TÄYTTÄ PASKAA

on Hurriganes.

Remu on ylimielinen älykääpiö. Ei taida yhtyeen fanitkaan olla juuri fiksumpia.

28

4938

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr.Ramone

      ...mutta voittaa ylivoimaisesti kaikki nykyajan paskapopparit.

      • että paskimmillakin

        nykyajan paskapoppareilla on teksteissään enemmän sanomaa kuin ganesilla. Voi vittu, oon maantie kiitäjä, kulta, sittenhän näät.


      • eihän
        että paskimmillakin kirjoitti:

        nykyajan paskapoppareilla on teksteissään enemmän sanomaa kuin ganesilla. Voi vittu, oon maantie kiitäjä, kulta, sittenhän näät.

        tuo ole Ganesin biisi....


      • ne sitä
        eihän kirjoitti:

        tuo ole Ganesin biisi....

        laulaa. No mikäs sitten on ganes piisi?


      • pienoa
        ne sitä kirjoitti:

        laulaa. No mikäs sitten on ganes piisi?

        Hienoa että olet löytämässä Hurriganesin.
        Jatka etsimistä ja katso oletko sellainen joka löytää rock and rollin sanoman.
        Olet hyvällä alulla.


    • Hianoa

      Hurriganes on BÄNDI, jonka palstatila täyttyy cover bändien mainoksista, aikalais bändin fani(t?) täyttää saman tilan vakuuttelulla oman idolinsa paremmuudesta ja aika ajoin joku koittaa vakuuttaa että ei se Hurriganes oo mikään kova juttu…
      Kaikki tämä yli 35 vuotta vanhasta Rock and Roll bändistä. Se on hienoa kun Ganeslandiassa käy vieraita ja juttu herättää tunteita.

    • idols tuomarointi

      suututtaa sinut? Eikö Remu tykännytkään samasta kuin sinä?

      • kalvotaiteilija

        Ehkä pikkasen on Ganesin suurta suosiota syyttäminenkin juuri noiden coverbändien takia, jolloin jengi ei yritä itse tehä kunnon rokkipiisejä.
        Suomessa on hyvin vähän "vanhan koulukunnan" rock n roll-bändejä ja coverbändi ajatuksena on minun mielestäni aika mielikuvitukseton ja ei kovin haastava.


      • Babazou
        kalvotaiteilija kirjoitti:

        Ehkä pikkasen on Ganesin suurta suosiota syyttäminenkin juuri noiden coverbändien takia, jolloin jengi ei yritä itse tehä kunnon rokkipiisejä.
        Suomessa on hyvin vähän "vanhan koulukunnan" rock n roll-bändejä ja coverbändi ajatuksena on minun mielestäni aika mielikuvitukseton ja ei kovin haastava.

        On se kyllä näinkin, kuten sanoit, mutta en pidä pahana, että cover-bändit saa jalansijaa niin kauan kun kyseinen musiikki elää, uppoaa kansaan ja kuulijakuntaa riittää.

        Toisaalta liika on liikaa, jos niitä vielä nousee, mutta onneksi myös meidän nuoremmassa sukupolvessa on monta sellaista eteenpäin pyrkivää ja ylöspäin nousevaa bändiä, joita sitten toiset saa covereoida 20-vuoden kuluttua. Onneksi musiikki ja musiikin teko ei ole vieläkään löytänyt tiensä päätä.


    • eI Ole

      Haista vittu!!! Hurriganes on RAUTAA!!!!!

      • kalvotaiteilija

        haista itse.


      • Manna Lotta
        kalvotaiteilija kirjoitti:

        haista itse.

        Mutta onhan hurriganeskin coveroinut. Talahassee lassee esimerkiksi ei todellakaan ole Ganesin oma biisi ja niin hyvää alkuperäistä ei olisi välttämättä Hurriganesin kannattanut mennä uudelleen levyttämään. Paha siitä on paremmaksi laittaa.


      • Frank, Frederick and Robert
        Manna Lotta kirjoitti:

        Mutta onhan hurriganeskin coveroinut. Talahassee lassee esimerkiksi ei todellakaan ole Ganesin oma biisi ja niin hyvää alkuperäistä ei olisi välttämättä Hurriganesin kannattanut mennä uudelleen levyttämään. Paha siitä on paremmaksi laittaa.

        Onko Hurriganes mennyt levyttämään uudelleen Tallahassee Lassien? Olen kanssasi samaa mieltä, että bändin Roadrunnerille levyttämä versio on NIIN mielettömän kova, että kyllä Hurriganesin itsensäkin on todella paha mennä se ylittämään.
        Tuo on totta, että Tallahassee LASSE niin yhdellä kuin kahdellakaan e:llä ei ole Hurriganesin sävellys.
        Paha on todellakin laittaa Hurriganesin piisejä ylipäätään paremmaksi.


      • kaiken kuullut
        Manna Lotta kirjoitti:

        Mutta onhan hurriganeskin coveroinut. Talahassee lassee esimerkiksi ei todellakaan ole Ganesin oma biisi ja niin hyvää alkuperäistä ei olisi välttämättä Hurriganesin kannattanut mennä uudelleen levyttämään. Paha siitä on paremmaksi laittaa.

        Tein silloin kun C-kasetit vielä oli käytössä koosteen, jossa oli kaikki Hurriganesin coverit. Ensin oli alkuperäinen ja sitten Hurriganesin versio. Kuuntelin tätä koostetta. Tulin tällaisiin päätelmiin: Alkuperäisesitys ja Hurriganesin versio olivat aina aivan erilaisia keskenään. Vaikkapa tuo Tallahassee Lassie Freddie Cannonin esittämänä on ollut tosi raju ilmestyessään, mutta ei ehkä v. 1974. Alkuperäisyydessä on kieltämättä oma arvonsa, mutta eikö coverit juuri johdattele kuulijoita alkulähteille ja löytämään myös nuo vanhat mestarit?


    • tottakai

      että fanit ei oo viksuja mutta parhaat saavutukset on viksattu ja saatu purkkiin. Aikalaisena täytyy sanoa, että hirvittäviä limboja on karsittu. Hurriganes oli normaalisti todella surkea.

      • ja vielä muistellaan

        Se on hirveää että jaksetaan haukkua ja muistella 36 vuotta sitten perustettua bändiä. sen on tarvinnu olla tosi surkee että se vielä muistetaan.


      • Foxzone51
        ja vielä muistellaan kirjoitti:

        Se on hirveää että jaksetaan haukkua ja muistella 36 vuotta sitten perustettua bändiä. sen on tarvinnu olla tosi surkee että se vielä muistetaan.

        ...joo, vuonna miekka ja tulitikku Leppävaaran Maxi-Marketin synttäreillä tuli popsittua kakkua ja juotua limua Hurriganesin tahtiin, ja edelleen silloin tällöin kaivan vinyylit esiin ja kuuntelen... Todella surkeaa bändiä... Ettäs edes kehtaan...


    • Laurenz

      Hurriganes on paras bändi kautta aikojen! Jos muuta väitätte, niin ette ole kyllä perehtynyt bändiin tarkemmin! Kaikki paskapurkkapopparit ja hevarit, joilta nousee kusi päähän ovat perseestä!
      Hurriganes is the best, aina ja ikuisesti!

    • Rock`n`roll all night long

      Hurriganesilla on mielenkiintoisin historia ja värikkäimmät vuodet takana ja varmasti myös mahtava ja upea tulevaisuus edessä päin. Luulenpa (tai oikeastaan tiedän, ottaen huomioon yhtyeen fanimäärät vuosien saatosta :D) että suurin osa kansasta on samaa mieltä tästä asiasta kanssani! Kuunnelkaa bändiä enemmän ja tutustukaa siihen ennen kuin sanotte mitään idioottimaista. Toki jokainen tietty kuuntelee sitä mitä haluaa, mutta tämäpä on minun mielipiteeni! :D

      • 348cid

        Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Hurriganesia tuli kuunneltua jo tuohon aikaan kun Roadrunner ilmestyi ja keikoillakin tuli käytyä yli 30 vuotta sitten. Aina vain se kolahtaa meikäläiseen. Kaiken maailman homopopit ynnä räpit tulee ja menee, mutta rehellinen suoraan sydämestä tuleva rokki säilyy.
        Jokainen saa toki kuunnella minun puolestani mitä haluaa, mutta tuollaiset TÄYTTÄ PASKAA... provot voi tukkia esim. hanuriinsa. Ei tuo ketjun aloittajakaan kovin fiksu ole.


      • Laurenz
        348cid kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Hurriganesia tuli kuunneltua jo tuohon aikaan kun Roadrunner ilmestyi ja keikoillakin tuli käytyä yli 30 vuotta sitten. Aina vain se kolahtaa meikäläiseen. Kaiken maailman homopopit ynnä räpit tulee ja menee, mutta rehellinen suoraan sydämestä tuleva rokki säilyy.
        Jokainen saa toki kuunnella minun puolestani mitä haluaa, mutta tuollaiset TÄYTTÄ PASKAA... provot voi tukkia esim. hanuriinsa. Ei tuo ketjun aloittajakaan kovin fiksu ole.

        Sinulle 348cid: Hyvä, mahtavaa, ihanaa! :D Onneksi on meitä Hurriganes-fanejakin vielä jäljellä aikamoinen määrä! :D


      • Rockola

        Joo, on se kummaa että jengi jaksaa morkata yhtä maailman parasta rockbändiä! Bändiä, joka myi ruotsissa aivan mielettömästi ja herätti mielenkiintoa myös euroopassa&jenkkilässä. Yli kymmeneen älppäriin mahtuu myös limboja, mutta vastapainoksia aivan mielettömiä rockbiisejä. Mene kysymään melkein keneltä tahansa eturivin suomalaiselta rockmuusikolta Hurriganesin vaikutuksesta suomalaiseen musaan, niin vastaukseksi saat VALTAVA! Lisäksi olisi hyvä muistaa, että Hurriganes oli aivan oma genrensä, heillä oli aivan uniikki soundi&tyyli, joka on saanut satoja jäljittelijöitä täällä härmässä!


    • Donna-

      remulla on ylihyviä mielipiteitä. remu tietää mistä puhuu. remulla leikkaa kuin myös muilla hurriganesin jäsenillä. mutta tottakai remu osaa kehua. remu ei esitä vaan puhuu mitä on itse mieltä. ei tarvi olla siisti puheissaan ollakseen fiksu kansalainen. Hurriganes on kunnon musaa. vaikka covereita löytyy niin nekin kuulostaa ihan omilta piiseiltä, niin hyvin kuin ne vedetään!

      • Jassuki

        Nykyisellään hurriganes on todella täyttä paskaa, totta. Joskus ei ollut mutta kaikki hyvä loppuu aikanaan ja silloin pitäisi tajuta itse laittaa pillit pussiin.


    • Täyttä faktaa

      Niinhän se on, että yksi levy on Hurriganes. Studiossa meni kaikki nappiin, vahingossa!
      Levy kestää vertailun mihin tahansa maailman rockälpykkään. Ja kyllä sitä on maailmalle lähetettykin!

    • oldes80

      moro..

      kuinkas moni PÄLÄPÄLÄPÄLÄ räppäri on saanut sellaisen timanttilevyn mikä myönnetään sitten vasta ku suomessa,ruotsissa,norjassa ja tanskassa levyjen myynti ylittää 250,000 myydyn Lp..? (sonet award)

      itseasiassa Ganes on kait ainut suomalainen bändi joka sen levyn on saanut..
      et esim, jukka "paska" poika saa hoilata hautaan asti ni ei tuu ikinä saamaan sellasta levyä..kyl näin on..

      ja nykyään saadaan kultalevy aivan liian helposti..myytyjen levyjen määrää pitis nostaa..
      ihan kuka vaan tänä päivänä voi saada kulta levyn jos yks biisikin hieman menestyy..toisin oli ennen..

    • ganesssssssss

      se on legenda !!!!!!!!!!!!!!!!!! ei paska

      • se on

        Totta, legenda. Mutta Suomessa on sata rockbändiä jotka vetää 6-0 ganesille. Musiikillisesti täysi nolla tätä nykyä. Yksi levy onnistui ja hyvät managerit, lauluääni ok. Mutta että paras rock bändi ikinä...nou nou...ainoastaan onnekas ja yliarvostettu.

        Vähän niinkuin joku popeda joka uppoo suomalaiseen junttiremmiin kuin häkä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9766
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2857
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      172
      2647
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1647
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      12
      1468
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe