Olen nyt pulvälissä viittäkymmentä oleva naisihminen. Olen huomannut että meillä on pitkiä haluttomia kausia. Nuorempana mies torjui useasti mun lähentelyt. ja kolmikymppisinä oli tosi pitkiä taukoja. Mutta ei se vaivannut samalla tavalla. Nyt vanhempana kun on heikompi itsetunto muutenkin, niin sen laitta heti sen piikkiin että o rupsahtanut eikä kelpaa toiselle. Nuorempana sitä vain kohautti ja soitti kavereilleen. Tai lähti istumaan iltaa kaveriporukan kanssa. Nyt vain satuttaa ja tulee harmitus. Ja kun tietää ettei nää ilot enää kauan kestä.
haluttomuus pahempi vanhemmilla pariskunnilla
3
909
Vastaukset
- puoliso
lääkäriin, hänen testoteroni tuotanto on hiipuhut, vaiva on helppo hoitaa ja taas haluttaa...
- .....
kai se on normaalia ku ikää tulee niin ei sitä enää silleen kiinnosta olla ja jaksakaan.mun mies on 44 ja ite 39.niin kyllä olen huomannu jo meilläkin miten ei seksi enää maista ku ennen.saattaa mennä viikkokin ihan kevyesti ettei tapahu mitään ei haluta niin ei haluta ja se on onneks molemminpuolista ettei meillä toinen vaan ole se jota ei kiinnosta.
- Essiliini
Teillä ei haluta joka viikko. Meillä mies on "antanut" viimeksi kesäkuun alussa ja sitä edellisen kerran marraskuussa. Tästä ei kyllä enää paljon huumoria revitä vai mitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 255214
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34637- 1181471
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551416Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211044viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168892En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61873- 37809