Verkostomarkkinoinnissa on vaarallisia luontaistuotteita. Lue:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000001089&posting=22000000024458736
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000001089&posting=22000000024458736
Vastaukset 11
Vanhimmat
http://www.talentum.com/doc.ot?d_id=167653
"Valtaosa perusterveydenhuollon jatkokoulutuksesta on lääketeollisuuden järjestämää. Usein näissä tilaisuuksissa alle puolet ajasta käytetään koulutukseen, muu aika menee ruokailun ja viihteen puolelle, arvioi terveyskeskuslääkäri Osmo Saarelma Espoosta. Hän arvelee lääkärien ja lääketeollisuuden olevan kiinni toisissaan muutenkin monin sitein. Hänen mielestään näistä sidonnaisuuksia olisi jo aika irrottautua."
Niinpä....sitten vielä pitäisi luottaa lääkärien oikeisiin lääkevalintoihin. Jatkokoulutus taitaa vahvasti olla sidoksissa ko. kouluttajan tuotteisiin. Alkaa epäilyttää koko koulutuksen sisältökin. Mutta niin se epäilyttää lääkäreitä itseäänkin.
saatko niistä rahat takaisin?
Saatko korvauksen lääkkeiden aiheuttamista lisävaivoista?
En ole ainakaan kenenkään kuullut saavan.
Miten sitten voisit olettaa että jos "valvottu" lääkejärjestelmä ei toimi edes vastuullisesti rahat takaisin-periaatteella, että vaihtoehtolääkkeistä jotka olet omin avuin ostanut, niin saisit rahat takaisin.
Lääkäri on kuitenkin tutkinut sinut ja määrännyt lääkkeet ja siinäkin mennään metsään.
Itse ostetut rohdokset ovat aina omalla vastuulla.
Tosin antioksidantti/karoteeni valmisteesta ei tule selkäsärkyä. Syy selkäsärkyyn on jokin muu.
Tuleeko porkkanastakin selkäsärky??
Antioksidantit ovat vitamiineja, niistä munuaiset eivät ohjeiden mukaan käytettynä vaurioidu.
Mutta esim. kortisoni tuotteet aiheuttavat munuaisvauroita. Syy taitaakin olla lääkärin määräämissä lääkkeissä.
VITAMIINIT EIVÄT OLE LÄÄKKEITÄ
Uskoin
Kirjoittanut: kotimyyjää 11.3.2007 klo 10.18
ja ostin GNd...(tms. pyramidilafka ) karoteeni-antioksidanttivalmistetta ja sain munuaiseni niin kipeäksi että en viikkoon kävellyt , kipu oli niin hirveä.
Mutta jos jokin tuote ei sovi minulle, niin se voi sopia sinulle.
Maksoi yli 50€ purkki , yritän palauttaa, lupaavat rahat takas, en vielä tiedä pitääkö mennä lääkäriin!!!
En ikinä enää sorru puoskarointiin, vaikka ei luottamus ole korkealla koululääketieteeseenkään.
Kopioit toiselta palstalta toisten kirjoituksia!
Mikä on tarkoituksesi?
Taidat olla katkera yhdelle tietylle gnld myyjälle muista asioista ja nyt yrität kostaa tällä lapsellisella tavalla.
Edelleenkään munuaisvaivoja ei voi tulla antioksidantti/karoteenivalmisteesta.
Kyseisen kirjoittajan selkäsärylle on varmasti muu syy.
Haluan vain varoitella uskomasta sokeasti kaikkiin kummallisiin tuotteisiin joita kaupustellaan sairaille ihmisille suurella rahalla ja suurilla lupauksilla. Näitä luontaistuotteiden postimyyntijuttuja on ollut oikeudessa asti. Karoteenivalmisteita ei suositella apteekissa.
Jostakin syystä olet sitten ottanut luontaistuotteet hampaisiisi.
Tätä "hyvää työtä" kun teet, niin voit samalla laajentaa aihealuetta, sillä maailmassa on paljon tuotteita ja palveluja jotka eivät vastaa niille luvattuja odotuksia.
Voisit jatkaa vaikka homedesinfiointilupauksista.
Otsonoinnin vaarat, kosteusvaurioasiantuntijat joita tuntuu nyt tulevan koko ajan lisää(eivät osaa asiaansa),laboratoriot jotka "muka" ovat päteviä jne.
Ovat lähempänä homesairastuneiden arkea.
"firma" Rakkula (vai Rekkulako) myynytkin juuri näitä humpuukituotteita?
ostamaan ja suuhunsa laittamaan. Viikolla oli Hyvä Terveys-lehden nettisivuilla juttu, että synteettiset vitamiinit, juuri ne joita apteekista ostetaan, ovat terveydelle haitallisia.
Pientä rajaa. Opiskele asiaa.
Niinpä!
Valitettavan harva tietää että jos otat synteettistä vitamiinia, se ei toimi kuten ei-synteettinen. Synteettisen yliannostus on aina mahdollista ja se kerääntyy elimistöön aiheuttaen mm. nokkosihottumaa tai muita oireita.
Maksa erityisesti joutuu koville synteettisten valmisteiden vuoksi.
kaikki lääkkeet.Ne ne vasta vetävät huonoon kuntoon.