Suomen rumin kaupunki

Kekkosen ei fani

Mikä on teidän mielestänne Suomen rumin kaupunki tai kunta? Itse pidän ainaki Pyhäjärveä, Helsinkiä ja Kemiä rumina. Myös näköjään muualla on toi Kouvola saanut paljon ääniä....

http://www.kookas.fi/forum/thread/11294

40

11124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruma ja haisee

      saa yrjön nousemaan kurkunpäähän

      • MUN KAUPUNGIT JOSSA VOISIN ...

        NOKIA
        VALKEAKOSKI
        TAMPERE
        TURKU
        LAPPEENRANTA
        PORI


    • Ihan paska..

      kaupunki ja paikka elää. todellinen eläkeläisten paratiisi. Keskusta on aivan hirveän näköinen betonilähiö, jonka näkemiseen kokonaisuudessaan menee aikaa n. kaksi minuuttia. Tässä kaupungissa ei ole mitään.

      • ?????

        Mutta oletteko käyneet Kemijärvellä. Sitä kuulemma ihan yleisesti tituleerataan Suomen rumimmaksi kaupungiksi.


      • vai niin

        sitten et ole ikinä nähnyt Riihimäkeä...ei voi rumempaa kylää olla...


      • sakariini
        ????? kirjoitti:

        Mutta oletteko käyneet Kemijärvellä. Sitä kuulemma ihan yleisesti tituleerataan Suomen rumimmaksi kaupungiksi.

        Olen käynnyt minusta Kemijärvi on kaunis varsinkin keski kesällä. Koko kaupunki rakennettu vesistön ympärille,taustalla vaarojen ja tuntur.eiden siniset ääriviivat. Löytyy sieltä kivitalojakin nii kuin muualtakin.


      • Kulkijana

        Betonilähiö..oletkohan erehtynyt kaupungista?? Hämeenlinnan yleisilmettä hallitsee kaunis satama ja tori, jonka läheisyydestä löytyy kauniita vanhoja rakennuksia. Kaupunkihan on palkittu viherrakentamisestaan ja siellä on mm. Suomen 1. kaupunkipuisto, Hämeenlinnaa monet pitävät yhtenä Suomen kauneimmista kaunpungeista.


      • ulla-maijalla on
        ????? kirjoitti:

        Mutta oletteko käyneet Kemijärvellä. Sitä kuulemma ihan yleisesti tituleerataan Suomen rumimmaksi kaupungiksi.

        outokumpu on suomen ruminkaupunki.asia on tosi,koko kaupunki jätealuetta.vai viellä elämys matkailu.voi saakuta rallaa.


    • Kaamee paikka

      Ehdottomasti Pudasjärven kaupunki. Siis se mettäperä on todellakin kaupunki. Käykää katsomassa tätä junttilandiaa niin olette samaa mieltä. Ne ihmiset siellä ovat aivan oma rotunsa ja niistä me Oulussa asti joudutaan kärsimään.

    • Helsinkihän

      on keskellä kesää erittäin kaunis ja elävä kaupunki niin kuin monet muutkin Suomen kolkat.

      • Kuopio Kuopio Kuopio

        Sekä Kuopion keskusta että siellä asuvien paikallisten umpisavolaisten mieli ovat todella rumat.


      • ole kuullut
        Kuopio Kuopio Kuopio kirjoitti:

        Sekä Kuopion keskusta että siellä asuvien paikallisten umpisavolaisten mieli ovat todella rumat.

        tuota keneltäkään ja olen asunut neljä vuotta kuopiossa. Nuorempana opiskelin täällä ja tuli halu palata.. Muuton taustana sekin, että kaupunki on yksi viehättävimpiä ja kauniimpia suomessa.
        Myös ihmiset ovat mukavia. Sinulla on siis jokin henk.kohtainen trauma jäänyt kuopiota ja kuopiolaisia kohtaan...älä viitsi yleistää.


      • santerisieni
        Kuopio Kuopio Kuopio kirjoitti:

        Sekä Kuopion keskusta että siellä asuvien paikallisten umpisavolaisten mieli ovat todella rumat.

        kuopio suomen hienoin kaupunki. älä sinä kateellinen mamu kirjoittele asioista joista et mitään tiedä


    • Mika..

      Sen tittelin vie Lappeenranta. Käydessäni sunnuntaina 4.3 siellä niin olin ihan ällikällä lyöty, siis niin rumaa toista kaupunkia ei voi olla olemassa. Kaupungissa pitäisi olla vielä mukamas lähemmäs 60 000 asukasta, Itse näin vain muutaman ihmisen kävelevän jossain kirkonkulmilla ja nekin vaikutti lähinnä unissaan kävelijöiltä.

      • Ei porilainen

        Rumin kaupunki on pori! Mitä lähemmäksi poria matkustaa, niin maa muuttuu karummaksi ja ihmiset yksinkertaisemmiksi!


    • mahlulainen

      Saarijärven keskusta ja lähiympäristö ankeita. Upeita kyliä kyllä on.
      Surkea myös Helsinki, Ylöjärvi. Kunnista Kärsämäki, Pyhäntä ja Alavus.

      • kepumasa

        Ja tähänhän on syynä saksalaiset ja Lapin sota. Poltettu maa ja sen jälkeinen nousukausi jälleenrakentamisineen loi Rovaniemestä "mordernin" kaupungin. Yleisilme on todella lohduton kun katsoo vaikkapa keskustan 50-80 luvulla rakennettuja matalia kokonaisuuksia sekä korkalovaaran ja ounasrinteen betonilähiöitä.


      • höpön

        höpöttääkö?


    • rumin

      kaupunki Suomessa!
      Todella vastenmielinen lakeuden kylä in the middle of nothing!
      Kyläläiset vastenmielisiä itsensäkehujia!

    • rumin

      Harvassa kaupungissa on rakennettu navetta lähes kaupungin keskelle. Ai sitä paskan hajua.

      • ja haistoin,

        että navetta on melkein kylällä ja pee haisee.


    • Willkommen

      Kyllä PeräsuoliJoen keskusta on todella perseestä!
      Ei edes asfalttia...tervetulo katsomaan!

    • Visit me

      Kaipa Helsingissä rumiakin paikkoja on, mutta aika asenteellista olisi nimittää sitä läpeensä rumaksi kaupungiksi.

      http://www.visithelsinki.fi

      • katsokaanäitkuvii

        Monet suomalaiset ja ulkomaalaisetki on hengästyneinä katsellu näit Niklas Sjöblomin ottamia kuvia Helsingistä vuosilta 2002-2007.

        Itse Helsingissä syntyneenä, nyt asun muualla, mieleni valtaa kaiho ja toteamus: kyllä olen syntyny kauniissa kaupungissa.
        Eikä nää Niklaksen kuvat oo mitään "kaunisteltuja", niissä todellakin on se Helsinki jossa itse olen viettäny lapsuuteni ja nuoruuteni, ennen kaikkea nuoruuden. En ehkä niinkään henk.koht. voi jakaa kaikkia noita merimaisemia, mulle on läheisintä Helsingin lukemattomat vehmaat puistot, vanhat romanttiset kaupunginosat jugend-taloineen ja linnoineen, mystiset sisäpihat, nimenomaan sen kaupunkimaisimman kaupungin dramaattiset, inhimilliset valot ja varjot, elämänmeno ja fiilinki joka muistuttaa aika paljon jotain saksalaista keskisuurta vanhaa kaupunkia. Toista yhtä urbaania, kansainvälistä kaupunkia ei Suomessa ole.

        Niin siis, osote on: taivasalla.net


    • RAISIO ON RUMIN

      RAISIO

    • mahdollisuudet

      Paikkoja, missä luonto sallisi kauneuttakin, mutta sekavalla rakentamisella on paikka pilattu.
      Hämeenlinna, Lohja, Lieksa, Kemijärvi, Kuhmo, Kotka

      • pomppasi

        Kotkako ruma? Missä oikein elät? Kotkan puistot, esimerkiksi Sapokka, ovat saaneet aikoinaan Suomen kauneimmat puistot palkinnot ja satamat luovat kansainvälistä henkeä.

        Tässä kuvia "rumasta" kaupungista http://images.google.fi/images?hl=fi&q=sapokka&ie=UTF-8&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wi


    • näitä...

      oikeen max rumia paikkakuntia

    • arg...

      tietenkin!

      • ruma ole

        varsinkin rantapuisto on kohtalaisen kaunis, mutta kaupungin POLITIIKKA on kyllä melkoisen rumaa!


    • tietysti

      Pyhäjärvi tai mikä Pyhäsalmi se nyt onkaan

      • Nokia ja haisevin

        täynnä torin seutu juoppoja, PASKA haisee ja tapsan tahdit soi aina kerran vuodessa, mutta se ei paskinta ja ruminta kaupunkia pelasta.


    • monessa asunnut

      Helsinki on monin osin todella kaunis kaupunki, oletko edes käynnyt tutustumassa sen monipuolisiin noin 52 kaupunginosaan? Tottakai joka kaupungista löytyy rumaa -70luvun ankeaa rakennuskantaa jne..mutta mielestäni kokonaisuus ratkaisee, ja Helsingin upeat vanhat rakennukset, kirkot, presidentinlinna, kauppatori ja töölönlahti tekevät kaupungista todella viehettävän. Kouvolassakin asuneena voin sanoa että sieltä löytyy kauniita, puistomaisia alueita, rakennuskanta ei ole kovin vanhaa mutta kaunisnurmen museokorttelissa kannattaa vierailla, siellä on hyvin idyllistä.

    • MoppeVoppe

      Betonibunkkeri Helsinki on ylivoimaisesti Suomen rumin kaupunki ja häpeä koko Suomen maalle. Hienomaisemainen, vehreä ja upea-järvinen maa on rakentanut häpeäpilkukseen vankilaa hyvin muistuttavan kiviluolan ja pilannut hienon merimaiseman eteläsuomelta. Koko Uusimaa tulee hyvänä kakkosena, ihminen nakertaa itseltään elintilansa pois.

    • Yksi monista

      Mänttä, todella karsea paikka ja ruma. Kauhava, täynnä itseään täynnä olevia pohjalaisia, jotka kuvittelee olevansa parempia kuin muut tekevät paikkakunnasta entistä rumemman.

    • suomen perseenreikä

      on ehdottomasti kirkkonummi, kaupungin arkkitehtuuri on todella rumaa ja ankean näköistä, julkiset palvelut on huonoja, ja julkinen liikenne ei täällä toimi hyvin , vaikka etäisyys helsinkiin on vain 30km

    • Masentavan ruma

      Olen samaa mieltä Nokiasta. Toden totta maailman karsein paikka. Painajaismaisen rumia vanhoja kunnostamattomia taloja, kuin kauhuelokusvasta. Keskusta on muutaman rakennuksen ryhkelmä jonka keskellä jonkinlainen alue muistuttamaassa että puistojakin on olemassa. Kesuistan ulkopuolella on tienvarsilla yökköttäviä likakaivoista ulos valuneita rutakkoja.Kaasvillisuus on risukasojen peitossa,Muutama arvopuu eli yksi pihlaja ja pari vanhaa tervaleppää. Rakennusten huutavat mekaroottorit pitävät huolen siitä että lintuja ei seudulla ole. Ilma on kitkerää ja mustaa, valtateitten liikennepäästäöt yhdessä tehtaista tupruttavien myrkkyjen kanssa pitävät huolen siitä että sairaita riittää.Ylikloorarru vesi ei kuulmma tapa edes loisia joten meissä kaikissa kimeurtelle ja kuhisee.Täällä ei ole kertakaikkiaan mitään. Mitään ei tehdä kunnolla eikä kukaan osaa mitään paitsi tietysti niitä autonrenkaita, Vahingossa muutin kun en tiennyt että tällaisiakin paikkoja on olemassa. Ymmärrän sen, jos on tällä syntynyt niin viihtyy tai jos on täällä hyvä työpaikka ja pääseen autolla jonnekin muualle,

    • sd34åä

      Kannus, hyi..

    • Anonyymi

      Kuusamo, yks poronperseen läpiveetty keskusta!

    • Anonyymi

      Ei Helsingistä voi sanoa että se on kaunis tai ruma. Se on kumminkin niin iso ja vaihteleva alue. Helsingin Kirkonkylää idyllisempaa maalaisromantiikkaa on Suomsta vaikeampi löytää. Merihaka ja Itä-Pasila päihittää Kouvolan mennen tulleen Nevusto- betonilaatikko-rumuudessa. Ja siinä kulman takana historiallinen Punavuori.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11111
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3103
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      215
      2962
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1746
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      52
      1672
    9. 85
      1648
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe