Ahmimiskohtaus.

tytti88

Moi kaikki!

Epäilen että mulla on Bed, ja haluaisinkin kuulla määriä joita te ahmitte kun tälläinen kohtaus tulee?
Mulla illat on pahimpia, ja havahdun itsekkin syömiseeni vasta kun huomaan hyllyjen tyhjentyvän, ja loppua ei tuu... kaikki kaapit tyhjäks... kamalaa tälläinen!!!
Niin eli mikkä on sellainen määrä jonka ahmitte?

35

13502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hirviönainen

      Mulla on yleensä tietyt vakiojutut mitä syön silloin kun ahmin. Ne vähän vaihtelee, mutta tällä hetkellä ostoslistassa on pirkka suklaata 2x 200g levy, pirkka toffeejäätelöä 1 litra, keksipaketti, 1-2 saarioisten pizzaa ja 1,5l pepsiä. Ehkä lisään siihen jotain muuta vielä jos keksin. Olen koko eilispäivän suunnitellut mitä tänään syön, ja nyt ootan et kaupat aukee. Olen sairas sairas sairas...

      • vielä?

        nautitko ruuasta?

        sairas mäkin, mutta nautin suuuuuunnattomasti näistä hetkistä kun syönsyönsyön...


      • ambivalenttineN

        Itsekin mietin aina pitkään ennen kauppareissua mitä kaikkee ahmittavaa ostan. Yleensä karkkia, sipsiä ja limua ja kun ne on loppu, niin sitten käy usein niin, että syön kaikkee mahdollista mitä kaapista löytyy. Yleensä ahmimispäivinä rahaa kuluu kauppareissulla 10- 15 euroa, joten siitä voi päätellä miten paljon kaikkee hyvää ja epäterveellistä ahmittavaa ostan. Nyttenki tekee mieli suklaata ja sipsejä ja limsaa, mut tänään en osta mitään mässyä. Yritän laihduttaa, mut aika vaikeeta tää on.


    • NaMs

      Kyllä sitä ahmiessa saa melkein mitä vaan mahtumaan. Ei tunnu nykyään enää edes paha olo tulevan, ei ainakaan kesken ahmimisen niin että tajuaisi lopettaa ajoissa. Loppuun asti vaan, namit pois! Eilen ahmin suklaakeksejä ensin 100 grammaa, sitten suklaakarkkeja 125 grammaa, sitten kaksi pientä peruspullaa, ja siihen päälle vielä suklaahippukeksejä hieman päälle 200 grammaa. Paljon muuta ei sitten tullutkaan pahalta ololta syötyä.. Eikä tuo edes ollut mikään ennätyspäiväni. Ikävä kyllä :-(

      • kyselijä...

        Kun nämä teidän ahmimiskohtaukset tulee iltaisin, niin syöttekö kunnon aamiaista seuraavana päivänä? Luulisin, että hyppäätte aamiaisen yli, koska maha on vielä edellisestä illasta täynnä. Vai olenko väärässä?


      • NaMs
        kyselijä... kirjoitti:

        Kun nämä teidän ahmimiskohtaukset tulee iltaisin, niin syöttekö kunnon aamiaista seuraavana päivänä? Luulisin, että hyppäätte aamiaisen yli, koska maha on vielä edellisestä illasta täynnä. Vai olenko väärässä?

        Syön kyllä seuraavana päivänä (ahmimispäivän jälkeen) kunnon ison aamupalan, teki mieli tai ei. Yritän näin palata takaisin täsmäsyömiseen, jota arkisin, ahmimattomina päivinä, kiltisti ja onnistuneesti harjoitan. Onneksi siis ahmiminen ei ole joka päiväinen ongelma, ja ravintoterapeutin ohjeita yritän muulloin noudattaa. Ahmiminen vain iskee viikottain silti :( Tunteisiin liittyy, tiedän, en vain osaa muuttaa käyttäytymistäni.


      • asdldmala
        kyselijä... kirjoitti:

        Kun nämä teidän ahmimiskohtaukset tulee iltaisin, niin syöttekö kunnon aamiaista seuraavana päivänä? Luulisin, että hyppäätte aamiaisen yli, koska maha on vielä edellisestä illasta täynnä. Vai olenko väärässä?

        mulla on sillee, että jos edellisenä iltana olen ahminut, niin koko päivänä ei oo yhtään nälkä. vasta illalla tulee, sillonkin vaan jotain pientä syön. hyvä juttu sinäänsä, koska ainakin se 2000 kcal melkeen säästyy seuraavana päivänä ja yleensä tasottaa sen illan ahmimiset. mun ennätys päivässä on 12000 kcal :s enkä ees oksentanut.


    • ....

      päivän söin normaalisti ja illalla: 2 purkkia raejuustoa, purkki tonnikalaa (vedessä), 6 palaa leipää (real), daim jäätelötuutti, suklaapatukka, 100g suklaalevy, 600g vihanneksia... meniköhän jotain muuta vielä? en muista.

      nyt on kamala olo.

    • pahaolo

      Ahmimiskohtauksen parissa mennyt ilta, luuseri-olo, hyi luoja että olen lihava ja heikko ja säälittävä..;-( Olen illan aikana herkutellut 200gr suklaata, 200gr lakuja, Magnum-jäätelöpuikon ja kaksi suklaamuffinssia. Siihen päälle ei "oikeaa" ruokaa ole mahtunut kuin pari voileipää ja jogurtteja. Maha taas kuin ilmapallo.. Kaloreita laskin päivälle noin 4300. Näin sitä laihdutetaan kesäkuntoon, hienoa...!

    • ainakin näin

      jos syön aamulla terveellisesti esim puuroa tai muroja, niin parin tunnin päästä iskee kamala nälkä.
      klo 12 syön 4 voileipää juustolla makkaralla ja esim tuorejuustoa menee 1-2cm kerros/leipä. Parin tunnin päästä nälkä iskee taas.. Megapussi sipsejä ja levy suklaata siihen. Neljän aikaan välipalaksi taas nelisen voileipää, mikropitsa kylmänä, joskus myös joku salaattiateria.
      Näillä pärjään seitsemään.. sitten taas niitä leipiä, limsaa ja pieni karkkipussi. Oikeaa ruokaa harvemmin tulee syötyä, koska valmistukseen menee niin kauan.
      Mutta.. Usein teen niin että en käy kaupassa ja jääkaappi on typötyhjä. Sitten viiden aikaan käyn kaupassa ja ostan vain salaattiainekset enkä muuta, jos syön ekan aterian vasta illalla niin en ehdi mässätä kamalasti. Näin itselleni sanon. Olen kuitenkin normaalipainoinen, eikä siis kukaan usko että kärsin jostain syömishäiriöstä, koska en ole ikinä oksentanutkaan, ja senhän näkevät hampaista.. Mies vain ihmettelee että miten voi nainen noin paljon syödä.

      • oikeasti

        on parin tunnin välein hirveä nälkä, vaikka syöt todella paljon, etkä edes liho muodottomaksi tuollaisella mssäilyllä, vaan olet normaalipainoinen, niin voisiko kyseessä olla joku imeytymishäiriö? Minulla myös oli koko ajan nälkä ja söin hirveästi, mutta paino ei noussut. Sitten todettiin diabetes.


      • taas juttua

        Onko puuro tai murot terveellistä aamiaisruokaa? Niinhän meille yritetään kertoa, mutta en itse enää usko sen olevan totta. Sellainen aamiainen ei anna potkua päivään. Mullakin tulee heti puuroaamiaisen jälkeen uudelleen nälkä, vaikka puuro olisi kokojyvääkin. Muroissa taas on aina sokearia jossakin muodossa, joten sekään ei riitä.

        VHH dieetissä aamiainen voi olla vaikka 2 paistettua kananmunaa ja paprikaa/salaattia. kokeilkaa. Ei tule ehti uudelleen nälkä.

        Jos syö jatkuvasti kunnon proteiinin sijasta voileipää, voileipää ja taas voileipää, niin varmasti kroppaa huutaa, että ei ole saanut tarvitsemaansa. Ei kunnon ruokaa tarvi jättää tekemättä sen takia, että valmistamiseen menisi pitkä aika. osta vaikka kananpaloja, paista ne ja syö ne salaatin kanssa. Täyttää vatsan, kunnolla, antaa mineraalit ja vitamiinit, eikä kestä kauempaa valmistaa kuin kasa voileipiä.


      • leipähullu
        taas juttua kirjoitti:

        Onko puuro tai murot terveellistä aamiaisruokaa? Niinhän meille yritetään kertoa, mutta en itse enää usko sen olevan totta. Sellainen aamiainen ei anna potkua päivään. Mullakin tulee heti puuroaamiaisen jälkeen uudelleen nälkä, vaikka puuro olisi kokojyvääkin. Muroissa taas on aina sokearia jossakin muodossa, joten sekään ei riitä.

        VHH dieetissä aamiainen voi olla vaikka 2 paistettua kananmunaa ja paprikaa/salaattia. kokeilkaa. Ei tule ehti uudelleen nälkä.

        Jos syö jatkuvasti kunnon proteiinin sijasta voileipää, voileipää ja taas voileipää, niin varmasti kroppaa huutaa, että ei ole saanut tarvitsemaansa. Ei kunnon ruokaa tarvi jättää tekemättä sen takia, että valmistamiseen menisi pitkä aika. osta vaikka kananpaloja, paista ne ja syö ne salaatin kanssa. Täyttää vatsan, kunnolla, antaa mineraalit ja vitamiinit, eikä kestä kauempaa valmistaa kuin kasa voileipiä.

        siinä ajassa kun kananpalat valmistuvat, olen ehtinyt tehdä ja syödä ne neljä leipää.. Siis puuro tai murot vain esimerkki terveellisemmästä aamiaisesta, tarkoitin sitä, etten jättäisi aamiaista väliin ja sitten sen takia ahmisi kun "päivän tärkein ateria" jäisi väliin.. Enkä ole ollut minkäänlaisella dieetillä sitten yläasteaikojen, siitäkin on siis vuosikymmen aikaa. Ahmiminen on alkanut vasta muutama vuosi sitten.
        Tämänhetkinen "putki" menossa jo kolmatta kuukautta, aina kaappi tyhjä.


      • Lelleeeeee

        oletko ahmimispäivän jälkeen sitten viikon minimikaloreilla vai miten pysyt painossasi?


    • ahmija

      Viimeksi kun sain ahmimiskohtauksen söin kolme masaliisaa, litran jäätelöä, monta sataa grammaa karkkia ja suklaata, kourallisen sipsejä, kolme tortillaa ja kaikkee muuta sattumanvaraista mitä kaapeista vaan löytyi. Jatkaa vaan ahmimista vaikka kuinka kipeetä tekee, ihan hirveetä!! Saan kohtauksia aina silloin tällöin. Menetän syömiskontrollin yhdestäkin karkista tai muusta hyvästä!

    • krunts

      Vähän vanha ketju, mutta ajattelin kuitenkin kertoa omasta ahmimispäivän "ruokavaliosta". Kohtauksen iskettyä iltapäivällä (sitä ennen olin syönyt normaalisti aamupalaa) tuli vedettyä 300 g einesruoka, 300 g suklaakeksejä, 2 Marsia, 2 Snickersiä, Twix, 6 donitsia, 300 g sipsejä, 2 ruisleipää valtavine tykötarpeineen ja vielä 400 g pakastemansikoita. Oiskohan menny vielä jotain muutakin. YÖK. Repikääpä siitä..

      Kaikenlisäksi ahmimiskierre on nyt kestänyt jo viikon verran ja on aivan järjettömän huono olo niin fyysisesti kuin psyykkisestikin. Mitkään vaatteet ei mahdu päälle ja hävettää töihinkään tulla, kun kasvot ja muukin vartalo on ihan turvoksissa. :(

    • yööök

      noo tänää oon syöny jogurtin, luumun, karviaisia, voileipäkakkua, karjalanpiirakan, täytekakkua, 2 pullaa, tiikerikakkua, mehuamehuamehua, kaakaota, limua, makaronia&jauhelihakastiketta, 3 pizzaviipaletta, 6 hapankorppua päällisineen, jäätelön, muroja&mehukiisseliä, 100g karkkia ja 100g suklaata.. nyt on niin huono olo että on pakko mennä nukkumaan! huomenna pitäis TAAS alottaa normaali ja terve elämä kun koulutki alkaa. oon kesälomalla lihonu 5kg, vuötärölle 8cm, lanteille 3cm ja rinnalle 2cm! oon 172cm pitkä ja painan NYT 56kg.. ennen kesää 51kg! oma sairauteni tapahtui vasta kesällä, sitä ennen olin mallinmitoissa ura hyvin aluillaaan MUTTA EI KU PITI ALKAA AHMIMAA NI TUNTUU ET MIKÄÄ EI ENÄÄ IKINÄ TUU ONNISTUMAAA! hieman masennustaki ilmassa mutta eiköhän tää tästä ku alkaa koulu ni ei kerkee enää syödä ku hevoslauma!

      • tämmöstä mennyt

        Mun tän päivän menyy:
        kahvia maidolla sekä kermalla, paahtoleipää, tuoremehua, kaksi isoa annosta nuudelia kastikkeella, 2 köyhää ritaria kermavaahdolla ja hillolla, n. 75 g karkkia, kermaa suoraan purkista, keksipaketti, sipsipussi, kaksi isoa palaa juustokakkua, kaksi leipää päällyksineen. Puolet kyllä oksensin pois mutta kalorisaldo tälle päivälle LIIKAA


      • Varjostus

        Ite oon alkanu epäillä jotain tämäntyyppistä syömishäiriötä itelläni.
        Olen nykyään 65kg/164cm, mutta painoa on ollut paraimmillaan 120kg, joka on neljän viimisen vuoden sisällä lähtenyt kovalla työllä.
        Olen aina kuitenkin kärsinyt ahmimisesta. Sen ei todellakaan tarvitse olla mikään "herkku", karkki tms. vaan se voi olla leipää, makaroonia, ihan perusruokaa, mutta määrät on mielestäni järkyttäviä ja tietysti se aiheuttaa pelkoa, että painoni vielä joku päivä on takaisin tuolla huippulukemissa.
        Joskus olen heittänyt kaverille, että kun osais edes oksentaa sen ahmimisen jälkeen, olen kokeillut, monesti enkä siinä onnistu ikinä... Tiedän, että se ei todellakaan ole vastaus.
        Usein ahmiminen ajoittuu niille ajoille, kun on tylsää, kun olen yksin kotona ja varsinkin jos mieltä painaa jokin asia. Pitäiskö siis aina olla menossa ihan hulluna, että sais pidettyä itsensä kurissa? Nykyään en ole löytänyt sitä itsekuriakaan mikä ennen oli kivenkova.
        Onneksi lomat on lusittu, arki alkanut ja se tuo oman helpotuksensa tähänkin ongelmaan. Mutta vain osaksi aikaa.


    • lkjhgf

      Ahmimiskohtaus. Olin syönyt iltapalaksi 200gr mannapuuroa ja yhden leivän. Olin ahdistunut joten päätin, huom. päätin lohduttautua syömällä Sitten ostin ja söin 100gr pringlesejä ja 200gr maraboun suklaata. Seuraavana päivänä homma jatkui ja söin 4 kaurakeksiä, 8 näkkäriä, 70gr pringlesejä, jogurttia ja mysliä, 300gr irtokarkkeja, muroja 50gr. En muista söinkö muuta. Olo oli järkyttävä ja nukahdin sokerihumalaan tms. En ole koskaan ennen syönyt kokonaista sipsipurkkia tai suklaalevyä saati sitten näitä yhdessä. Olen toipumassa anoreksiasta/ortoreksiasta ja olen erittäin järkyttynyt tästä ahmimisesta. Pelkään BEDin puhkeavan. Mitä teen? Syöminen liittyi erittäin ikävän asian tiimoilta johtuvasta omien tunteiden tunnistamattomuudesta sekä ahdistuneisuudesta jolle en keksinyt selkeää syytä vaikka tiedän suunnilleen mistä se voisi johtua. Eli syöminen oli turvapaikka ja keino lohduttautua? Muita keinoja?

    • .........

      Voi vitsi viikonloppu takana ja kaamee morkkis... Lauantaina oli tosi kiva ryyppyreissu ja illan aikana tuli vejettyy kaikki maailman imellykset... (siis tosi paljon) humala oli sen mukainen. Kotia ku päästiin se alko..

      muistaakseni olin syönyt ison pitsan. Sitten humalapäissään ruennu kokkailemaan nuudeleita ja kalapuikkoja..hmmmm...?ja leivätkin olin näköjään väsännyt.. huomasin vaan aamulla mikä sotku oli keittiössä..

      Sunnuntaihan on sitten "luvallinen" mässypäivä.

      5 sämpylää
      5 tummaa leipää
      2 lautasellista muroja
      2 kermavanukasta
      1 pss karkkeja
      1pss juustopähkinöitä
      1pss jotain riisisnacksejä
      1 paketti suklaa keksejä
      1 suklaa levy
      1 iso pitsa pala

      siis älytöntä....

      • .........

        Hesen 2 mega-ateriaa!!!!!!!!!!!!!!!! mitähän ihmisen päässä voi liikkua jos syö kaksi hesen mege-ateriaa yhtäaikaa..?


      • .........

        Hesen 2 mega-ateriaa!!!!!!!!!!!!!!!! mitähän ihmisen päässä voi liikkua jos syö kaksi hesen mege-ateriaa yhtäaikaa..?


    • Moi!

      Mä oon tänää sinä aikana ku oon ollu hereillä(n. 6 tuntia), syöny 1 jukurtin ja 2 paahtoleipää!

      • ahmija(ko)

        Mä heräsin tänään 10:45 ja tähän mennessä olen syönyt:

        -2suklaa cookieta
        -juustonaksuja 70g
        -2brunbergin suukkoa
        -3viipaletta pullaa
        -2 ruispalaa margariinilla
        -jugurtin
        -cashewpähkinöitä 1dl


        voiko tämä olla ahmintaa?

        eilen söin
        -2 brunbergin suukkoa
        -4 suklaa cookie keksiä
        -mysliä 1dl maitoa 1dl
        -tonnikala kolmioleivän
        -ruispalaa 4kpl margariinilla
        -kaalikeittoa kaksi 7dl
        -omenoita 2kpl
        -pullaviipaleen
        -jugurtin
        -cashewpähkinöiä 0,5dl
        -puuroa sokeria paljon

        onko tää ahmintaa..musta se ainakin kuulostaa ja tuntuu siltä!
        on niin huono omatunto


      • ahmija(ko)
        ahmija(ko) kirjoitti:

        Mä heräsin tänään 10:45 ja tähän mennessä olen syönyt:

        -2suklaa cookieta
        -juustonaksuja 70g
        -2brunbergin suukkoa
        -3viipaletta pullaa
        -2 ruispalaa margariinilla
        -jugurtin
        -cashewpähkinöitä 1dl


        voiko tämä olla ahmintaa?

        eilen söin
        -2 brunbergin suukkoa
        -4 suklaa cookie keksiä
        -mysliä 1dl maitoa 1dl
        -tonnikala kolmioleivän
        -ruispalaa 4kpl margariinilla
        -kaalikeittoa kaksi 7dl
        -omenoita 2kpl
        -pullaviipaleen
        -jugurtin
        -cashewpähkinöiä 0,5dl
        -puuroa sokeria paljon

        onko tää ahmintaa..musta se ainakin kuulostaa ja tuntuu siltä!
        on niin huono omatunto

        ja maksalaatikkoa 1 paketin tänään!!! unohdin sen


      • dfhdfh
        ahmija(ko) kirjoitti:

        ja maksalaatikkoa 1 paketin tänään!!! unohdin sen

        Kahden päivän ahmintaputki päällä:

        Eilen normaalisti kunnes sitten sorruin syömään yöllä alkoholia juotuani bicmacaterian isona. Kotona sitten puolet keksipaketista. Tuli niin huono olo että oksensin.

        Tänään heräsin sitten hirveään turvotukseen ja krapulaan.

        Aamu: Iso lautasellinen weetabixia ja marjoja maidolla
        Päivä: 6 paahtoleipää voilla, monta satsumaa
        Iltapäivä: iso kasa nakkeja, perunamuusia, salaattia, maitoa. Ähkyyn asti tuli syötyä.
        Ilta: Puoli litraa Carte dor jätskiä, 6 Digestive keksiä, kahvia pari kuppia

        Puoli vuotta ilman ahmimiskohtauksia ja nyt taas. En jaksa enää. Olen niin toivoton. Pitäisiköhän oksentaa.


    • sporttitypy-86

      ...ymmärsin tämän itse joku aika sitten.i know.. minulla myös oli oireita joskus bed:stä, mutta kun tajusin sen ongelman olevan tunneperäinen ja tartuin siihen melko heti, etsin syitä omaan käytökseeni, olin siis oman itseni terapeutti(nii-in todellakin, itsetutkiskelu auttaa:))
      alkoivat oireet pikkuhiljaa loppua. löysin myös rakkaani jokusen aikaa sitten ja olen hyvin onnellinen, joten en tunne enää tarvetta syödä suruuni, pahaan olooni, ahdistukseeni enkä koe olevani yksinäinen. ruokavalioni on nyt todella terveellinen ja runsas, kuntoilen ja herkkuhetkiä myös mahtuu mukaan silloin tällöin, kiinteytynytkin olen yllätyksekseni. jos ei osaa/pysty auttamaan itseään on oltava tarpeeksi rohkea hakeakseen apua muualta, omaksi parhaakseen se vain on.
      voimia syksyynne!:)

    • vinkvink1

      Kannttaisi ajatella näitä teidän syömisiänne ihan taloudelliseltakin kannaltanne. Minä syön paljon, mutta laadukasta ruokaa. Itse olen anoreksisasta parantuva tyttö. En muista milloin olisin ostanut itselleni mitään herkkuja tai käynyt kahvittelemassa. Syön kouluruoan ja laitan kotona peruseväät, siinä se. Silloin kun vanhemmat tulee käymään, niin saan ehkä jotain hyvää esim keksejä tai muroja. Ei ne ruoat itsekseen sinne kaappiin tule, hei vähän itsehillintää!

      • Namani

        Ärsyttää ihan suunnattomasti tollaset feikkeilijät, jotka tulee tänne "mulla on ollu anoreksia.... vähän itsehillintää!!". Jos sulla todella olisi ollut anoreksia, et koskaan sanoisi noin. Häpeä.


      • justjustr

        no ei tässä sairaudessa nyt varmaan itsehillinnästä ole kyse, pitäshän sivistyneen ihmisen se tietää.


      • BEDin vanki

        Nyt oli pakko vastata sulle tähän kommenttiin, kun et nähtävästi ymmärrä täysin tilannetta. BED eli ahmimishäiriö on sairaus eikä kyseessä ole itsehillinnän puute! Monet, joilla on ahmimishäiriö kontrolloivat ja osaavat syödä terveellisesti, mutta kun tulee "kohtaus" sä et enää hillitsekkään itseäsi, vaan sairaus sinua, vaistomaisesti syö ja syö ja syö kunnes asia, mikä sai kohtauksen alkamaan on poissa. "Kohtaus" vähän niinkuin sokaisee todellisuudelle esim. ei välitä lihoamisesta tai rahan kulumisesta ym. On siis turha väittää järjellä selitystä sairauteen tai sen aiheuttamiin ilmiöihin (rahankuluminen, lihoaminen ym.). Samassa veneessähän itsekkin olet, kun sairastat syömishäiriötä ja on hienoa kuulla, että olet paranemassa! Vaikka syömishäiriömme ovat toistensa ääripäät, löytyy niistä silti samankaltaisa piirteitä paljon. Sinä tarvitset itse tukea päästäksesi syömishäiriöstä, niin kuin kaikki keillä on syömishäiriö.


      • aatuitui
        BEDin vanki kirjoitti:

        Nyt oli pakko vastata sulle tähän kommenttiin, kun et nähtävästi ymmärrä täysin tilannetta. BED eli ahmimishäiriö on sairaus eikä kyseessä ole itsehillinnän puute! Monet, joilla on ahmimishäiriö kontrolloivat ja osaavat syödä terveellisesti, mutta kun tulee "kohtaus" sä et enää hillitsekkään itseäsi, vaan sairaus sinua, vaistomaisesti syö ja syö ja syö kunnes asia, mikä sai kohtauksen alkamaan on poissa. "Kohtaus" vähän niinkuin sokaisee todellisuudelle esim. ei välitä lihoamisesta tai rahan kulumisesta ym. On siis turha väittää järjellä selitystä sairauteen tai sen aiheuttamiin ilmiöihin (rahankuluminen, lihoaminen ym.). Samassa veneessähän itsekkin olet, kun sairastat syömishäiriötä ja on hienoa kuulla, että olet paranemassa! Vaikka syömishäiriömme ovat toistensa ääripäät, löytyy niistä silti samankaltaisa piirteitä paljon. Sinä tarvitset itse tukea päästäksesi syömishäiriöstä, niin kuin kaikki keillä on syömishäiriö.

        Päivän ruoka saldo:
        -10x leipää (juustolla kinkulla ja ties millä)
        -yksi paketti elovena välipala keksejä (huom. ne on isoja kuitupitoisia keksejä)
        - iso annos riisi-kana ruokaa
        -kana-,kasvis wokkia
        -iso annos riisi-,jauheliha kerma ruokaa
        -suklaa patukka
        -3x tikkari
        -marenkeja pussillinen
        -appelsiini
        -500g kasviksia
        -omena
        -amerikan pastilleja puol pussia (koska ei ollut kun se puol pussia)
        -tonnikala purkki

        tossa tuskin oli edes kaikki..ja hengissä ollaan ja lisää safkaa menenkin tästä hakemaan.Olen niin sairas ja tarvitsen apua mutta kun en halua sitä.

        no mutta hei minä päätin että tänään vielä ahmitaan ja huomenna lopetan.En enää koskaan ahmi.Uusi alku alkaa ja päätinkin aloittaa sen blogin merkeissä :) alkakaa ihmeessä seuraamaan ja ruvetaan zemppaamaan toinen toisiamme!

        http://ahmimislandia.blogspot.com/


      • BEDiläinen
        aatuitui kirjoitti:

        Päivän ruoka saldo:
        -10x leipää (juustolla kinkulla ja ties millä)
        -yksi paketti elovena välipala keksejä (huom. ne on isoja kuitupitoisia keksejä)
        - iso annos riisi-kana ruokaa
        -kana-,kasvis wokkia
        -iso annos riisi-,jauheliha kerma ruokaa
        -suklaa patukka
        -3x tikkari
        -marenkeja pussillinen
        -appelsiini
        -500g kasviksia
        -omena
        -amerikan pastilleja puol pussia (koska ei ollut kun se puol pussia)
        -tonnikala purkki

        tossa tuskin oli edes kaikki..ja hengissä ollaan ja lisää safkaa menenkin tästä hakemaan.Olen niin sairas ja tarvitsen apua mutta kun en halua sitä.

        no mutta hei minä päätin että tänään vielä ahmitaan ja huomenna lopetan.En enää koskaan ahmi.Uusi alku alkaa ja päätinkin aloittaa sen blogin merkeissä :) alkakaa ihmeessä seuraamaan ja ruvetaan zemppaamaan toinen toisiamme!

        http://ahmimislandia.blogspot.com/

        Ihanaa huomata, ettei ole yksin tän ahminnan kanssa. Jouluna oli ihan hirveetä ahmiminen, kun joka paikka oli täynnä ruokaa ja oli _PAKKO_ syödä koko ajan jotain...

        Parhaimpina päivinä meni mm. 4kpl 300gkonvehtirasiaa, kinkkua, salaattia, laatikoita, kotikaljaa 4litraa. En tajua miten voi 60kiloselle ihmiselle upota niin paljon ruokaa.

        Tänään tuli myös ahmimiskohtaus. Söin 1 ja puoli pellillistä epäonnistunutta pitsaa. Pohja oli raakaa, ja täytteet palaneet. Ei ollut hyvää edes, mutta piti vaan syödä.. Ei huhhuh.

        Miten tän saa loppumaan, vai saako mitenkään?!


      • Anonyymi
        BEDiläinen kirjoitti:

        Ihanaa huomata, ettei ole yksin tän ahminnan kanssa. Jouluna oli ihan hirveetä ahmiminen, kun joka paikka oli täynnä ruokaa ja oli _PAKKO_ syödä koko ajan jotain...

        Parhaimpina päivinä meni mm. 4kpl 300gkonvehtirasiaa, kinkkua, salaattia, laatikoita, kotikaljaa 4litraa. En tajua miten voi 60kiloselle ihmiselle upota niin paljon ruokaa.

        Tänään tuli myös ahmimiskohtaus. Söin 1 ja puoli pellillistä epäonnistunutta pitsaa. Pohja oli raakaa, ja täytteet palaneet. Ei ollut hyvää edes, mutta piti vaan syödä.. Ei huhhuh.

        Miten tän saa loppumaan, vai saako mitenkään?!

        Tää on kyllä lohduttavaa lukea näitä muiden syömisiä... Itselläni tulee tää ahmimiskohtaus nykyään miltein joka ilta. Söin tänään 17 leipää tonnikalalla ja juustolla... 2 banaania maapähkinävoilla, jugurttia, vanukasta ja hunajaa suoraa purkista :) olen 165cm ja olen näiden kohtausten johdosta nostanut painoani melkein 10 kiloa ... nyt painoni on siis 64kg. (Ps. Voisin vieläkin jatkaa syömistä)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2695
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2282
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2030
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1759
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe