Hei!
Olemme kesäloma matkalla tulossa Pieksämäelle,
ajattelimme yöpyä kaupungissa.Millainen paikka
hotelli Savonsolmu on?Tasokas?ruoka millaista?
tanssia?Kiitos tiedoista.
Majoitusta (Savon Solmu)
11
2207
Vastaukset
- miumau.....
googleta savonsolmu,näkyy esiintyjät ym..
viik.loppuisin menoa yläkerrassa ja yökerhossa alhaalla.ruoka ok.
tasokkuudesta en osaa sanoa..- paikkakuntalainen
Nuhruisen oloinen hotelli, siis ei mikään loistokas, mutta ainoa paikkakunnan hotelli. Tanssit ja ravintola ok! Tanssipaikkana maakunnassa kuulu, hyviä esiintyjiä! Ruuissa taso vaihtelee! Paikkakunnalla ainut majoituskilpailija taitanee olla Home sweet Home, matkustajakotimainen, mutta saattanee olla hinta-laatu suhde paremmin kohdallaan, kannattaa ehkä kysyä! Keskellä kaupunkia sekin!
- ainakin osa
paikkakuntalainen kirjoitti:
Nuhruisen oloinen hotelli, siis ei mikään loistokas, mutta ainoa paikkakunnan hotelli. Tanssit ja ravintola ok! Tanssipaikkana maakunnassa kuulu, hyviä esiintyjiä! Ruuissa taso vaihtelee! Paikkakunnalla ainut majoituskilpailija taitanee olla Home sweet Home, matkustajakotimainen, mutta saattanee olla hinta-laatu suhde paremmin kohdallaan, kannattaa ehkä kysyä! Keskellä kaupunkia sekin!
eli Savon solmussa on teittävästi uusittu huoneita jo ainakin osa.
- pikkumilli
hotel sweet homessa mukava ja rauhallinen kodin omainen tyyli....! Savonsolmussa on hyvät ja huonot puolensa...itse menisin ennemmin sweet homeen...
- Krapulassakokopaikka
Hotelli savonsolmu? Hoonoo ruokaa, uima-allas tyhjä, kallista juomaa ja kulahtaneita venäläisiä hutsuja. Ensi kerralla painan kaasua tuossa kohtaa
- Jotain_tarttis_tehdä
Se on valitettavaa että kun ei ole niitä turistinähtävyyksiäkään niin paikallinen hotellitarjontakin on sen mukaista.
Käyttöaste on niin vähäistä että ilman kaupungin tukea se yksikin menisi heti konkurssiin.
Uuttakin hotellia on suunniteltu veturiareenan viereen, mutta ilman lisäaktiviteetteja sekään ei kannata pidemmän päälle.
Kaupungissa ei tunnuta ymmärtävän edelleenkään että ilman panostusta nähtävyyksiin ja tapahtumiin, ei tule tulostakaan!
Ja sanomalla vain että "meillä on kaunis luonto" ei ole mikään panostus mihinkään! Kaikkialla on samanlaista luontoa kuin Pieksämäellä. Hotellien käyttöasteesta voi päätellä kuinka hyvin tuo lausahdus toimii mainoksena. - nähtävää
Jotain_tarttis_tehdä kirjoitti:
Se on valitettavaa että kun ei ole niitä turistinähtävyyksiäkään niin paikallinen hotellitarjontakin on sen mukaista.
Käyttöaste on niin vähäistä että ilman kaupungin tukea se yksikin menisi heti konkurssiin.
Uuttakin hotellia on suunniteltu veturiareenan viereen, mutta ilman lisäaktiviteetteja sekään ei kannata pidemmän päälle.
Kaupungissa ei tunnuta ymmärtävän edelleenkään että ilman panostusta nähtävyyksiin ja tapahtumiin, ei tule tulostakaan!
Ja sanomalla vain että "meillä on kaunis luonto" ei ole mikään panostus mihinkään! Kaikkialla on samanlaista luontoa kuin Pieksämäellä. Hotellien käyttöasteesta voi päätellä kuinka hyvin tuo lausahdus toimii mainoksena.EVaan kun ei ole edes sitä kaunista luontoa-pmäellä. Siellä on vain ankeaa pusikkoa, suota ja soramonttuja.
- Salmenlavalle
Savon Solmu kelpaa kyllä paremman puutteessa :)
Kaipasit tanssia .... Jäppilä on kesällä lähellä ja siellä alkoivat torstain lavatanssit
Salmen lava, Jäppilä, Pieksämäki
To 5.7.2018 19:00--23:30, 15 euroa
Etiketti & Antti Ahopelto
https://www.youtube.com/watch?v=3aLay6pjXa4
http://tanssi.net/fi/p/297.html - gularius
Savon tosiaan SOLMU...päätelkää itse loput.
- Luppo69
Sweet home paloi. Solmu on vanha. Wanhan Neuvolan Majatalo on siisti,usein täyteen buukattu tosin.
- Mennäänmaalle
Maatilamajoituksia löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743