TALITINTTI!
TITITYY!
Sensuuri iskee,lue nopeasti tämä törkeys
33
1877
Vastaukset
- lauloi
litisöö litisöö
- jolkuttaja
eivät kestä huumoria.tutituituu,titityy.
- teillä....
...pässit huumoria ja vielä päälle vittu aikaa sitä viljellä.Hohhoijaah!?!
- WilleHeikki
että sensuurilla ei ole pätkääkään huumorintajua. Kuitenkin sinä savotex ja pari muuta, nimeltä mainitsematta, olette ihan rehdisti oikealla asialla. :)
- savotex
tummapukupeililasimiehet, tinttitantat,gerbiilinhallaajat,salametästäjät,tai joku muu krakkeri tai sit mie ja kOrhonen on hölömöilty.
- siinä
vain höpäjää, taitaa olla ihan talimulukkuki.
- Elisan päälliköitä, aktivisti
vai kenties joku ahdistunut lapsi? tai ehkä lapseksi jäänyt aikuinen, vaikeissa ja ahdasmielisissä oloissa lapsi ei kehity normaalilla tavalla aikuiseksi; tälläkin sivuilla on paljon esimerkkejä; rommmauttajat, korhoset ym ym ym, yhteistä kaikille on tuo murre eli itäperän ja savon, kainuun asukkeja ovat ja pelko joka tässä tapauksessa kohdistuu tiaiseen, normaalisti hysteeristä petopelkoa. siis itsetunto erittäin huono ns herranpelkoa josta voi aina syyttää pääkaupunkiseudun työtätekeviä ja teidätkin elättäviä ihmisiä.
kannattais yrittää asiallistakin keskustelua, teitä kuitenkin hyysätään ja olonne ovat suht hyvin, se rapakaljaharrastus on omaa keksintöänne; siihen ei pakoteta vaikka toivoisinkin ettei minun verorahojani siihen käytettäisi...onneksi siihenkin tulee muutos..- tietäähän
sen jokainen että täällä mitään asiallista keskustelua saa aikaan.Heti ollaan haukkumassa ja suksittamassa vittuun ,paljon mukavampi näitä huumorijuttuja on lueskella :) .Ja jos ei sulle sovi niin ole lukematta eikai se niin vaikeata ole.
- tsot
tietäähän kirjoitti:
sen jokainen että täällä mitään asiallista keskustelua saa aikaan.Heti ollaan haukkumassa ja suksittamassa vittuun ,paljon mukavampi näitä huumorijuttuja on lueskella :) .Ja jos ei sulle sovi niin ole lukematta eikai se niin vaikeata ole.
Vielä enemmän näkyy viestejä, joiden sisältö on asiallisesti tyhjä ainakin ryhmän aihepiirin kannalta, tulkittiin aihepiiriä miten väljästi tahansa. Tylsiä ovat..
http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/nyysit/3.4.html#tyhjat - savotex
pilailija.Kohistan satiirini esim. seuraaviin kohteisiin:
-petohysteria
-salametsästys
-"luonnonsuojelu" = näyteikkunoiden rikkominen,iskut turkistarhalle
Itse olen suorittanut metsästäjäntutkinnon, mutta en metsästä enää enkä omista aseita. Olen lintutieteellisen seuran jäsen ja liikun aktiivisesti luonnossa ympäri vuoden.
Tappajatalitintti kirjoitukseni käsitteli satiirisesti tässä maassa vallitsevaa yletöntä petohysteriaa. Esim. parjaamasi korhonen ymmärsi vitsin ja jatkoi satiiria,kuten muutkin viestiketjuun osallistuneet. Hyvätahtoinen leukailu laajeni aina pirajoista kannibalismiin poiketen välillä lintulaudalla. Etenkin esilletuomasi "rommauttaja" kertoili lintulautansa tiaisista. Kukaan ei ollut"tosissaan" tappajatiaisen suhteen.
Kirjoitus vietiketjuineen katosi taivaan tuuliin,samoin kävi korhosen uudelle yritykselle talitintti otsikolla. Joten laitoin vitsiksi koko tinttijutun.
En tiedä, onko huonoa itsetuntoa esiintyä samalla nimmarilla aina kirjoituksissaan vai heitellä henkilökohtaisia asiattomuuksia aina eri nimimerkillä.
Asioista saa olla ja pitääkin olla eri mieltä, mutta pitäisi kyetä olla menemättä henkilökohtaisiin törkeyksiin.
Näillä palstoilla minulle on ihan sama mikä arvo tai titteli itse kullakin on. Minusta on hauskaa joskus "revitellä" positiivisessa hengessä näiden ns."vastustajien" kanssa. Itse olen onnellisesti työelämässä veronmaksajana ja tuo kaljanottokin on kovin rajoitettua melkeinpä mahdotonta työtehtäväni takia.
Joskus mietin sitä katkeruuden lähdettä, josta kumpuaa nämä "peräkammarin poika" ja "betonibunkkeri" ym halventavat nimitykset. Eihän ne mitenkään liity luonnonsuojeluun tai ylipäätään luontoon.Ei tälläista kaupunki-maaseutu vastakkainasettelua löydy kuin tältä palstalta.
Ja lopuksi;sivistyneen yhteiskunnan perustehtäviin kuuluu pitää huolta myös heikoimmista jäsenistään verovaroin. Eikä ne maaseudun asukkaat ole yhtään heikompia jäseniä yhteiskunnassamme kuin kaupunkilaiset.
Että parempoo viikon alakua siulle ja koeta kestee, ettei verisuoni katkkee piästä tyhjän taatta. savotex kirjoitti:
pilailija.Kohistan satiirini esim. seuraaviin kohteisiin:
-petohysteria
-salametsästys
-"luonnonsuojelu" = näyteikkunoiden rikkominen,iskut turkistarhalle
Itse olen suorittanut metsästäjäntutkinnon, mutta en metsästä enää enkä omista aseita. Olen lintutieteellisen seuran jäsen ja liikun aktiivisesti luonnossa ympäri vuoden.
Tappajatalitintti kirjoitukseni käsitteli satiirisesti tässä maassa vallitsevaa yletöntä petohysteriaa. Esim. parjaamasi korhonen ymmärsi vitsin ja jatkoi satiiria,kuten muutkin viestiketjuun osallistuneet. Hyvätahtoinen leukailu laajeni aina pirajoista kannibalismiin poiketen välillä lintulaudalla. Etenkin esilletuomasi "rommauttaja" kertoili lintulautansa tiaisista. Kukaan ei ollut"tosissaan" tappajatiaisen suhteen.
Kirjoitus vietiketjuineen katosi taivaan tuuliin,samoin kävi korhosen uudelle yritykselle talitintti otsikolla. Joten laitoin vitsiksi koko tinttijutun.
En tiedä, onko huonoa itsetuntoa esiintyä samalla nimmarilla aina kirjoituksissaan vai heitellä henkilökohtaisia asiattomuuksia aina eri nimimerkillä.
Asioista saa olla ja pitääkin olla eri mieltä, mutta pitäisi kyetä olla menemättä henkilökohtaisiin törkeyksiin.
Näillä palstoilla minulle on ihan sama mikä arvo tai titteli itse kullakin on. Minusta on hauskaa joskus "revitellä" positiivisessa hengessä näiden ns."vastustajien" kanssa. Itse olen onnellisesti työelämässä veronmaksajana ja tuo kaljanottokin on kovin rajoitettua melkeinpä mahdotonta työtehtäväni takia.
Joskus mietin sitä katkeruuden lähdettä, josta kumpuaa nämä "peräkammarin poika" ja "betonibunkkeri" ym halventavat nimitykset. Eihän ne mitenkään liity luonnonsuojeluun tai ylipäätään luontoon.Ei tälläista kaupunki-maaseutu vastakkainasettelua löydy kuin tältä palstalta.
Ja lopuksi;sivistyneen yhteiskunnan perustehtäviin kuuluu pitää huolta myös heikoimmista jäsenistään verovaroin. Eikä ne maaseudun asukkaat ole yhtään heikompia jäseniä yhteiskunnassamme kuin kaupunkilaiset.
Että parempoo viikon alakua siulle ja koeta kestee, ettei verisuoni katkkee piästä tyhjän taatta.Adressi täytyy allekirjoittaa heti, eikö olekin mukava selitellä olemisiaan palstalla. Kun lukijalla sopivasti pipo kiristää, kaikki ns. aiheeton on silloin liikaa. Kirjoittele ehdottomasti aina nimmarilla, osaavat heikkohermoisimmat väistää. Tosi helppo yhtyä kirjoitukseesi, vaikka taidamme olla osittain kiistakumppaneita, mutta haukkumiset olleet aika vähissä. Se on joskus nieltävä ylpeytensä, oli se kuin paskanmakuista hyvänsä. Ei muutakuin savo-textiä...
- rommauttaja
kerbiili62 kirjoitti:
Adressi täytyy allekirjoittaa heti, eikö olekin mukava selitellä olemisiaan palstalla. Kun lukijalla sopivasti pipo kiristää, kaikki ns. aiheeton on silloin liikaa. Kirjoittele ehdottomasti aina nimmarilla, osaavat heikkohermoisimmat väistää. Tosi helppo yhtyä kirjoitukseesi, vaikka taidamme olla osittain kiistakumppaneita, mutta haukkumiset olleet aika vähissä. Se on joskus nieltävä ylpeytensä, oli se kuin paskanmakuista hyvänsä. Ei muutakuin savo-textiä...
Minen allekirjota. Minnoon vastarannankiiski, rapakaljanjuoja. Sopimattomia voan kirjottelen.
- WilleHeikki
ihan oikeasti vaarallisia, tai ainakin niistä voi tulla jos asialle ei tehdä mitään. Pihaankin jo tunkevat, lintulaudallekin syömään oravien herkkuja...
Mulle kyllä olut maistuu, pistähän sitä rahaa vaan tulemaan. Sossustakaan kun ei saa mitään, kun työelämässä on mukana. - savotex
WilleHeikki kirjoitti:
ihan oikeasti vaarallisia, tai ainakin niistä voi tulla jos asialle ei tehdä mitään. Pihaankin jo tunkevat, lintulaudallekin syömään oravien herkkuja...
Mulle kyllä olut maistuu, pistähän sitä rahaa vaan tulemaan. Sossustakaan kun ei saa mitään, kun työelämässä on mukana.mittee tuota ziisustelemaan. Tuokee mullekkii pari pul,,, koria bissee, tärpätti piäs loppummaan lintukiikareista. Mie harjottelen sillä aikoo harakan hilavitkuttimien villauttelua ikkunasta,jos se sotkutukkanen tinttitantta tulis pihhaan ..
RÖYHVÄ! savotex kirjoitti:
mittee tuota ziisustelemaan. Tuokee mullekkii pari pul,,, koria bissee, tärpätti piäs loppummaan lintukiikareista. Mie harjottelen sillä aikoo harakan hilavitkuttimien villauttelua ikkunasta,jos se sotkutukkanen tinttitantta tulis pihhaan ..
RÖYHVÄ!Pittää kerätä piikkilankoa. uhrak nötämättyseK nivhav asnijaL
- savotex
rommauttaja kirjoitti:
Minen allekirjota. Minnoon vastarannankiiski, rapakaljanjuoja. Sopimattomia voan kirjottelen.
ja heti saamarin salakka!
Oot osasyyllinen! savotex kirjoitti:
ja heti saamarin salakka!
Oot osasyyllinen!Allekirjotan, jos piät luppaokses ja tentit kortin uuvestaan ynnä loukutat minkkilöitä.T;Kiristäjäkiiski
- jo se
rommauttaja kirjoitti:
Pittää kerätä piikkilankoa. uhrak nötämättyseK nivhav asnijaL
piikkilanka aeta raohaan karkoavat perkules enskesänä elukat ja sattuu pian foorti ja herevoorti yhteen törmäys.Ja käetkihä siinä verille männöö mokomata lankoa keriessä .Joovut vielä pillillä imemää karhua ku kooras pilalle männöö.
- savotex
jo se kirjoitti:
piikkilanka aeta raohaan karkoavat perkules enskesänä elukat ja sattuu pian foorti ja herevoorti yhteen törmäys.Ja käetkihä siinä verille männöö mokomata lankoa keriessä .Joovut vielä pillillä imemää karhua ku kooras pilalle männöö.
karhunrääkkääjät!
- WilleHeikki
rommauttaja kirjoitti:
allekirjoittele hetken mielijohteesta mitään.
Saattaa olla kalkkeeripaperi ja jonkun hunsvotin vekseli alla, jos ei ole tarkkana... savotex kirjoitti:
karhunrääkkääjät!
Pistä nyt se mummus diapami purkki poes. Ee ne sovi karhun kanssa yhteen.Vievät pian niuvaan.)
- savotex
rommauttaja kirjoitti:
Pistä nyt se mummus diapami purkki poes. Ee ne sovi karhun kanssa yhteen.Vievät pian niuvaan.)
siellä käkkii viimesessä vappaassa potilashuoneessa joku hörhö piikilankaan sotkeutunneena jiätyny kompostori piässä.
savotex kirjoitti:
siellä käkkii viimesessä vappaassa potilashuoneessa joku hörhö piikilankaan sotkeutunneena jiätyny kompostori piässä.
siinä sitten savolaesta.Helekkarin koeranleuka.
- savotex
WilleHeikki kirjoitti:
allekirjoittele hetken mielijohteesta mitään.
Saattaa olla kalkkeeripaperi ja jonkun hunsvotin vekseli alla, jos ei ole tarkkana...allekirjota.
Ootko aatellu ruveta UrheiluMetästäjäks.
Sulla ei kyllä warmasti tulis wahingonlaukauksia.
Siinä kyllä hirvikii kuolis wanahuuteen ootellessa laakausta, kun wille olis passissa.
Usko pois hunsvotin ohje. - WilleHeikki
savotex kirjoitti:
allekirjota.
Ootko aatellu ruveta UrheiluMetästäjäks.
Sulla ei kyllä warmasti tulis wahingonlaukauksia.
Siinä kyllä hirvikii kuolis wanahuuteen ootellessa laakausta, kun wille olis passissa.
Usko pois hunsvotin ohje.ole ajatellut alkaa harrastamaan metsästystä, tuo urheilumallin kalastus saapi kohdallani riittää.
Lähinnä koski/jokimaisemissa perholla tai uistimella.
Ihan varmasti on minullekin pari vahingonlaukausta sattunut ja masksan niistä loppuikäni(tyttöjä molemmat). Mielelläni kuitenkin maksan.
Wattuile vaan nimmaristani, senkin teinix! - savotex
WilleHeikki kirjoitti:
ole ajatellut alkaa harrastamaan metsästystä, tuo urheilumallin kalastus saapi kohdallani riittää.
Lähinnä koski/jokimaisemissa perholla tai uistimella.
Ihan varmasti on minullekin pari vahingonlaukausta sattunut ja masksan niistä loppuikäni(tyttöjä molemmat). Mielelläni kuitenkin maksan.
Wattuile vaan nimmaristani, senkin teinix!kyseessä ei varmankaan olleet vahingonlaukaukset.
Jos:
a. Äiti on tiedossa ja myöntäny osallisuutesa asiaan.
b. Plikat ei oo tulleet liikoo issäänsä. - WilleHeikki
savotex kirjoitti:
kyseessä ei varmankaan olleet vahingonlaukaukset.
Jos:
a. Äiti on tiedossa ja myöntäny osallisuutesa asiaan.
b. Plikat ei oo tulleet liikoo issäänsä.kaiketi sellainen, kun lähtee muulloin kuin oli tarkoitus.(minulle hyvin tyypillinen tilanne)
A. Äiti on tiedossa, mutta ei tunnusta.
B. Työkaveri aikoinaan sanoi, kun vanhemman tyttären kauppareissulla näki: "Voi tyttöparka, kun on niin isänsä näköinen!"
Eli, pahaa pelkään... Toivottavasti kuitenkaan eivät ole tulleet liikaa minuun.
- savolais
talitintti sano kun kaupunkilais serkku päästeli riemulla: titityy, titityy??
titipätietenniityy. - savotex
mieltä ylentävvään ja sivitävvään keskustelluun osallistunneille.
Tilitantin suhteen ei varmaan kellään mittään lisättävvee.
Mitenkäs se käki panikaan?
Ja tilttitaltti?- se käk
pane toisten pessii :)
- savotex
se käk kirjoitti:
pane toisten pessii :)
ja kuka vielä väittää että tältä palstalta ei löyvy asiantuntijoita!
- on eppäilijöitte
savotex kirjoitti:
ja kuka vielä väittää että tältä palstalta ei löyvy asiantuntijoita!
joukko ku nähneet miten kirjava ja kaeken alan kattava karhukopla teällä heetä oottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam2325807Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.394658KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!
Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa104266Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on123011Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni1182964Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,732443Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu1212396Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella
Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/1891648- 461629
Linta ja Pete vievät UMK:n tänä vuonna
Aika nopeasti näki kuulematta tarjonnasta ketkä homman hoitaa. Mutta etukäteen jo kiitos muille osallistujille. https:231286