Oletteko laivamatkan takia hankkineet pienille lapsille jonkin pätevän henkilöllisyystodistuksen? Siis jos lapsillanne ei ennestään ole sellaista ollut.
lasten henkilöllisyystodistukset
6
403
Vastaukset
- ...
ainakaan laivalla Ruotsiin..
T. Noin 3 kertaa vuodessa lasten kaa Tukholmaan.- ei ole kysytty!
Eli säännöksien mukaan henkilötodistus pitää olla iästä riippumatta. Useinkaan sitä ei vaan kysellä (meiltä ei ole koskaan kysytty). Jokainen ratkaisee itse, mitä hankkii ja mitä ei, mutta itse myös vastaa jos matkalla jotakin ongelmia tulee.
Muista, että ulkomaalaisen pitää aina pystyä todistamaan henkilöllisyytensä. Se on jokaisen maan ulkomaalaislaissa, myös Suomen.
- passit
mukaan lapsillekin risteilylle.
- Anonyymi
Kysy poliisilta, rajalta tai varustamolta. Saat kunnon tietoa.
- Anonyymi
Pohjoismaihin matkustettaessa ei henkilötodistusta vaadita. Muihin maihin pitää olla.
- Anonyymi
Kannattaisikohan kysyä matkamyynnistä. Heidän antamiinsa tietoihin voiluottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984