Kuinka FDC:t säilyttävät arvonsa? Saako esim. parin vuoden takaisista FDC-kuorista maksamansa nimellishinnan pois, jos ne nyt myy?
FDC:n arvot
säilyykö?
3
582
Vastaukset
- ¤=¤
FDC:t ovat vain kivoja muistoesineitä. 70-luvun fdc:t eivät tahdo käydä kaupaksi eivätkä uudemmatkaan.Talleta jälkipolville.
- voi maksaakin.
Arvo joka vuosi nousee luettelon mukaan. Tuo nimellishintahan on vaan merkin hinta kuoren hinta eikä siihen itseensä vielä sisälly keräilyarvo lainkaan.
- FDC huijausta
FDC kuoria myydään netissäkin huomattavasti nimellisarvoa (merkin kuoren hinta postimerkkijaoksessa) halvemmalla. Itse lopetin FDC kuorien tilauksen aikoja sitten ja olen ostanut FDC:t halvemmalla olen myös keskittynyt enemmän vanhempiin kuoriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli369275"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn313787Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi782380Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1122289Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on181906Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait141558Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.311386- 711247
Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.191046Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1721012