Rescue Rangers (Tikun ja Takun pelastuspartio)

Miesasiamies

Kunnon sarja! Vai mitä?

12

1297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoJopas

      Oli pienenä mulle kovin rakas ja tuli uusintanakin jokin aika sitten. Hauska ja vauhdikas.

      Alkutunnarista tulee mieleen MacGyver eikö?

      • ...

        empäs olekkaan lyseistä sarjaa muistanukkaa aikoihin. oli huippu!!! =)


    • bikermouse

      Tietääkö kukaan onko tää sarja tulossa uusintana millonkaan tulevaisuudessa? Ois kiva kattoo...

      • Piirrettyihin uudelleen hul...

        Moi.

        Vahvistettua tietoa dvd julkaisusta minulla ei ole, mutta luultavasti, kuten U.S.A:ssa ja Briteissä, Tikun ja Takun Pelastuspartio nähtäneen Ankronikan kanssa samoihin aikoihin kesällä.

        Ankronikan dvd julkaisu on vahvistettuna tietona tulossa tänä vuonna, alustava julkaisupäivämäärä 15.6. Hinnan arvioisin pyörivän 20-30 euron välillä.


      • NoJopas

        No juurihan se tuli! Uusinnat alkoivat syksyllä 2005 ja kestivät viime keväälle.

        Tuskinpa tulee ihan lähiaikoina. Ellei sitten subtv juinorilta.


      • Minä~87
        Piirrettyihin uudelleen hul... kirjoitti:

        Moi.

        Vahvistettua tietoa dvd julkaisusta minulla ei ole, mutta luultavasti, kuten U.S.A:ssa ja Briteissä, Tikun ja Takun Pelastuspartio nähtäneen Ankronikan kanssa samoihin aikoihin kesällä.

        Ankronikan dvd julkaisu on vahvistettuna tietona tulossa tänä vuonna, alustava julkaisupäivämäärä 15.6. Hinnan arvioisin pyörivän 20-30 euron välillä.

        Tuleeko Suomeen tätä kyseistä julkaisua?


      • NoJopas
        Minä~87 kirjoitti:

        Tuleeko Suomeen tätä kyseistä julkaisua?

        Ainakaan lähitulevaisuudessa.


      • piirrettyihin uudelleen hul...
        Minä~87 kirjoitti:

        Tuleeko Suomeen tätä kyseistä julkaisua?

        Kuten noJopas jo vastasin, niin joudutaan odottamaan. Taikalinna foorumilla olen tämän jo ilmoittanut. Kyselin siis pari viikkoa sitten Suomen Disneyltä (Buena Vista) mikä on Suomen tilanne julkaisun suhteen, kun Ruotsalaiset, Norjalaiset ja Taskalaiset saavat Tikun ja Takun pelastuspartiota 3:n dvd:n verran sekä boksina että erikseen kesään mennessä, ja he vastasivat että näitä ei ole suunnitelmissa julkaista Suomessa. Kiukuttaa niin että silmissä kipunoi. Odotusta voi lieventää 15.6 julkaistavilla Ankronikka-levyillä, joita tulee ainakin kaksi. Toivottavasti näitä tulee kolme dvd:tä boksina. Tässä linkit VET:in rekisteriin.

        Ankronikka 1:
        http://195.197.150.133/elokuvahaku/EH1210.aspx?ID=325096&lcid=1035

        Ankronikka 2:
        http://195.197.150.133/elokuvahaku/EH1210.aspx?ID=325097&lcid=1035


      • chipandale
        NoJopas kirjoitti:

        No juurihan se tuli! Uusinnat alkoivat syksyllä 2005 ja kestivät viime keväälle.

        Tuskinpa tulee ihan lähiaikoina. Ellei sitten subtv juinorilta.

        http://www.telkku.com/telkku?tila=knvt&kan=2&p=20051224

        Eli tuo tv sarja kesti jouluaattoon '05 asti, en sitten tiedä ovatko uusineet sen toisen kerran.


        Itseltä löytyy jaksoja 18 kpl.

        15 jaksoa noista on nauhoitettu syksyllä 05, tosin kolme jaksoa jäi nauhoittamatta; yksi vain unohtui (huomasin tämän Essolla aamukahvilla, se oli joku Meksiko jakso tjsp.) ja kaksi vikaa (Ahnesaalistaja, Unelmani korilla [Telkun mukaan]) jäi nauhoittamatta koska mentiin ulkomaille.

        Sitten nuo 3 ylimääräistä jakso löytyi vanhalta videokasetilta. Nimet ovat Kutistuspyssy, yhdessä (Taku joutuu avaruuteen astronauttien mukaan [ei alieneitä tässä jaksossa]) ei ole jäänyt alkuteksti nauhalle. Ja vika on Aaveita.

        Muuten tietäiskö kukaan sivua, jolla voi etsiä vanhojen TV ohjelmien esityspäivät? Tuolla Telkku sivulla löysin vain joulukuun 05 ohjelmat, sitä vanhempia en...


        Sitten vielä semmoinen juttu että Telkun kertomat TTP jaksojen nimet eivät ole (aina?) oikeat; esim kolmanneksi viimeisen (syksy 05) jakson nimi kerrotaan jakson alussa olevan ''Pelastajat, tähtimerkkien alla'' kun taas Telkussa kerrotaan sen olevan ''Petolliset tähdet''.


      • chipandale
        chipandale kirjoitti:

        http://www.telkku.com/telkku?tila=knvt&kan=2&p=20051224

        Eli tuo tv sarja kesti jouluaattoon '05 asti, en sitten tiedä ovatko uusineet sen toisen kerran.


        Itseltä löytyy jaksoja 18 kpl.

        15 jaksoa noista on nauhoitettu syksyllä 05, tosin kolme jaksoa jäi nauhoittamatta; yksi vain unohtui (huomasin tämän Essolla aamukahvilla, se oli joku Meksiko jakso tjsp.) ja kaksi vikaa (Ahnesaalistaja, Unelmani korilla [Telkun mukaan]) jäi nauhoittamatta koska mentiin ulkomaille.

        Sitten nuo 3 ylimääräistä jakso löytyi vanhalta videokasetilta. Nimet ovat Kutistuspyssy, yhdessä (Taku joutuu avaruuteen astronauttien mukaan [ei alieneitä tässä jaksossa]) ei ole jäänyt alkuteksti nauhalle. Ja vika on Aaveita.

        Muuten tietäiskö kukaan sivua, jolla voi etsiä vanhojen TV ohjelmien esityspäivät? Tuolla Telkku sivulla löysin vain joulukuun 05 ohjelmat, sitä vanhempia en...


        Sitten vielä semmoinen juttu että Telkun kertomat TTP jaksojen nimet eivät ole (aina?) oikeat; esim kolmanneksi viimeisen (syksy 05) jakson nimi kerrotaan jakson alussa olevan ''Pelastajat, tähtimerkkien alla'' kun taas Telkussa kerrotaan sen olevan ''Petolliset tähdet''.

        Huomasinkin että olin kaapannut ekan jakson (Kissan ryöstö) ja siirtänyt sen kansioon. Löysin myös tämmöisen sivun: http://www.telvis.fi/tvopas/?vw=channel&ch=mtv3&dy=27.08.2005
        tällä voi etsiä tiedot nosta jaksoista kun lisää aina yhden viikon tuohon loppuun. Huomasin että olen unohtanut nauhoittaa jaksot Lampun henki, Oravalapset ahdingossa ja kaksi viimeistä.

        Mutta ne kolme jaksoa joista kerroin: niitä ei näytetty syksyllä 2005! Katselin kaikki jaksot nopeasti läpi ja luin noiden 4 jakson juonet, eivätkä ne olleet mitkään niistä. Teen parhaillaa excelillä juttua, johon olen laittanut videossa kerrotun nimen, Telvis.fi sivun nimen ja julkaisupäivän. Voin uppia tämän kunhan ennätän.


      • hggfh

        Onko kellään tallessa tuota jaksoa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      174
      6975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      39
      4107
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2075
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2009
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1849
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1601
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1578
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      37
      1415
    Aihe