Miten ihmeessä saa lukittua kannettavan hiiren ettei se hävitä ja tuhoa kaikkea kirjoitettua???
Tässä ei oo sellasta "lukitsijaa" tason vieressä... Hermot mennee tän konneeen kanssa...
Kiitos avusta, jos joku ossaa pikapikkaa neuvvoo :)
Kannettavan hiiren lukitus MITEN, AAPUUVA!
3
1437
Vastaukset 3
- tietää
mikä kone? Itellä (FS Amilo) auttoi, ku päivitti hiiren ajurin. Sen jälkeen ilmesty "logo" alapalkkiin ja sieltä sitten löytyi sellainen asetus, et sen sai pois päältä
Ulkoinen hiiri kannattaa pitää lähellä et saa asetuksen takas päälle, jos ei hallitse osoitinta näppäimistöltä;)- sasar70
mistä paikasta voiu päivittää
- tpk_68
...mukana tulleelta ajuricd:ltä tai valmistajan kotisivulta löytyy tarvittava ajuri. Lähes poikkeuksetta nuo on synapticsin tekeleitä, universaali perusajuri löytyy täältä:
http://www.synaptics.com/support/drive.cfm
Valmistajakohtaisissa ajureissa on huomioitu koneen erityisominaisuudet ja ne ovat muutoinkin yleensä säädöiltään monipuolisempia, kosketusalueen toiminnot, paineherkkyys, nopeus ym. ovat säädettävissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961892
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117997Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo137962En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213728- 62678
- 135666
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä24664Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38578