lentokoneen vessasta,vastaako lentoyhtiö vahingosta?
jos saa
4
800
Vastaukset
- tai sitten ei ?
Jos olet pyytänyt yhtiön henkilökuntaa auttamaan sinua päästäksesi "kymppikerhoon" vessasa, pienet toiveet on saada halveksuva kirje yhtiöltä. Korvausvaatimus todennäköisesti kaatuu siihen, että et käyttänyt ehkäisyä.
- sillai..
Ei ne sillai tartu!!
- hae tietoa
sen verran ettet enää muijalles selittele saanees taudin lentokoneen vessasta. tollaset miehet saa viedä navetan taa ja ampua.
kortsuja saa ostaa ulkomailtakin ja jos ei osaa lausua niiden englannin kielistä nimeä preservatives, voi yrittää gums. riskinä on, et silloin tulee purukumia.
voit samalla tosin näyttää naismyyjälle havainnollisesti miten ja minne kumi tulee.
fiksu olis ostanu niitä jo suomesta. - malluska
ethän oo tosissas?? Ahistaa tällaiset jutut, eihän KUKAAN voi olla enää NIIN yksin kertainen, että luulee muiden uskovan ees selitystä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904