Itse nostan In Rockin ilmanmuuta parhaaksi Purple-levyksi. Tutustuin ihan vähän aikaa sitten tähän ehkä tunnetuimpaan albumiin "Machine Headiin" ja ei oikein kolahtanut. Toki jo paljon aiemmin oon kuullu nämä Highway Starit ja Smoke on the Waterit mutta muuten tuo albumi ei kokonaisuutena ollut läheskään In Rockin tasoa. Paljon pliisumpi. Fireballkin on mun mielestä parempi levy.
Tuo oli muuten kirjostosta lainattu SACD eli Super Audio CD Machine Headista. Se soundi on niin putipuhdas että voisi toisin sanoen kuvata paskaksi soundiksi. Vinyylillä mulla on Purplen kokoelma millä esim toi Highway Star kyllä tykittää tosi rankasti mutta tolla SACD:llä kaikki kuulostaa tosi lasiselta ja kepeeltä. Ihanku jotenki kaikki soundit olis ihan pielessä.
In Rock
parhaat albumit
2
773
Vastaukset
- Itärannikko
...se olkoon sinun m-piteesi!LOIstva levyhän se on ,ehkä paras-mutta toivon että tutustut muihinkin purppuran-projekteihin.....soundeistahan biisin "hyvyys" ei ole kiinni vaan miten se "toimii"........tämä pointtina siihen että Purple on puhtaasti live-joukkue!
PS-ne on tosiaan RogerGloveroitu uudemmat miksaukset-aina alkuperäisiä....
pointy-LIVENÄ!!! - Retku
Machine head on se ehdoton ykkönen, In rock toiseks paras lätty.Parhaimmat levyt mitä maa päällään kantaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865