiä. Garpaatin korjauksessa ei toimi koska vipstaaki pullistaa haarakiilaa liikaa.


    • hohotusta

      Mainio kielenkäyttö ja loistava logiikka. Tästä ei pidot parane :-D

    • Guzzisti

      Ei jumalauta voi olla totta! Vieläks tää sama ropelikorvanen idiootti jaksaa tätä samaa paskaa jauhaa täällä?!!! Kyllä on tyypin maailma pieni.

      • kauhea gardani

        Oletko sä sellainen länkisäärinen ilmestyskirjan peto? Ladyt taitaa pitää enemmän kettinkivetoisten pyörien siloposkisista herrasmiehistä vai kuinka?


      • motolady_
        kauhea gardani kirjoitti:

        Oletko sä sellainen länkisäärinen ilmestyskirjan peto? Ladyt taitaa pitää enemmän kettinkivetoisten pyörien siloposkisista herrasmiehistä vai kuinka?

        Ei taida kuule ladyt enää kostuskella sunlaistesi puoleen. Itserakkaan Takapajulan Raunon mietteitä nuo - tänään ladyt ajaa itse ja teikäläiset kuolaa...


      • iso karbasi
        motolady_ kirjoitti:

        Ei taida kuule ladyt enää kostuskella sunlaistesi puoleen. Itserakkaan Takapajulan Raunon mietteitä nuo - tänään ladyt ajaa itse ja teikäläiset kuolaa...

        mut ladyt ajaa kettinki vedolla. Sillä gardani on ladyle liian leveähkö, ettei vallan liian kokonaan leveä.Ehkä jos kadulla tulee lady vastaan pyörälä sillä on japanin poikien honda eli joku muu kavasaki tai ehkäpä se sussupyörä sutsuki.Kiiltävä kettinkiveto on naisten mieleen! Useinkin näin!Ja se punainen dukati!


      • motolady_
        iso karbasi kirjoitti:

        mut ladyt ajaa kettinki vedolla. Sillä gardani on ladyle liian leveähkö, ettei vallan liian kokonaan leveä.Ehkä jos kadulla tulee lady vastaan pyörälä sillä on japanin poikien honda eli joku muu kavasaki tai ehkäpä se sussupyörä sutsuki.Kiiltävä kettinkiveto on naisten mieleen! Useinkin näin!Ja se punainen dukati!

        Levittele sinä mitä haluat mutta minä ajan kardaanipyörällä.
        Istun myös kardaanivetoisessa matkustajana.
        Mikä pyöräkö? Siinä sulle pähkinää - motolady_ ei sitä kiusallaankaan sinulle kerro - motolady_ ajaa ja nauttii.....!


      • voi hirmustus
        motolady_ kirjoitti:

        Levittele sinä mitä haluat mutta minä ajan kardaanipyörällä.
        Istun myös kardaanivetoisessa matkustajana.
        Mikä pyöräkö? Siinä sulle pähkinää - motolady_ ei sitä kiusallaankaan sinulle kerro - motolady_ ajaa ja nauttii.....!

        Se on varman se ikivanha saksanpyörä elikkä. Siinä on sellanen naisten ahterisatula ja. Gardani ei siinä väänä sitä naisentakalistoa hirmu leveyteen ja keskivääntöön. se saksanpyörä vuodelta 1936 kun hitleri piti ne olumppialaiset. se se on.


      • sie oot?
        voi hirmustus kirjoitti:

        Se on varman se ikivanha saksanpyörä elikkä. Siinä on sellanen naisten ahterisatula ja. Gardani ei siinä väänä sitä naisentakalistoa hirmu leveyteen ja keskivääntöön. se saksanpyörä vuodelta 1936 kun hitleri piti ne olumppialaiset. se se on.

        Olet näköjään enempi kiinnostunut naisten perseestä kuin moottoripyörästä.
        Hyi h....tti!
        Mitä se sinuun kuuluu millä muut motoristit ajavat - olivatpa he sitten miehiä tai ladyja?
        Kunnioitusta - OHOI!


      • Herra itsekin
        sie oot? kirjoitti:

        Olet näköjään enempi kiinnostunut naisten perseestä kuin moottoripyörästä.
        Hyi h....tti!
        Mitä se sinuun kuuluu millä muut motoristit ajavat - olivatpa he sitten miehiä tai ladyja?
        Kunnioitusta - OHOI!

        Ja sinäkö olet kunnioittava? Kiroat täällä alatyylisesti. Tämä on palsta, jossa ihmiset kertovat mielipiteitään moottoripyöristä. Ketjun aloittanut herrasmies ei selvästikään pidä kardaanivetoisista moottoripyöristä ja kertoo sen suoraselkäisesti ja peittelemättä.Olen kirjoittajan kanssa eri mieltä asiasta, mutta puolustan henkeen ja vereen hänen oikeuttaan lausua mielipiteensä. Sitä kutsutaan demokratiaksi.


      • vaan on.
        iso karbasi kirjoitti:

        mut ladyt ajaa kettinki vedolla. Sillä gardani on ladyle liian leveähkö, ettei vallan liian kokonaan leveä.Ehkä jos kadulla tulee lady vastaan pyörälä sillä on japanin poikien honda eli joku muu kavasaki tai ehkäpä se sussupyörä sutsuki.Kiiltävä kettinkiveto on naisten mieleen! Useinkin näin!Ja se punainen dukati!

        Komiasti romatut ja galvanoidut kettingit on nais pyörän tuntomerkki. Ei hienot naiset gardan pyörällä vetele. Se glunssi joka gardanin toises pääs hulmuaa ei voi olla pitkäikänen. Ennen aikojaan on tuo glunssi joku sanoo moottoriks lentäny vauhis tien poskeen ja vieny koko kuskin mukanaan. Sellasii peleihin ei piä sotkeutua, mutta ktjuihin sitä vasta sitte sotkeutuuki. Ne kun komiast kietoutuu menijän kaulan ympärille niin se vasta näky onkii. Ukot ajelee vaikka millasil gardanklunssipyöril mutt ei naiset. ei ainaskaa hienot naiset.


      • motolady_
        vaan on. kirjoitti:

        Komiasti romatut ja galvanoidut kettingit on nais pyörän tuntomerkki. Ei hienot naiset gardan pyörällä vetele. Se glunssi joka gardanin toises pääs hulmuaa ei voi olla pitkäikänen. Ennen aikojaan on tuo glunssi joku sanoo moottoriks lentäny vauhis tien poskeen ja vieny koko kuskin mukanaan. Sellasii peleihin ei piä sotkeutua, mutta ktjuihin sitä vasta sitte sotkeutuuki. Ne kun komiast kietoutuu menijän kaulan ympärille niin se vasta näky onkii. Ukot ajelee vaikka millasil gardanklunssipyöril mutt ei naiset. ei ainaskaa hienot naiset.

        Ei sinun mielipiteesi ole (onneksi) minkäänlainen mitta kuka on "hieno Nainen" ja kuka ei!
        Sinulla on ikiomat ja ahtaat mielipteesi - saat pitää ne! Minä ajan kardaanipyörällä enkä muutu sillä ajaessani mitenkään epähienommaksi vaikka kuinka väität.
        Nyt ei ole aihetta enempään - ole mikä olet ja anna sama vapaus toisillekin!


      • tässä se
        motolady_ kirjoitti:

        Ei sinun mielipiteesi ole (onneksi) minkäänlainen mitta kuka on "hieno Nainen" ja kuka ei!
        Sinulla on ikiomat ja ahtaat mielipteesi - saat pitää ne! Minä ajan kardaanipyörällä enkä muutu sillä ajaessani mitenkään epähienommaksi vaikka kuinka väität.
        Nyt ei ole aihetta enempään - ole mikä olet ja anna sama vapaus toisillekin!

        rioriteetti onkii. Vaan kyll ei silti glunssi joka pyörivän liikkeen rinkulaa tekee oo mikään nais pyörä. Kedjub ovat naispeliin sopivammat. Sitähä se vapaus on tasaarvo maassa, ett kedjuil ne naiste pyörät kulkee. Kardani on miesten peli vaikk se naisii kii houkuttaa. Fiini pimu ja fiksu likka ei gardanglunssi pyörää ota. Ei vaik ois miten vapaa ja kedjuton.


