englannin kielikurssit

twiggy_

Onkos kukaan käynyt Maltalla kielikurssilla? Olisi kiva kuulla kokemuksia ja jos jollain olisi suositella jotain hyvää koulua, mihin voisi mennä ilman mitään järjestöä.

Itselläni olisi tarkoitus lähteä ensi kesänä 2 viikoksi kielikurssille. Ja mielellään sellaiselle missä ei olisi muita suomalaisia.

4

1127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesä 2006

olin viime toukokuun elanguestin kautta kielikurssilla maltalla. tykkäsin. opettajat englanninkielisiä ja törmäsin koululla sattumalla kuukauden aikana vain yhteen suomalaiseen. majoittauduin isäntäperheessä, mitä myös suosittelen. tämän elanguest järjestää, toki muitakin majoitusvaihtiksia on. perheessä sai aamiaisen ja joka ilta hyvän ruuan. perheen äiti oli avuksi monessa asiassa. malta aivan upee paikka, hirvee ikävä sinne! ehkä vielä joskus pääsen.

• HeiDDD

Uuuui.
        Kannattaa todellakin lähteä!
        Olin viime kesänä EF:n kautta ja oli ihaninta ikinä! :DDD St.Julians on ihana paikka. Paljon kauppoja ja hiekkarantakin(mikä ei kamalan yleistä Maltalla ole...) Iltaelämä oli vilkasta ja silleen. (:
        EF oli tosi hyvä, ja loppukesästä meitä suomalaisiakaan ei ollu kamalasti.
        Ainut haitta puoli oli se että piti tulla kotiin. :DDD

• elanguest-kielikoulusta

Voisitko kertoa enemmän tästä? en ole aiemmin kuullut mitään kyseisestä kielikoulusta :O

• elanguestista
        elanguest-kielikoulusta kirjoitti:

Voisitko kertoa enemmän tästä? en ole aiemmin kuullut mitään kyseisestä kielikoulusta :O

Tässä nyt jotain... Eli kielikoulun nettisivut ovat osoitteessa elanguest.com. Sivut löytyvät myös suomeksi. Tilasin muistaakseni matkan netin kautta ja varmistin tilauksen sähköpostilla. Vastasivat hyvin ainakin minun sähköpostitiedusteluihini. Majoitusvaihtoehtoina on siis hotelli, asuntola tai perhe. Itse olin perheessä, mitä en kadu. Myös perheestä sain tietoa etukäteen, kun pyysin koululta. Koulun opettajat ovat äidinkieleltään englanninkielisiä ja ensimmäisenä päivänä on kielitesti, jonka mukaan porukka jaetaan eritasoisiin ryhmiin. Opetus oli mielestäni ihan hyvätasoista (kielioppia, keskusteluita, hauskoja leikkejä ym.) ja ryhmät suht pieniä. Koululla oli mahdollisuus käyttää internetiä. Joka viikolle oli järjestetty ohjelmaa ja vinkkejä mitä Maltalla voisi tehdä ja harrastaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7555
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4173
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3675
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2456
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2378
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40