Kysyisin kaikilta, jotka tekevät vuorotyötä, että miten olette jakselleet lapsettomuushoitojen kanssa? Varsinkin ne jotka tekevät fyysisesti raskaampaa työtä. Jaksaako piikittelyjen aikana normaalisti käydä töissä ja mihin aikaan vuorokaudesta piikittelyt kannattaa ajoittaa?
Itse olen aloittamassa sekä vuorotyötä että hoitoja (jarru on jo päällä) ja näiden yhteensovittaminen pelottaa!!!
Vuorotyö ja lapsettomuushoidot
3
815
Vastaukset
- Nassukka
Mulla onnistui töiden ja hoitojen yhteensovittaminen paremmin kun olin ajatellut... Mullakin kolmivuorotyö ja piikittelin aina iltaisin töistä tullessa tai ennen töihin lähtöä. Punktiokin oli hyvään aikaan yövuorosta suoraan sairaalaan ja sitten oli 4 päivän vapaat. Mulle ei tullut mitään outoja tuntemuksia lääkkeistä, mitä nyt loppuvaiheessa oli aikamoinen turvotus ja maha oli arka. Hyvin kaikki menee, älä huoli!!!
- ....
Mullakin onnistui IVF:n ja vuorotyön yhdistäminen hyvin. Piikittelyt hoisin kokonaan kotona, työvuorot sen salli, kun piikitin aina aamuisin. Punktio oli vapaapäivänä ja punktion jälkeen pystyin jo hyvin menemään töihin. Ainoa mikä oli poikkeavaa oli se, että hermo oli pinnassa ja itkua sai pidätellä mitä kummallisimmista asioista. Mutta siitä ei voi vuorotyötä syyttää..
Tsemppiä hoitoihin!
PAS:sia odotteleva taustailija
- jäde
Minä 2 ICSI hoitoa käynyt läpi ja kolmanteen menossa.Vuosi näissä hoidoissa tullut käytyä,pakastus siirtoineen.Teen kolmivuorotyötä,hyvin on onnistunut pistämiset ja hoidoissa käynnit,töissä en ole puhunut asiasta kenellekkään.Henkisesti raskaampaa kuin fyysisesti,mutta ei kannata niitä etukäteen pelätä,rohkeasti vaan ja tsemppiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216535Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5552261- 1471847
- 821224
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971022- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.78907Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 31827
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon146751