Antakaa kuskeille työrauha

vitun itarat!

Ok, katsokaa kiekoista onko ajettu yli 85kmh, mutta älkää nyt saatana joka asiaa olko syynäämässä. Ei se niin paha ole jos yksi hehku palaa enemmän vuodessa. Piheys on sairaus ja maksaa teille!

6

3026

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isäntä

      sääliksi käy sun työnantajaa

      • vitun itarat!

        on se niin sairas saita! En vaihda alaa mileipiteideni vuoksi, vaan vaihdan isäntää.


      • sfhsh
        vitun itarat! kirjoitti:

        on se niin sairas saita! En vaihda alaa mileipiteideni vuoksi, vaan vaihdan isäntää.

        pomoas, jos tuollainen asenne....


    • Isäntämaan Nuija

      Ok nopeus hyvillä teillä mutta näin keväällä pistää miettimään jos on huonoilla teillä ajettaessa koko ajan päästelty rajoitinta vasten.
      Hyvä isäntä (auton maksaja), "sallii" hidastaa monttujen kohdalla...

      Mutta jos kuski ei tajua kalustoa oma-aloitteisesti sääliä niin täytyyhän siitä huomauttaa ennenkuin tulee pajalle turhaa (kallista) asiaa.

      Mutta sitten vielä kun se huomauttaminen koetaan vittuiluksi eikä siitä oteta piruutaankaan opiksi niin ei voi mitään.

      Itse olen monta kuskia maailmalle "opettanut" ja siitä kiitostakin saanut.

      Vastaavasti muutama on ovet paukkuen lähtenyt...

    • seuranta järjestelmät

      Onneksi Reaali-aikaiset GPS-seuranta järjestelmät yleistyvät, saadaan kaltaisesi pois alalta.

    • kuski78

      luuletkos voittavas paljon aikaa jos runkkaat rajotinta vasten kalusto kärsii aivan turhaa..
      ite ajan 80-85km/h ja kuskina maili palkal ehdin ihan yhtä hyvin sitä vauhtia ku rajotinta vasten..
      jos meinaa kalusto hajoo turhaan repimiseen ni onko vielä työpaikka?? mieti sitä nuija!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      58
      3918
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2407
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2174
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      142
      2103
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      424
      1484
    6. 79
      1251
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      140
      1235
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1155
    9. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      92
      1146
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      56
      1100
    Aihe