Eli ajattelin tässä hioa skooterin(gilera runner `00) katteet kun hieman narmuilla ja haluisin vähän uutta väriä niihin ja siki kysyisin tästä maalauttamisesta. Sanokaa Espoon/Helsingin alueelta jotain hyviä ja halpoja maalaamoja. Sanokaa myös hinta perään. Voitte kertoa lisää vielä jotain tästä maalauttamisesta, esim. kannattaako maalauttaa vai itse maalata jos ei ole oikein kokemusta(ruisku maalista).
kiitos etukäteen.
Maalauttaminen
15
1543
Vastaukset
- Kiki
Mitä väliä vaikka tulisi vähän huono.
Jos ei maalaus miellytä, paa skootteti säilöön kuuakudeksi ja koita sitten ajaa, jos ei vielämään mielytä ajaa huonosti maalatulla skodulla, vie se kahdeksi kuukaudeksi talliin.
Usko että 90% mopottomista ajaisi paaaaljon mielummin huonosti maalatulla mopolla kuin ei ollenkaan!- Kääntäjä
skootteti= skootteri
kuuakudeksi= kuukaudeksi
vielämään= vieläkään - Kiki
Kääntäjä kirjoitti:
skootteti= skootteri
kuuakudeksi= kuukaudeksi
vielämään= vieläkäänOnko tuo Kääntäjä sun oikee nimi?
- saskae
Kiki kirjoitti:
Onko tuo Kääntäjä sun oikee nimi?
kiitos kääntääjä=)^^.Joo kiki mees pois, en kaipaile nuita sun paskoja kommenttejas. Jos haluan ajaa hyvin maalatulla skootterilla toisinku eräät, niin onko sulla jotain sitä vastaan? Jos sulle itsellesi on ihan sama niin älä tuu mulle siitä avautumaan. Ois kiva jos joku osaisi vastata nuihin kysmyksiin eikä vain tulla selittää omia juttujaan tänne. kiitos!
- Kiki
saskae kirjoitti:
kiitos kääntääjä=)^^.Joo kiki mees pois, en kaipaile nuita sun paskoja kommenttejas. Jos haluan ajaa hyvin maalatulla skootterilla toisinku eräät, niin onko sulla jotain sitä vastaan? Jos sulle itsellesi on ihan sama niin älä tuu mulle siitä avautumaan. Ois kiva jos joku osaisi vastata nuihin kysmyksiin eikä vain tulla selittää omia juttujaan tänne. kiitos!
Kerroin vain faktaa, että jos ei nykyinen kelpaa, niin piloon vähäksi aikaa ja koita sitten uudelleen, kyllä se siitä rupee taas kelpaamaan
- gofat
Kiki kirjoitti:
Kerroin vain faktaa, että jos ei nykyinen kelpaa, niin piloon vähäksi aikaa ja koita sitten uudelleen, kyllä se siitä rupee taas kelpaamaan
Eikö tolle kikille mitään bannin näköistä voi antaa? on ollu jo noita muutama asiaton vastaus.
- sherlock
Maalifirmat antavat tarjouksen maalauksesta ja se on yleensä henkilökohtainen. Hinta on paljon kiinni siitä, kuinka paljon katteita pitää maalata, millä värillä ne maalataan ja siitä, pitääkö maalarin tehdä itse pohjatyöt katteisiin.
Metallinhohtohelmiäisestä on itselläni kokemuksia. Purkki, jolla maalasin Speedfightin katteet maksoi ~50e maaliliikkeestä. Maalaukseen kysyin apuja sedältäni, joka hommasi mulle maalauksen liikkeessä ilmaiseksi tutullaan. Normaalisti katteiden maalaus tulee maksamaan maaleineen ja pohjatöineen n. 200-250e.- saskae
Mitä meinaat pohjatöillä. Katteiden hiomista ja jtn? Ja kaikki katteet aijon maalalta.. en voi niinkään tehdä että jätän jonkun yhden reuna katteen maalaamatta
- sherlock
saskae kirjoitti:
Mitä meinaat pohjatöillä. Katteiden hiomista ja jtn? Ja kaikki katteet aijon maalalta.. en voi niinkään tehdä että jätän jonkun yhden reuna katteen maalaamatta
Pohjatöillä tarkotan esim. kittaamista ja hiomista, jolloin maalarille ei jää muuta työtä ku maalin ruiskuttaminen.
Noista uusista katteista... Vilkases http://easyparts.nl/ jos sieltä löytyis TNT:n katteita. Oli suht edullisia, oliskohan Peugeottiinkin saanu ~170e (muistin mukaan, en jaksanut tarkistaa) mattamustan paketin, johon on tarkotettu että vedetään maali päälle. - saskae
sherlock kirjoitti:
Pohjatöillä tarkotan esim. kittaamista ja hiomista, jolloin maalarille ei jää muuta työtä ku maalin ruiskuttaminen.
Noista uusista katteista... Vilkases http://easyparts.nl/ jos sieltä löytyis TNT:n katteita. Oli suht edullisia, oliskohan Peugeottiinkin saanu ~170e (muistin mukaan, en jaksanut tarkistaa) mattamustan paketin, johon on tarkotettu että vedetään maali päälle.joo kittaamisen itse tai isäpappa voi tehdä, niinkuin ennenkin on tehnyt. Eli ei jäisi kuin maalaaminen. paljos se suunnilleen tekisi jos maalaisi yksiväriseksi esim vihreä tai sininen?
- sherlock
saskae kirjoitti:
joo kittaamisen itse tai isäpappa voi tehdä, niinkuin ennenkin on tehnyt. Eli ei jäisi kuin maalaaminen. paljos se suunnilleen tekisi jos maalaisi yksiväriseksi esim vihreä tai sininen?
Käy kysymässä maalarilta itseltään niin saat tarjouksen. Hinnat on tosi paljon kiinni tekijästä. Veikkaisin hinnaksi n. 100e, jos pohjatyöt on itse tehty mallikkaasti ja väri on tavallinen metalliväri vailla mitään pröystäilyjä.
En suosittele tekemään pohjia, jollet todella niitä osaa tehdä. Huonot pohjat tuottaa maalarille vaan lisäurakkaa. Kannattaa käyttää niihin kunnolla aikaa... - saskae
sherlock kirjoitti:
Käy kysymässä maalarilta itseltään niin saat tarjouksen. Hinnat on tosi paljon kiinni tekijästä. Veikkaisin hinnaksi n. 100e, jos pohjatyöt on itse tehty mallikkaasti ja väri on tavallinen metalliväri vailla mitään pröystäilyjä.
En suosittele tekemään pohjia, jollet todella niitä osaa tehdä. Huonot pohjat tuottaa maalarille vaan lisäurakkaa. Kannattaa käyttää niihin kunnolla aikaa...no pitää viel miettii mitä tekee. ajattelin että jos sittenki ostais vain uudet katteet. pääsisi helpommalla muttei halvemmalla.
- pepe_``
Toki voit ostaa uudet katteet, tosin vähän enemmän maksaa ,noin 270-300e uudet katteet ulkomailta.
- saskae
Mistä alle 300€ saan katteet? Tai riippu se millaiset hankkii kun katsoni esim scooter centeristä niin hinta oli 370-450..
- pepe_`
saskae kirjoitti:
Mistä alle 300€ saan katteet? Tai riippu se millaiset hankkii kun katsoni esim scooter centeristä niin hinta oli 370-450..
Niin no tosta merkistä tiedä, mutta omaan speedfihgteriin kyllä sai jostain 300e katteet, oliskohan ollu easypartsista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432211Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t22984Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685