Kertokaa mulle...

Ihastunut kovasti

Jos joku tuntee sellaisen ihmisen kun Sakke,
niin tahtoisin tietoa hänestä.
On n. 30 vuotias...

18

4840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaik nähnyyt

      Se asuu Pauanteella siinä kulttuurin irvikuvassa!Vanhamies ja haisee pahalle,pierulla pökeryttää koko Kaustisten pikku pitäjän.

      • Ihastunut kovasti

        Sen tiedän, että se on kaikkea nähny, mut toi loppu teksti on vähän...


    • kylätuikku

      Viihtyy enemmän mies-seurassa. unoha.

      • Ihastunut kovasti

        Voisko olla niin? Tuota on itseasiassa aika vaikea uskoa kaiken perusteella...


    • nähty pelimannissa

      Tuossahan tuo Sakke tovi sitten Pelimannissa istuskeli. En hirveän hyvin tunne mutta ihan ok tyyppihän tuo on.

      • Ihastunut kovasti

        Kiitos sinulle asiallisesta viestistä!
        Monilla näyttää olevan vain pahaa sanottavaa ja positiivisiä vastauksia on aina mukava lukea.


      • nähty pelimannissa
        Ihastunut kovasti kirjoitti:

        Kiitos sinulle asiallisesta viestistä!
        Monilla näyttää olevan vain pahaa sanottavaa ja positiivisiä vastauksia on aina mukava lukea.

        Lokaa on helppo heittää kun ei tarvitse forumille rekisteröityä. Oli se Sakke eilenkin muuten pelimannissa, tierä tuota vaikka ois miehellä kovinkin haku päällä ;) Tietääköhän se ees että siitä täällä foorumilla puhutaan?


      • Ihastunut kovasti
        nähty pelimannissa kirjoitti:

        Lokaa on helppo heittää kun ei tarvitse forumille rekisteröityä. Oli se Sakke eilenkin muuten pelimannissa, tierä tuota vaikka ois miehellä kovinkin haku päällä ;) Tietääköhän se ees että siitä täällä foorumilla puhutaan?

        Kuulin, että Sakella olisi ollut kaunis naishenkilö seurana viime viikonloppuna pelimannissa ja konstassa. Pitääkö paikkansa?


    • Häpeäis

      pyörii noissa geiporukoissa, vonkaa naisia vaan rahaa saadakseen. Täys huijaripelle varokaa.

      • Ihastunut kovasti

        No onko sillä sitten väliä jos liikkuu sellaisten seuras?
        Eihän seura kaltaisekseen tee!
        Kateellisten panettelua...


      • Urbaanus
        Ihastunut kovasti kirjoitti:

        No onko sillä sitten väliä jos liikkuu sellaisten seuras?
        Eihän seura kaltaisekseen tee!
        Kateellisten panettelua...

        hakkaa naisiaan, siitäkös tytöt tykkää


      • dgfdgfdgf
        Urbaanus kirjoitti:

        hakkaa naisiaan, siitäkös tytöt tykkää

        Sakke on täys paska. Jumalauta sen ukon kans menee hermo, vaikka sillä ikääkin on niin ei se helvetti osaa edes käyttyätyä. Puhumattakaan hänen veljeksistään. prkl!! Viina ne kaikki on vienny.


      • sakke!
        dgfdgfdgf kirjoitti:

        Sakke on täys paska. Jumalauta sen ukon kans menee hermo, vaikka sillä ikääkin on niin ei se helvetti osaa edes käyttyätyä. Puhumattakaan hänen veljeksistään. prkl!! Viina ne kaikki on vienny.

        täs teillä monella menos mielenkiintoinen keskustelu.. hienoa huomata että kuinka hyvin te mut tunnutte tuntevan!! paska varmaan olen. ja viinani juon kun siltä tuntuu.mitä naisten lyömiseen tulee niin eipä ole sellaista tarvinnut koskaan viel tehdä vaik olis joskus ehkä ollut syytäkin. mut jos mulle haluutte päätänne aukoa niin siit vaan ei nimittäin paljon toisten ihmisten puheet paina. mut jättäkää velipoijat tään ulko puolelle!! ja mulle tohtii tulla kertoon koska vaan päin naamaa mieli piteensä musta voi tosin olla etten mäkään pidä suutani silloin kiinni.otahan "ihastunut" yhteyttä.


      • lkhdft
        dgfdgfdgf kirjoitti:

        Sakke on täys paska. Jumalauta sen ukon kans menee hermo, vaikka sillä ikääkin on niin ei se helvetti osaa edes käyttyätyä. Puhumattakaan hänen veljeksistään. prkl!! Viina ne kaikki on vienny.

        Jos kaustisilla on tuollaisia ihmisiä kun sinä, niin enpä taida edes harkita muuttoa sinne! Tiedäkkö, että poijat ei todellakaan ole mitään alkoholistia, jokainen joskus töpeksii kännissä. Voisit vittu mennä vähä itsees ja miettiä mitä paskaa puhut!!!!


      • -------------------------
        sakke! kirjoitti:

        täs teillä monella menos mielenkiintoinen keskustelu.. hienoa huomata että kuinka hyvin te mut tunnutte tuntevan!! paska varmaan olen. ja viinani juon kun siltä tuntuu.mitä naisten lyömiseen tulee niin eipä ole sellaista tarvinnut koskaan viel tehdä vaik olis joskus ehkä ollut syytäkin. mut jos mulle haluutte päätänne aukoa niin siit vaan ei nimittäin paljon toisten ihmisten puheet paina. mut jättäkää velipoijat tään ulko puolelle!! ja mulle tohtii tulla kertoon koska vaan päin naamaa mieli piteensä musta voi tosin olla etten mäkään pidä suutani silloin kiinni.otahan "ihastunut" yhteyttä.

        Edellinen viesti meni väärään kohtaan jostain syystä, ei tarkoitettu sinulle sakke vaan tolle vitun...


    • jole

      Tunnen oikeen hyvin! Se on sellanen pronssinruskeavartaloinen, karvainen, ihku mies! Tottelee joskus nimeä Jack... Luotettava ja ystävällinen sekä käsittämättömän huumorintajun omaava kekseliäs lapsirakas hurmuri. Ja minun kamu :) Mutta ei makeaa mahan täydeltä, ota itse selvää loput!

      • Härkäpää :)

        Hurmuri todellakin... Sakke on niin paras tyyppi ku olla ja voi! Teki sen vajaas kuukaudes, mihin muut miehet ei oo pystyny pidemmälläkään aika välillä! Oon täs oppinu vähän tuntemaan sakkea, mutta enemmän haluaisin oppia tuntemaan. Sakke kyllä tietää kuka on tämän tekstin takana...


      • esinahkatakki...
        Härkäpää :) kirjoitti:

        Hurmuri todellakin... Sakke on niin paras tyyppi ku olla ja voi! Teki sen vajaas kuukaudes, mihin muut miehet ei oo pystyny pidemmälläkään aika välillä! Oon täs oppinu vähän tuntemaan sakkea, mutta enemmän haluaisin oppia tuntemaan. Sakke kyllä tietää kuka on tämän tekstin takana...

        keskustelkaa lisää sakesta, niin opin itsekkin tuntemaan tämän hurmurin joka ei alistu ja anele... millaisia ne velipojat on???


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7826
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2872
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1845
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1449
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe