In Rock

parhaat albumit

Itse nostan In Rockin ilmanmuuta parhaaksi Purple-levyksi. Tutustuin ihan vähän aikaa sitten tähän ehkä tunnetuimpaan albumiin "Machine Headiin" ja ei oikein kolahtanut. Toki jo paljon aiemmin oon kuullu nämä Highway Starit ja Smoke on the Waterit mutta muuten tuo albumi ei kokonaisuutena ollut läheskään In Rockin tasoa. Paljon pliisumpi. Fireballkin on mun mielestä parempi levy.

Tuo oli muuten kirjostosta lainattu SACD eli Super Audio CD Machine Headista. Se soundi on niin putipuhdas että voisi toisin sanoen kuvata paskaksi soundiksi. Vinyylillä mulla on Purplen kokoelma millä esim toi Highway Star kyllä tykittää tosi rankasti mutta tolla SACD:llä kaikki kuulostaa tosi lasiselta ja kepeeltä. Ihanku jotenki kaikki soundit olis ihan pielessä.

2

653

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itärannikko

...se olkoon sinun m-piteesi!LOIstva levyhän se on ,ehkä paras-mutta toivon että tutustut muihinkin purppuran-projekteihin.....soundeistahan biisin "hyvyys" ei ole kiinni vaan miten se "toimii"........tämä pointtina siihen että Purple on puhtaasti live-joukkue!
      PS-ne on tosiaan RogerGloveroitu uudemmat miksaukset-aina alkuperäisiä....
      pointy-LIVENÄ!!!

• Retku

Machine head on se ehdoton ykkönen, In rock toiseks paras lätty.Parhaimmat levyt mitä maa päällään kantaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      321
      7635
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1856
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1392
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1261
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1231
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      57
      1186
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1029
    Aihe