että uiskentelin tännekin sivulle,en tienyt näistä sivuista mitään..täällä tunnutaan olevan kaloista montaa eri mieltä varsinkin kala miehistä, se ihmetyttää että kalat muka puhuisi selän takana paskaa, en ainakaan itse tunnusta sellaista tehneeni.muuten moni asia tuntuu pitävän paikkaansa.. joo mutta hyvää kevään jatkoa kaikille kaloille.. ja täällä olisi vapaa kalat mies jos jotain naista vaikka kiinostaisi tutustua..
kalat
8
2402
Vastaukset
- skorppariN
Saakos tiedustella mikä on tarkka syntymäaika? :) (siis pvm)
- saahan sitä
24.02.miksi muuten kysyt sitä??
- skorppariN
saahan sitä kirjoitti:
24.02.miksi muuten kysyt sitä??
kiinnosti vaan että mitä kaloja se mies on :)
- mitäs
skorppariN kirjoitti:
kiinnosti vaan että mitä kaloja se mies on :)
kaloja minä sitten olen??? eikös skorppareitten ja kalojen pitäs olla hyviä pareja vai??
- skorppariN
mitäs kirjoitti:
kaloja minä sitten olen??? eikös skorppareitten ja kalojen pitäs olla hyviä pareja vai??
No mun kokemuksen mukaan täydellisiä pareja ;)
tuntuu että voi lukea toisen ajatukset ja teidän kalojen katse, ahh, NIIN täydellistä :D
- naisille
jätetä se juoruilu ja paskanpuhuminen
- timanttimies
kanssasi
- *persemone*
kalamiehet ne vasta kamalia juoruakkoja ovatkin...eihän meidän muiden tarvitse seläntakana jauhamista harrastaakaan,kun herra viisaudessaan on luonut meille tähtimerkkien paskakaivon eli kalat:D
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2094137
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921966Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek321682- 1651440
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251366Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.101323Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1041193Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121180- 391172
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331125