Alkaa muisti olla aikas täynnä ja mietin tuossa, että onko D-asemalle mahdollista siirtää tiedostoja? Tai että miten sitä edes käytetään... Nimittäin tuo D on ihan tyhjä. Se tässä hämääkin, että mikä ero sitten noilla kahdella asemalla on?
C ja D asemien ero??
2
3074
Vastaukset
- as-keetti
mitään eroa.
Yksi asema on hieman erikoisasemassa, se jossa
windows on, yleensä C, se on pakollinen, muut eivät.
Kun lisäät levyjä koneeseesi niitä voi olla
lisääkin, E,F,G...jne.
Niihin voi tehdä tai siirtää tiedostoja, asentaa
ohjelmia jne...
Tarkoituskin juuri on että et kaikkea tunkisi siihen C:hen. - On siinä
Että jos laitat tärkeät tiedostosi D:lle, etkä tunge niitä C:lle, kuten taitamattomat windowskäyttäjät yleensä tekee voit koneen alkaessa takkuilemaan ja kaatuilemaan formatoida C:n ja asentaa uusiksi, ilman että menetät yhtään omista tiedostoistasi.
Siirrä siis kaikki omat tiedostot D:lle niin saat lisätilaa Windowsin tuhlattavksi, siihen se on mestari.
Windows ei normaalisti ollenkaan käytä D:asemaa, jos sinne ei ole ohjelmia asennettu. Silloin sitä voi käyttää pelkkänä tiedostovarastona, joka on yhden asteen turvallisempi kuin C-asema.
Windowsin kaatuminen ja uudelleen asentaminen ei sitä turmele.
Kovalevyrikko, osiotaulukon tuhoava virus ja huolimaton käsittely (format D:) kyllä senkin voi hävittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354393- 553015
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462918- 302703
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402651Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82605- 382279
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542035Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693- 21683