Kun olen seurannut näitä keskusteluja, ja todellisessakin elämässä niin:
Miksi masturboitte niin harvoin?? Itse ainakin 2x päivässä.
Miksi ette halua naida ekoilla treffeillänne, mitä haittaa siitä olisi?
Miksi web-seksi ei kelpaa?
Kunnette tykkää jos poika kyselee/kehuu/tuijottaa tissejänne ym..?
En ymmärrä :D
Tytöt on Outoja!
22
3357
Vastaukset
- setkam
Säälittävät... ihmiset. *Elitististä naurua*
- poikuliini..
PIkku namu on tulult tänne taas kritisoimaan......aaah *masturboi*
- joku-nainen
noh, minun ei todellakaan vain tee mieli masturboida niin usein, miksi siis teksisin niin?
tämä ei ole vain naisilla, on myös miehiä jotka eivät halua seksiä ekoilla treffeillä, minä ainakin lähden treffeille ekoilla kerroilla ihan tutustumis mielessä, en anna edes suudella, enkä siis ole mikään 15v teinityttö joka ei ole koskaan suudellut vaan ihan aikuinen ja useamminkin vakavasti seurustellut. miksi en anna seksiä/suudella? koska haen kumppania en yhden illa komeaa panoa.
rintojen tuijjottelussa on erillaisia tapoja, jos sen tekee oikein minua se ei haittaa, päin vastoin. kyselystä vedän turpaan ja kehumisesta pidän peätoivoisena seksi vinkujana, eli ei kiitos. En halua epätoivoista miestä.
Web seksi on mielestäni epätoivoista. jokainen tekee omat ratkaisunsa mutta tuo on minun syyni, säälittävää, epätoivoista ja kertoo pyytäjästä että hän on puutteessa. - dorkkis
oot aika tyhmä jätkä näköjää, ite se outo oot ku et tajua että meillä pojilla erittyy enemmän hormooneja ku naisilla niin niillä ei ole yhtä suuret halut ja muutenkin nainen on luonnoltaan semmone että se ei panis ketään ekoilla treffeillä paitsiko mua.
eikä miehessä oo mitään kiihottavaa osaa jotenka tuskin nainen miestä haluaa panna ku korkeintaan miestään että vois pitää tyytyväisenä- sadasdtttt
no oot kyllä tyhmä todellakin jos luulet ettei naisten mielestä meissä ole jotain kiihottavaa kohtaa ;)
- heikkila69
Vaikken ole nyt tyttö, niin mullakin olisi asiaa! No ei se nyt mitään, jos jotkut tytöt ei masturboi ikinä tms, mutta kaikki...NO kyllä niitä tyttöjäkin löytyy, Jotka pitää kehuista jne. Mutta on niitä toisenlaisiakin pimuja.
Esimerkiksi yks samassa koulussa oleva likka iskee KOKO AJAN poikia. No, hänen tapa on tämä; ensin hän iskee pojan. Sitten hän saa pojan. Hän kerran pussaa poikaa. Hän jättää pojan. Hän päättää olla pojan kaveri enää. Sitten hän iskee taa uuden pojan...jne.jne.
Eikös ole aika..hmm.. omituista? Kun MINÄ aloin oleen tämän tytön kanssa, jätin sen siksi, koska sain tietää, että kuinka monta poika "kaveria" sillä on. Se likka oli enemmän niitten poika "kavereitten" kaa kun minun. Se pyysi discossa sen "kavereita" tanssiin muttei minua. Aika outo.
No, tässä oli nyt vain YKSI omituinen tyttö. On niitä järkeviäkin. Satuin vaan kertomaan tästä yhdestä likasta... - jeahjeah1
Miksi masturboitte niin harvoin?? Itse ainakin 2x päivässä. * Mä ainakin masturboin aika usein. Joskus ei riitä 2x.
Miksi ette halua naida ekoilla treffeillänne, mitä haittaa siitä olisi? *Siksi koska tosta tulee aika halpa fiilis ja panon jälkeen jätkä heittää ku roska mut pois. Jos vaikka mulla ois vakavampaa mielessä. Ni pitää kattoo onko jätkä ees vakavissaan,vai onko se pillun perässä.
Miksi web-seksi ei kelpaa? * Mitä siitä hyötyy? Ja en harrasta sellasta koska en omista weppiä. Kyl noit jätkii on jotka mulle munaasa esittelee.
Kunnette tykkää jos poika kyselee/kehuu/tuijottaa tissejänne ym..? *Kyl tykkään... - kiitokset tästäkin
Miksi naiset mastuboivat niin harvoin? Seksuaaliset halut ovat suorassa yhteydessä testosteronin määrään, joka on naisilla vain noin kymmenesosa miesten omaamasta määrästä. (Lähde: http://fi.wikipedia.org/wiki/Testosteroni )
Minusta on lähinnä kummallista että jotkut miehet haluavat seksiä heti ensimmäisten treffien päätteeksi, mutta onhan se toki miehille ollut aikojen saatossa helpompaa, he voivat siittää useita naaraita kun taas naaraat on sidottu huolehtimaan omasta jälkeläisestään jonka vuoksi on heidän kannattanut tarkkaan valita kumppaninsa, jotta ne omat jälkeläiset saisivat parhaat geenit. - jokutyttövaan
Miks pitäis masturboida enemmän? Kaikki masturboi sen verran kun haluaa. Itse masturboin vain kerran viikossa, koska se on rassittavaa hommaa sormille ja siinä kestääkin kauan.
En halua naida ekoilla treffeillä, koska haluan vakavan suhteen enkä yhden illan juttua.
Web seksi kyllä kelpaisi muuten, mutta en kehtaa näyttää paikkojani webissä jostain syystä.
Tykkään kyllä kehumisesta ja tuijottelusta, mutta en siitä jos kysellään.- websex haluinenpoika
no haluutko kokeilla webbi seksiä(; [email protected] ottakaa kaikki tytöt mese jos haluutte(;;
- mayura
Men want every woman to satisfy treir one need, women want one man to satisfy their every need.
Tälleen se menee ja tulee aina menemään. - jemmi-
Siks koska ei tee mieli masturboida enempää kuin sillon tällöin. En kehtais naida ekoilla treffeillä. Kaikki alkas sanomaan huoraksi ja hävettäs mun rinnat... Eikä siihen tyyppiin vois ees luottaa vielä ekoilla treffeillä.
- sinna-92
oot vähän nolo jätkä vissii...
Mitäs se kellekkään kuuluu toisten masturbointi määrä?? Ja oishan se typerää ekoilla treffeillä hypätä sänkyyn. Sitten se varmaan jäis yhen illan jutuksi ja tulis vielä huoran mainekki.
Oisitte miettiny sitä POJAT ennen kun ootte menny kehuskelemaan kokemuksianne! - 24/7..oh no!
Mä oon tyttö ja masturboin 5x päivässä.
Ja kaikki tytötkin on erinlaisia, jotku ei masturboi koskaan ja jotku monta kertaa päivässä.- websexhaluinenkundi
tosta mä tykkäsin haluutko webbi sekisä? ;)))
- </3
-Miksi masturboitte niin harvoin?? Itse ainakin 2x päivässä.
=KOSKA EI VAAN TEE MIELI,KERTA RIITTÄÄ :>
-Miksi ette halua naida ekoilla treffeillänne, mitä haittaa siitä olisi?
=EN ETSI YHDEN YÖN SUHDETTA.
=ONNETONTA... NÖRTTIEN PUUHAA.
=KOSKA MULLA HÄDIN TUSKIN EDES ON TISSEJÄ,ONNETTOMAT B-KUPIT ; - poikaa---84
Voi vittu!! Etikkö sää semmosia tyttöjä, niiden runkkaus määrän perusteella?
Luulekko että tytöt välttämättä haluaa ekoilla treffeillä jos vaikka on ihan tuntematon tyyppi!
En määkään vähän tuntemattomampia tyttöjä pistä panee! Ja kaikille web cam sex-harrastajille: MITÄ HELVETIN INTOA SIITÄ ON TEILLE??!!
Saatte vaan kattoo kun tyttö runkkaa kamerassa ja sitten poistaa ittensä sun omasta elämästä??!!
HANKKIKAA ELÄMÄ!
Sellaisia ne tytöt on!
Ja minun tyttöystäväni vastaus tähän:
Voi vittu! Kukakohan sutkin synnytti?? Vittu jos satuit tietämään että tytöt eivät halua vastailla ja että niitä katellaan sillai vaa!!
VITTU HANKI SÄKIN NY JOKU ELÄMÄ JA JOS SULLA ON TYTTÖYSTÄVÄ, NIIN MÄ KYLLÄ IHMETTELEN, KUKA HELVETTI TOMMOSEN TAMPION KANSSA OLISI???!!
PAINU HELVETTIIN! - BubbleGirl
Nainen on siitä hassu olento, ettei hän välttämättä halua räplätä itseään. Itse kyllä aina toisinaan. Harvoin kylläkin, mutta kun ei tee mieli ilman miestä, niin minkäs teet?
On todella tyylitöntä naida ekoilla treffeillä. Mitä jos jätkä onkin täysi runkkari? Kyllä hävettäisi tajuta naineensa jotain täyttä nuijaa ekoilla treffeillä.
Web-seksi on mielestäni maailman säälittävin ja typerin juttu, jonka vuoksi en itse sitä ole harrastanut kuin vittuillakseni. Miksi pitää turvautua nettiseksiin, kun saa liveäkin?
Minä ainakin tykkään, jos joku kehuu rintojani! Riippuu tosin, tunnenko tyyppiä vai en. Täysin ventovieraalle antainsin luultavasti oikeasta koukustani, koska en pidä siitä, jos vieraat miehet huomauttelevat. Katsoa saa kyllä.
Satisfied? - tyttöööööööö
masturboin max. kerran viikossa ja harrastaisin seksiä jo ennen ensi treffejä (jos mahdollista), alkaa kyrpii 10kk:n selibaatti!
mitään mese cam juttui en harrasta sillä omasta mielestä se on etovaa ja epätoivosta- :) - nonorahalo
jotkut ei vaan kertakaikkiaan tykkää sellasista pervoista pojuista ,
mutta jotkut tykkäävät.
itse en tykkää kun pojat kokoajan katsovat.
mesessäkin joku poika aina puhuu kun webbi on päällä että näytä tisssis ;o - nw
Kun olen seurannut näitä keskusteluja, ja todellisessakin elämässä niin:
Miksi masturboitte niin harvoin?? Itse ainakin 2x päivässä.
-no jos ei ole fiilistä, niin miksi masturboisin? On minulla muutakin elämää.
Miksi ette halua naida ekoilla treffeillänne, mitä haittaa siitä olisi?
-Koska en tunne tyyppiä tarpeeksi hyvin.
-Oot sekasin.
-Koska en halua että minua pidetään objektina. - panoman98
tytöt on kyl iha outoi ei vittu voi ees tissejä webissä näyttää mitä haittaa siitä vittu ois?
mitä järkee siinäki on ettei anna pillua ekalla tapaamisella kerran tutustuin yhteen tyttöön netis ja sit tavattiin eikä se antanu pillua eikä ees vittu ottanu podeen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663412Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1282887- 462589
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391331