jos ei satu olemaan yhteinen lapsi oman kullan kaa??
Vastaukset 3
- Härkämiehelle
Vierasta, vaikka niin usein käy. Härkämies kyllä sopeutuu siihenkin. Koeta jaksaa, kyllä se siitä.
- kohta Härkämiehen viralline...
Yritin uusperhekuviota ihanan härkämiehen kanssa, hän halusi lapsia ja halusi olla myös isäpuoli. Kymmenen vuotta on kulunut ja olemme tosi monta ja hyvin rankkaa perhehelvettiä kokeneena todenneet mukanani tulleiden lasten ja yhteisen lapsemme kanssa, ettei härkä voi mitenkään sulattaa mitään uutta, tai vierasta, vaikka on itse aikanaan niin halunnut. Neuvon ettet vie tätä härkäsuhdetta pidemmälle, ero on aina helpompaa tehdä heti kun vuosien kuluttua!
- olla paras
Yhdessä yli vuosi,itkusilmäinen 8-vuotias ovella vastassa joka päivä kun tulen töistä.Rakastan molempia mutta veri on vettä sakeampaa!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3161325Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3101277- 981033
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50988- 103935
- 106930
- 111772
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh20724- 69621
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5607