millä ja miten lannoitan mansikat keväällä
mitä aineita mansikka tarvitsee keväällä kasvaakseen kunnolla
käykö kanan kakka ja komposti multa
odotan vähän neuvoja
ja voiko lannoitteita käyttää pitkin kesää
mansikka
lannoitus
2
5276
Vastaukset 2
- ja komposti
Ainakaan kanankakka ei mielestäni ole oikea lannoite mansikalle, ellet halua ainoastaan rehevää lehdistöä ilman mansikoita. Markkinoilla on hyviä mansikkalannoitteita, Kekkilä ja Kemira.
- ravinteissa
Keväällä kalkitus on välttämätön, ja sille sopii sama kalkki kuin nurmikollekin. Tällöin maa-aineksen ravinteet vapautuvat mansikan käyttöön. Kalkituksen yhteydessä lisää kompostimultaa taimien juurelle ja kastele.
Älä lannoita raakilevaiheessa, vaan kastele. Muista syksyllä PK-lannoitus, mieluiten Biolanin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3561097- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459