Kuinka FDC:t säilyttävät arvonsa? Saako esim. parin vuoden takaisista FDC-kuorista maksamansa nimellishinnan pois, jos ne nyt myy?
FDC:n arvot
säilyykö?
3
743
Vastaukset
- ¤=¤
FDC:t ovat vain kivoja muistoesineitä. 70-luvun fdc:t eivät tahdo käydä kaupaksi eivätkä uudemmatkaan.Talleta jälkipolville.
- voi maksaakin.
Arvo joka vuosi nousee luettelon mukaan. Tuo nimellishintahan on vaan merkin hinta kuoren hinta eikä siihen itseensä vielä sisälly keräilyarvo lainkaan.
- FDC huijausta
FDC kuoria myydään netissäkin huomattavasti nimellisarvoa (merkin kuoren hinta postimerkkijaoksessa) halvemmalla. Itse lopetin FDC kuorien tilauksen aikoja sitten ja olen ostanut FDC:t halvemmalla olen myös keskittynyt enemmän vanhempiin kuoriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211280
- 113961
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus276702- 42690
- 16666
- 59607
- 61533
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym38515- 37507
Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!
"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on199497