      • gardanivenyts
        motolady_ kirjoitti:

        Ei sinun mielipiteesi ole (onneksi) minkäänlainen mitta kuka on "hieno Nainen" ja kuka ei!
        Sinulla on ikiomat ja ahtaat mielipteesi - saat pitää ne! Minä ajan kardaanipyörällä enkä muutu sillä ajaessani mitenkään epähienommaksi vaikka kuinka väität.
        Nyt ei ole aihetta enempään - ole mikä olet ja anna sama vapaus toisillekin!

        gardanin leveys on se joka leventä pyörän niin että. Kun nainen elikkä mies kävelee gardani ajon jälkne . Se on kuin joku haara käyntiä vaappuva menninkäine elikkä joku töyhtöhyyppä elikkä horo. Sellaista ei kestä katsoa kukaan nainen puhumattakan ihminen.Kettinki taas saa sen moottori pyörän niin sulosen kapeaksi.


      • ei_lady
        Herra itsekin kirjoitti:

        Ja sinäkö olet kunnioittava? Kiroat täällä alatyylisesti. Tämä on palsta, jossa ihmiset kertovat mielipiteitään moottoripyöristä. Ketjun aloittanut herrasmies ei selvästikään pidä kardaanivetoisista moottoripyöristä ja kertoo sen suoraselkäisesti ja peittelemättä.Olen kirjoittajan kanssa eri mieltä asiasta, mutta puolustan henkeen ja vereen hänen oikeuttaan lausua mielipiteensä. Sitä kutsutaan demokratiaksi.

        Asiahan ei tietysti minulle kuulu mutta mie vuan kysyn: Mikä oli alatyylistä kiroirulua?
        Esim. "Hyi h....tti!" voidaan lukea; "hyi hemmetti"
        Taisi oma mielesi johdatella sinut alatyyliin.
        Eläkä yhtään koita rimpuilla - ihan tarkoituksella kirjoittelit ja edelleen kirjoittelet aika loukkaavaan tyyliin kardaaninaisista ja -miehistä "jotka kävelevät kuin ankat".
        Olen nimim. "motoladyn" kanssa henkeen ja vereen samaa mieltä: "Olet näköjään enempi kiinnostunut naisten perseestä kuin moottoripyörästä."
        Suomenkielessä sanalle perse on monta synonyymiä, jos se sattuu liikaa. Lue sana perse vaikka "Peräpää" kun se kyseinen ruumiinosa kuitenkin on sinun silmissäsi.
        Ite kirjuutat; "Tämä on palsta, jossa ihmiset kertovat mielipiteitään moottoripyöristä."
        Onko sinun mielipiteesi muka moottoripyöristä vaiko niiden kuljettajista? Jos ne ovat kuljettajista niin mitä se sinuun koskee millä kukakin ajaa?
        Edellisessä oli lainauksia monen kirjoittajan kirjoituksista - antakaa anteeksi mutta olitte kirjoittaneet niin osuvasti;-)


      • Toinen Guzzisti

        ...hyvät herrat ja ladytkin nämät mustat "mölykotet" sinne minne net kuuluukin - eli kepin pyöränpuoleiseen päähän vaan ei tänne palstoille, niin saadaan ajella satatuhatta huolia vailla puhtoisin kumein ketjuja ja hampaita kiristelemättä ;)


      • gardanin syy
        Toinen Guzzisti kirjoitti:

        ...hyvät herrat ja ladytkin nämät mustat "mölykotet" sinne minne net kuuluukin - eli kepin pyöränpuoleiseen päähän vaan ei tänne palstoille, niin saadaan ajella satatuhatta huolia vailla puhtoisin kumein ketjuja ja hampaita kiristelemättä ;)

        Jotta mulla ne hampat pysyvät sillä kitilä minkä mä ostan aptekitsa. Yölä mun hampat on vissyklasisa eikä tarvite kiristellä kun. aamula laitan sen kitin suuhu ja hampat peräan.sillä jos. On se kettinkipeli elikkä kavatsaki ei tarvite kristelä hampaita ja irvistelä niinko aina gardanipelilä. mutta. Anta niiden gardanien van pyöriä jos haluaa. Kaikkki saa vatkata ihan rauhasa.Mun pualesta.


      • naiset tykkää
        gardanin syy kirjoitti:

        Jotta mulla ne hampat pysyvät sillä kitilä minkä mä ostan aptekitsa. Yölä mun hampat on vissyklasisa eikä tarvite kiristellä kun. aamula laitan sen kitin suuhu ja hampat peräan.sillä jos. On se kettinkipeli elikkä kavatsaki ei tarvite kristelä hampaita ja irvistelä niinko aina gardanipelilä. mutta. Anta niiden gardanien van pyöriä jos haluaa. Kaikkki saa vatkata ihan rauhasa.Mun pualesta.

        Naiset haluaa kunnon kardaanin - ikään katsomaatta.
        Keski-ikäiset kettinkimulkkumiehet luulevat (ja toivovat) paljon muuta kun omissa housuiss roikkuu ainoastaan lyhyt pätkä kettinkiä.
        Sinuna mie menisin kansanopistoon suomen kielen kursseille. Tosin sekään ei poista sinun kardaanikammoasi mutta meidän muiden olisi mukavampaa lukea sujuvampaa suomea!


      • ei saanut
        Herra itsekin kirjoitti:

        Ja sinäkö olet kunnioittava? Kiroat täällä alatyylisesti. Tämä on palsta, jossa ihmiset kertovat mielipiteitään moottoripyöristä. Ketjun aloittanut herrasmies ei selvästikään pidä kardaanivetoisista moottoripyöristä ja kertoo sen suoraselkäisesti ja peittelemättä.Olen kirjoittajan kanssa eri mieltä asiasta, mutta puolustan henkeen ja vereen hänen oikeuttaan lausua mielipiteensä. Sitä kutsutaan demokratiaksi.

        nimimerkki "ei_lady" ei ole saanut vastaustasi!
        Miksi?
        Olisi kiinnostanut lukea se.
        Paskaa kykenee anonyymisti jauhamaan vaikka "herra itsekin" mutta kun pitäisi seistä sanojensa takan niin taita se p..ka tulla omiin pöksyihin!
        Vai miten on, "herra"?


      • Ei ladyt halu
        naiset tykkää kirjoitti:

        Naiset haluaa kunnon kardaanin - ikään katsomaatta.
        Keski-ikäiset kettinkimulkkumiehet luulevat (ja toivovat) paljon muuta kun omissa housuiss roikkuu ainoastaan lyhyt pätkä kettinkiä.
        Sinuna mie menisin kansanopistoon suomen kielen kursseille. Tosin sekään ei poista sinun kardaanikammoasi mutta meidän muiden olisi mukavampaa lukea sujuvampaa suomea!

        Ei kukan lady halua öljyä ja sörseliä ruikivaa gardania jalaksiensa väliin. Ja se kettinkipeli on kavatsakin vetolaite eikä. Niin kuin se vipstaaki gardani.Mutta. Enklanti on se kieli mitä jokainen kirjoitaa jo nykyäänkin hyvin. Että mitä sitä valitaa jonkun suomen kilestä turhaankin aivan.


      • kilipukki kijotta
        Ei ladyt halu kirjoitti:

        Ei kukan lady halua öljyä ja sörseliä ruikivaa gardania jalaksiensa väliin. Ja se kettinkipeli on kavatsakin vetolaite eikä. Niin kuin se vipstaaki gardani.Mutta. Enklanti on se kieli mitä jokainen kirjoitaa jo nykyäänkin hyvin. Että mitä sitä valitaa jonkun suomen kilestä turhaankin aivan.

        menes takas kotois sinne virran vierii..


    • vetoo

      kettinkipyörä kestää vetoo mutta ei työntöö vähän niinkuin veltto kulli

    • Täyttä asiaa

      Tämä on ehkä tärkein ja anniltaan rikkain moottoripyöräilyyn liittyvä viestiketju pitkään aikaan. Paljon hyviä kommentteja ja terävä aloitus.

      • Hhehheeh!

        Ittiään on hieno kehua!
        Tää on just näiden "villien" keskustelupaikkojen vitsaus; saa esiintyä kenenä hyvänsä - kehua omia kirjoituksiaan ja tukea OMIA käsityksiään!
        Kehu vaan - kyllä me muut hymyillään!


      • se gardani
        Hhehheeh! kirjoitti:

        Ittiään on hieno kehua!
        Tää on just näiden "villien" keskustelupaikkojen vitsaus; saa esiintyä kenenä hyvänsä - kehua omia kirjoituksiaan ja tukea OMIA käsityksiään!
        Kehu vaan - kyllä me muut hymyillään!

        Sillä onha se gardaniveto vallan luononvastaita koska. Gardani se väntää moottoria ylös alaisin ja jos ne pyörät ei olisi maassa niin. Sehän olisi helikopteri. Ja koetapa saada se härkä liikeelle sarvesta vääntämälä niinko gardani tekee. No ei lähe päälle puskee ku joku vimmattu kyklooppi. Ja vedäpä se kettinkin nokassa johan tulee ku koira eikä pure jalkaan niinko phahansisunen gardani.Ihmeen ihana se kettinki.


      • tutkija'
        se gardani kirjoitti:

        Sillä onha se gardaniveto vallan luononvastaita koska. Gardani se väntää moottoria ylös alaisin ja jos ne pyörät ei olisi maassa niin. Sehän olisi helikopteri. Ja koetapa saada se härkä liikeelle sarvesta vääntämälä niinko gardani tekee. No ei lähe päälle puskee ku joku vimmattu kyklooppi. Ja vedäpä se kettinkin nokassa johan tulee ku koira eikä pure jalkaan niinko phahansisunen gardani.Ihmeen ihana se kettinki.

        Voi lapsi pieni kuinka tyhmä voikaan olla Ihmisen pentu!
        Kyllä se sama kierreilmiö tapahtuu kaikissa moottoreissa. Koitas nyt ajatella jos sinulla on sellaiseen toimintoon välineet.
        Kardaani on sitäpaitsi jäykkä tanko jota ilman eläinkuntaa - ihminen mukaanlukien - ei olisi olemassakaan.
        Paas nyt kokeillen työntää kettingillä siemenet naaraan sisään niin havaitset aika äkkiä mikä olikaan luonnonvastaista.
        Voi että ihminen voi yksisilmäisesä kateudessaan olla pimeä. Osta ny ihmeessä itelles luonnonmukainen keppipyörä niin olsi helpottu huomattavasti!


      • riemu ratkesi
        tutkija' kirjoitti:

        Voi lapsi pieni kuinka tyhmä voikaan olla Ihmisen pentu!
        Kyllä se sama kierreilmiö tapahtuu kaikissa moottoreissa. Koitas nyt ajatella jos sinulla on sellaiseen toimintoon välineet.
        Kardaani on sitäpaitsi jäykkä tanko jota ilman eläinkuntaa - ihminen mukaanlukien - ei olisi olemassakaan.
        Paas nyt kokeillen työntää kettingillä siemenet naaraan sisään niin havaitset aika äkkiä mikä olikaan luonnonvastaista.
        Voi että ihminen voi yksisilmäisesä kateudessaan olla pimeä. Osta ny ihmeessä itelles luonnonmukainen keppipyörä niin olsi helpottu huomattavasti!

        Jopas ny pompasi ja riemu ratkes sillä. Eihän se moottoripyrä mikääns lady ole johon sitä jäykkää peliä työnetään! Pyörällä ajetaan ja sillä naisela taas saa tehä mitä se haluaa. Ei sielä myös mootorin päässä se jäykä miehenpeli pyöri vaan se gardani. Eikä sen naisen karvapenaaliin mitän gardania työnnetä jos halutaan saada se toukka itämään.tai ennen vanhan ei ainakan. Mikä kaikkii todistaa että se kettinkipyörä on se luonnollinen ratkasu.Halvenpiki on hyvä kettinki eikä aina katkea kuin joskus se gardani ehkä.


      • tutkija'
        riemu ratkesi kirjoitti:

        Jopas ny pompasi ja riemu ratkes sillä. Eihän se moottoripyrä mikääns lady ole johon sitä jäykkää peliä työnetään! Pyörällä ajetaan ja sillä naisela taas saa tehä mitä se haluaa. Ei sielä myös mootorin päässä se jäykä miehenpeli pyöri vaan se gardani. Eikä sen naisen karvapenaaliin mitän gardania työnnetä jos halutaan saada se toukka itämään.tai ennen vanhan ei ainakan. Mikä kaikkii todistaa että se kettinkipyörä on se luonnollinen ratkasu.Halvenpiki on hyvä kettinki eikä aina katkea kuin joskus se gardani ehkä.

        Oletko vielhä typhempi ku miltkä annat ummarta?
        Oiken kirotuksan ei otat onistruakses....
        Mutta miksi hyppäsit edellisen vastaukseni alkuosan yli?
        Siinä oli se olennaisin; "Voi lapsi pieni kuinka tyhmä voikaan olla Ihmisen pentu!
        Kyllä se sama kierreilmiö tapahtuu kaikissa moottoreissa. Koitas nyt ajatella jos sinulla on sellaiseen toimintoon välineet."
        Elikä se jälkimmäinen vastauksestani oli paskanjauhantaa ja siihen sinä ilahduit niin, että oikein vastasit!
        En voi muuta kuin toistaa vielä kerran;
        "Voi lapsi pieni kuinka tyhmä voikaan olla Ihmisen pentu! Kyllä se sama kierreilmiö tapahtuu kaikissa moottoreissa. Koitas nyt ajatella jos sinulla on sellaiseen toimintoon välineet."


      • riemu raikaa
        tutkija' kirjoitti:

        Oletko vielhä typhempi ku miltkä annat ummarta?
        Oiken kirotuksan ei otat onistruakses....
        Mutta miksi hyppäsit edellisen vastaukseni alkuosan yli?
        Siinä oli se olennaisin; "Voi lapsi pieni kuinka tyhmä voikaan olla Ihmisen pentu!
        Kyllä se sama kierreilmiö tapahtuu kaikissa moottoreissa. Koitas nyt ajatella jos sinulla on sellaiseen toimintoon välineet."
        Elikä se jälkimmäinen vastauksestani oli paskanjauhantaa ja siihen sinä ilahduit niin, että oikein vastasit!
        En voi muuta kuin toistaa vielä kerran;
        "Voi lapsi pieni kuinka tyhmä voikaan olla Ihmisen pentu! Kyllä se sama kierreilmiö tapahtuu kaikissa moottoreissa. Koitas nyt ajatella jos sinulla on sellaiseen toimintoon välineet."

        Sehan on se garedanipelin kauhistus se kierreilmiö jotta. Eihän ne muut laiteet kierä ja vatkaa ne on rauhalisia pelejä mutta. se gardani kiertää ku entise miehen mahavärkki sunnuntaina kun. oli sitä kiljua juonu lauantaina naapurin Teuvon kansa. Ja eikä ne ladyt siitä kierre ilmiöstä mikä lie siinä gardanissa. Ne haluaa rauhallisen kettinkin joka vie etenpäin. ilman kierettä ja ympärivääntöä. Muttta aja sä sillä gardanipelillä vaan vaika se kierre ilmiö useinki vie someron kautta jos vaika hämenlinnan on menossa. Sillä mootoripyörällä ei ole kiiere mihinkään. rauhallisesti vaan.


      • pistettä!

        Siis aivan uskomattoman täydellinen viestiketju.
        Olen todella hämmentynyt suomalaisesta henkisestä tasosta! Ei muutako antakaa palaa.
        Vietsiketjun "hengissäpitäjän" motivaatioista voidaan olla montaakin mieltä mutta paljon on energiaa uhrannut - kai noista joitain kiksejä on irronnut....


      • kiinnostaa!

        joopas - vaikuttaa siltä, että mitä lapsellismman provon pläjäyttää niin sitä useampi siihen osallistuu.
        Hohhoijaa......


      • yksinkeskustelua
        kiinnostaa! kirjoitti:

        joopas - vaikuttaa siltä, että mitä lapsellismman provon pläjäyttää niin sitä useampi siihen osallistuu.
        Hohhoijaa......

        Yyhden "häirikön" yksinkeskusteluahan tämä on pääasiassa ollut.
        on kai onnellinen saadessaan "huomiota" - aivan samoja vibroja tuntee kuin pyromaanikin nähdessään palomiesten taistelevan HÄNEN sytyttämäänsä paloa vastaan!
        Halvat huvit ovat joillekin ne parhaat huvit.
        niin, ja ainoat.


      • hyvä että
        yksinkeskustelua kirjoitti:

        Yyhden "häirikön" yksinkeskusteluahan tämä on pääasiassa ollut.
        on kai onnellinen saadessaan "huomiota" - aivan samoja vibroja tuntee kuin pyromaanikin nähdessään palomiesten taistelevan HÄNEN sytyttämäänsä paloa vastaan!
        Halvat huvit ovat joillekin ne parhaat huvit.
        niin, ja ainoat.

        lopulta paljastit itsesi ja mieltymyksesi näihin monologeihin. Nyt voitkin lopettaa tämän ketjusi ja siirtyä ihka oikeisiin gardanglunssi peleihin. Huomaan tuosta viestisi lähettämisajasta, että sulla on pyörähtänyt useampikin päivä tässä yksiksesi jutellessasi.


      • Ensiö
        yksinkeskustelua kirjoitti:

        Yyhden "häirikön" yksinkeskusteluahan tämä on pääasiassa ollut.
        on kai onnellinen saadessaan "huomiota" - aivan samoja vibroja tuntee kuin pyromaanikin nähdessään palomiesten taistelevan HÄNEN sytyttämäänsä paloa vastaan!
        Halvat huvit ovat joillekin ne parhaat huvit.
        niin, ja ainoat.

        Minusta aika suuri osa eri nettipalstoilla käytävästä keskustelusta on samantyyppistä tyhjänpäiväistä junnaamista. "Kardaania vastustavan" kielenkäyttö on tietysti tavallista alkeellisempaa ja aihe sinänsä turhanpäiväinen sen kummemmin käsiteltäväksi. Eiköhän palsta ylipäätään ole sanomalehtien yleisönosastojen nettivastine. Monennäköistä tallaajaa kirjoittaa milloin mistäkin. Se heille suotakoon niin kauan kuin palstan idea on vapaa kirjoittelu. Käykää vaikka katsomassa keskustelua julkkiksista. Siinä riittää ihmettelemistä.


      • lustia kun
        Ensiö kirjoitti:

        Minusta aika suuri osa eri nettipalstoilla käytävästä keskustelusta on samantyyppistä tyhjänpäiväistä junnaamista. "Kardaania vastustavan" kielenkäyttö on tietysti tavallista alkeellisempaa ja aihe sinänsä turhanpäiväinen sen kummemmin käsiteltäväksi. Eiköhän palsta ylipäätään ole sanomalehtien yleisönosastojen nettivastine. Monennäköistä tallaajaa kirjoittaa milloin mistäkin. Se heille suotakoon niin kauan kuin palstan idea on vapaa kirjoittelu. Käykää vaikka katsomassa keskustelua julkkiksista. Siinä riittää ihmettelemistä.

        löytyy sun kaltasiikii asialinja miähii jokka sit jaksaa pitä tällaastki keskusteluukii yllä. Ja et viitit vielä vakaast seurata mis mennää. Sul on ja vissiis sen kedju peli vaihto käynt mieless kun gardan on alkant näi kiinnostaa. Oikeas palstas ha sie ootki ny sitte.


      • Ensiö
        lustia kun kirjoitti:

        löytyy sun kaltasiikii asialinja miähii jokka sit jaksaa pitä tällaastki keskusteluukii yllä. Ja et viitit vielä vakaast seurata mis mennää. Sul on ja vissiis sen kedju peli vaihto käynt mieless kun gardan on alkant näi kiinnostaa. Oikeas palstas ha sie ootki ny sitte.

        Olet oikeassa. BMW 1200 on käynyt mielessä, eikä vain mielessä. Koeajo on takana ja harkinta-aika meneillään. Totta kai kardaanivetoon liittyvä keskustelu kiinnostaa. Parempaa tietoa olen tosin saanut BMW kerhon kotisivuilta.


      • yksinpuhelua
        hyvä että kirjoitti:

        lopulta paljastit itsesi ja mieltymyksesi näihin monologeihin. Nyt voitkin lopettaa tämän ketjusi ja siirtyä ihka oikeisiin gardanglunssi peleihin. Huomaan tuosta viestisi lähettämisajasta, että sulla on pyörähtänyt useampikin päivä tässä yksiksesi jutellessasi.

        Vai tuliko vastauksesi vahingossa minulle?
        En oikein tunnistanut ideaa:-o


    • kaveri....

      Kateudentunteensa puretuksi kun jo vaikeni!
      Ratsastaahan ne naiset hevosillakin - ei naisille ole jalostettu normaalia kapeampaa mallia.
      Enkä ole havainnut heidän "ankkamaisesti" astelevan.
      Ei kardaani pyörää levennä - vrt mihin hyvänsä!

      • M-G

        nyt tainnu tullakin H-D mies. Ainakin anti vaikuttaa samalle. Jos ei vielä sekavammalle, tollasta se on kun mielenterveys hoidossa säästetään.


      • gardanin tkia
        M-G kirjoitti:

        nyt tainnu tullakin H-D mies. Ainakin anti vaikuttaa samalle. Jos ei vielä sekavammalle, tollasta se on kun mielenterveys hoidossa säästetään.

        Sillä joktut daamit ajaa sillä Hareley Davidsonnnilla koska.se helvettienkeli ääni onkin kuin tykilö posauttelisi ei kitos. Gar5danipelin haara vaapunta ei myös kiinosta. Ketinki on kumminki se paras ei tule sitä keskihoroa kun on. Suloisen kapea lopuutulos.Kavasaki on paras koska kulkee kuin gebardi.on kiiltävä kettinki.


      • ystävän vinkki
        gardanin tkia kirjoitti:

        Sillä joktut daamit ajaa sillä Hareley Davidsonnnilla koska.se helvettienkeli ääni onkin kuin tykilö posauttelisi ei kitos. Gar5danipelin haara vaapunta ei myös kiinosta. Ketinki on kumminki se paras ei tule sitä keskihoroa kun on. Suloisen kapea lopuutulos.Kavasaki on paras koska kulkee kuin gebardi.on kiiltävä kettinki.

        Vaihda vaimoa - en miekää vaappuvaa muijaa kattelis. Ei se vaappumasta lakkaa vaikka kui täälä vaLitta sit hounollA soumekiilellä.
        Apukoulu sun PitäÄ meNNÄ het i kun sait vamoin pellolle! Hyv ää KeSäsulle!


      • Guzzisti
        gardanin tkia kirjoitti:

        Sillä joktut daamit ajaa sillä Hareley Davidsonnnilla koska.se helvettienkeli ääni onkin kuin tykilö posauttelisi ei kitos. Gar5danipelin haara vaapunta ei myös kiinosta. Ketinki on kumminki se paras ei tule sitä keskihoroa kun on. Suloisen kapea lopuutulos.Kavasaki on paras koska kulkee kuin gebardi.on kiiltävä kettinki.

        Mihin helvetin korpeen saakka ne on vetäneet näitä nettikaapeleita? Osa ei osaa edes kirjoittaa vielä mutta täällä pitää roikkua. Tässä se nähdään kun väärässä asiassa säästetään. Mielenterveys hoidossa.


    • voi ei ei

      Kyllä kai naiset sentään voivat hankkia kardaanipyörän? Aika kovat asenteet sekä ketjuvedon, että kardaanin kannattajilla. Tiukan linjan motoristeja näköjään.

    • Omittimo

      Kuulin Gardaanipyörän suunnalta hurinaa. Katsomaan riensin moista. Ei ollut käyntiasennossa moottorikone. Takapenkillä kehräsi nainen. Kuin tyytyväinen kissa. Gardaani jalkojen välissä. Onnellisena. Hymyillen. Tyytyväisenä.
      Kysymään menin...Upeaa! sanoi nainen! Upeaa! Ei lennä rasva renkaille, ei vaatteisiin. Gardaanin ääretön ja ihana voima tuntuu joka kohdassa.
      Kovasti onnellisena tyttö gardaanin ääressä.

      Ei tällaista onnea koskaan löysän ketjun kanssa. Likaista ja tahrivaakin. Rasva. Hyi! totesi kaunotar...

    • onko kaikki totta?

      Onko kaikki tässä ketjussa kirjoitettu totta? Ilmeisesti, koska asialla tuntuu olevan asiantuntijat. Maailma vaikuttaa olevan ihanan monimuotoinen ja avara.

    • Omittimo

      Totta on - totta kai! vai luuletkos, että netissä on paikkaansapitämättömiä asioita?
      Tai, että joku tänne kirjoittaa valheita?

      Onhan telkkarissakin kaikki totta. Eikä tässä vielä kaikki; lehdistökin kirjoittaa pelkkää faktaa. Miksi siis epäilet nettikirjoituksia?

      Hyi Sinua epäilijää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe