poskiontelotulehdus?

pillvill

Olisin kysynyt johtuuko mahd. mun oireet lääkkeestä vai onko minulla tavallinen flunnssa. Niin olin syönyt tasan 2 viikkoa Dr.Reckeweg r 49 tippoja 10x2 viiden päivän ajan viikossa eli yht 2 viikkoa. Nyt tuli tosi tukkonen olo eli nuha, ei muita oireita. Kysysinkin että jatkanko tippojen ottoa vai voisiko mahd. tulla niistä.
Kävin homeopaatilla ja määräsi, koska kertoi et mulla on krooninen poskiontelotulehdus. En saa omaa homeopaattia kiinni nyt. Mitä tehdä?

3

2496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suosituskielto!

Olin kauan tuulessa liian heppoisin pukinein. Sain ärhäkän poskiontelotulehduksen.
      Ensin hieroin poskea karhealla saunapyyhkeellä kevyin kiertoliikkein.
      Tuntui auttavan. Sitten otin tasohiomakoneen, kylpytakista siihen pehmustusta.

Käynnistin koneen ja hieroin ärtyneen posken kuntoon.
      Perustunee kai parantuneen verenkierron ja paikallisen hermoston elpymiseen.
      Ei täällä korvessa ole mahiksii hypätä terkkariin ennekö tosipaikassa.

Mut tarinani on tosi.

• tippa...

Itsekin kävin hakemassa "hoitoa"homeopaatilta poskiontelo tulehdukseen.aina tuli samat tipat
      ja pillerit kuukaudesta toiseen ja kumminkin muisti aina kehua kuinka paljon mahdollisuuksia ja aineita homeopatia tarjoaa,no mulla kyllä loppuisi tuota menoa rahat ennenkuin apua saisi,
      tulihan kokeiltua tuokin huuhaa ja maksettua siitä,jos taustalla soi ja ravistukset kaiken a ja o niin kannattaa miettiä millaista "hoitoa"
      luvassa.

• Ammattilainen

käynyt ammattinsa osaavalla homeopaatilla. Tämä nimike kun ei ole rekisteröity, voi kuka tahansa viikonloppukurssin käynyt alkaa kutsumaan itseään homeopaatiksi. Todennäköisesti ei edes mitään terveydenhoitoalaan liittyvää pohjakoulutusta tuommoisella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7605
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4193
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      60
      2534
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51