Maalauttaminen

saskae

Eli ajattelin tässä hioa skooterin(gilera runner `00) katteet kun hieman narmuilla ja haluisin vähän uutta väriä niihin ja siki kysyisin tästä maalauttamisesta. Sanokaa Espoon/Helsingin alueelta jotain hyviä ja halpoja maalaamoja. Sanokaa myös hinta perään. Voitte kertoa lisää vielä jotain tästä maalauttamisesta, esim. kannattaako maalauttaa vai itse maalata jos ei ole oikein kokemusta(ruisku maalista).

kiitos etukäteen.

15

1543

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiki  

Mitä väliä vaikka tulisi vähän huono.

Jos ei maalaus miellytä, paa skootteti säilöön kuuakudeksi ja koita sitten ajaa, jos ei vielämään mielytä ajaa huonosti maalatulla skodulla, vie se kahdeksi kuukaudeksi talliin.

Usko että 90% mopottomista ajaisi paaaaljon mielummin huonosti maalatulla mopolla kuin ei ollenkaan!

• Kääntäjä

skootteti= skootteri
        kuuakudeksi= kuukaudeksi
        vielämään= vieläkään

• Kiki  
        Kääntäjä kirjoitti:

skootteti= skootteri
        kuuakudeksi= kuukaudeksi
        vielämään= vieläkään

Onko tuo Kääntäjä sun oikee nimi?

• saskae
        Kiki   kirjoitti:

Onko tuo Kääntäjä sun oikee nimi?

kiitos kääntääjä=)^^.Joo kiki mees pois, en kaipaile nuita sun paskoja kommenttejas. Jos haluan ajaa hyvin maalatulla skootterilla toisinku eräät, niin onko sulla jotain sitä vastaan? Jos sulle itsellesi on ihan sama niin älä tuu mulle siitä avautumaan. Ois kiva jos joku osaisi vastata nuihin kysmyksiin eikä vain tulla selittää omia juttujaan tänne. kiitos!

• Kiki  
        saskae kirjoitti:

kiitos kääntääjä=)^^.Joo kiki mees pois, en kaipaile nuita sun paskoja kommenttejas. Jos haluan ajaa hyvin maalatulla skootterilla toisinku eräät, niin onko sulla jotain sitä vastaan? Jos sulle itsellesi on ihan sama niin älä tuu mulle siitä avautumaan. Ois kiva jos joku osaisi vastata nuihin kysmyksiin eikä vain tulla selittää omia juttujaan tänne. kiitos!

Kerroin vain faktaa, että jos ei nykyinen kelpaa, niin piloon vähäksi aikaa ja koita sitten uudelleen, kyllä se siitä rupee taas kelpaamaan

• gofat
        Kiki   kirjoitti:

Kerroin vain faktaa, että jos ei nykyinen kelpaa, niin piloon vähäksi aikaa ja koita sitten uudelleen, kyllä se siitä rupee taas kelpaamaan

Eikö tolle kikille mitään bannin näköistä voi antaa? on ollu jo noita muutama asiaton vastaus.

• sherlock

Maalifirmat antavat tarjouksen maalauksesta ja se on yleensä henkilökohtainen. Hinta on paljon kiinni siitä, kuinka paljon katteita pitää maalata, millä värillä ne maalataan ja siitä, pitääkö maalarin tehdä itse pohjatyöt katteisiin.

Metallinhohtohelmiäisestä on itselläni kokemuksia. Purkki, jolla maalasin Speedfightin katteet maksoi ~50e maaliliikkeestä. Maalaukseen kysyin apuja sedältäni, joka hommasi mulle maalauksen liikkeessä ilmaiseksi tutullaan. Normaalisti katteiden maalaus tulee maksamaan maaleineen ja pohjatöineen n. 200-250e.

• saskae

Mitä meinaat pohjatöillä. Katteiden hiomista ja jtn? Ja kaikki katteet aijon maalalta.. en voi niinkään tehdä että jätän jonkun yhden reuna katteen maalaamatta

• sherlock
        saskae kirjoitti:

Mitä meinaat pohjatöillä. Katteiden hiomista ja jtn? Ja kaikki katteet aijon maalalta.. en voi niinkään tehdä että jätän jonkun yhden reuna katteen maalaamatta

Pohjatöillä tarkotan esim. kittaamista ja hiomista, jolloin maalarille ei jää muuta työtä ku maalin ruiskuttaminen.

Noista uusista katteista... Vilkases http://easyparts.nl/ jos sieltä löytyis TNT:n katteita. Oli suht edullisia, oliskohan Peugeottiinkin saanu ~170e (muistin mukaan, en jaksanut tarkistaa) mattamustan paketin, johon on tarkotettu että vedetään maali päälle.

• saskae
        sherlock kirjoitti:

Pohjatöillä tarkotan esim. kittaamista ja hiomista, jolloin maalarille ei jää muuta työtä ku maalin ruiskuttaminen.

Noista uusista katteista... Vilkases http://easyparts.nl/ jos sieltä löytyis TNT:n katteita. Oli suht edullisia, oliskohan Peugeottiinkin saanu ~170e (muistin mukaan, en jaksanut tarkistaa) mattamustan paketin, johon on tarkotettu että vedetään maali päälle.

joo kittaamisen itse tai isäpappa voi tehdä, niinkuin ennenkin on tehnyt. Eli ei jäisi kuin maalaaminen. paljos se suunnilleen tekisi jos maalaisi yksiväriseksi esim vihreä tai sininen?

• sherlock
        saskae kirjoitti:

joo kittaamisen itse tai isäpappa voi tehdä, niinkuin ennenkin on tehnyt. Eli ei jäisi kuin maalaaminen. paljos se suunnilleen tekisi jos maalaisi yksiväriseksi esim vihreä tai sininen?

Käy kysymässä maalarilta itseltään niin saat tarjouksen. Hinnat on tosi paljon kiinni tekijästä. Veikkaisin hinnaksi n. 100e, jos pohjatyöt on itse tehty mallikkaasti ja väri on tavallinen metalliväri vailla mitään pröystäilyjä.

En suosittele tekemään pohjia, jollet todella niitä osaa tehdä. Huonot pohjat tuottaa maalarille vaan lisäurakkaa. Kannattaa käyttää niihin kunnolla aikaa...

• saskae
        sherlock kirjoitti:

Käy kysymässä maalarilta itseltään niin saat tarjouksen. Hinnat on tosi paljon kiinni tekijästä. Veikkaisin hinnaksi n. 100e, jos pohjatyöt on itse tehty mallikkaasti ja väri on tavallinen metalliväri vailla mitään pröystäilyjä.

En suosittele tekemään pohjia, jollet todella niitä osaa tehdä. Huonot pohjat tuottaa maalarille vaan lisäurakkaa. Kannattaa käyttää niihin kunnolla aikaa...

no pitää viel miettii mitä tekee. ajattelin että jos sittenki ostais vain uudet katteet. pääsisi helpommalla muttei halvemmalla.

• pepe_``

Toki voit ostaa uudet katteet, tosin vähän enemmän maksaa ,noin 270-300e uudet katteet ulkomailta.

• saskae

Mistä alle 300€ saan katteet? Tai riippu se millaiset hankkii kun katsoni esim scooter centeristä niin hinta oli 370-450..

• pepe_`
        saskae kirjoitti:

Mistä alle 300€ saan katteet? Tai riippu se millaiset hankkii kun katsoni esim scooter centeristä niin hinta oli 370-450..

Niin no tosta merkistä tiedä, mutta omaan speedfihgteriin kyllä sai jostain 300e katteet, oliskohan ollu easypartsista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2211
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      22
      984
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      176
      877
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      816
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      762
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      685
    Aihe