Mikähän clioon (1.2 bensa) tuli kun yhtäkkiä liikennevaloihin hidastaessa syttyi kojelautaan merkkivalo (hehkutus ja siinä yläpuolella oleva sahalaitaviiva neliön sisällä) ja samalla tehot hävisi? Auto kävi ihan tasaisesti, mutta kaasua painettassa ei ottanut kierroksia. Seuraavissa valoissa sammutin ja käynnistin uudestaan niin toimi taas hyvin. Onkohan jotain oikeaa vikaa vai oliko vain satunnainen sähköhäiriö?
clio -02 tehot hävisi
2
2957
Vastaukset
- ei ikinä
NO tollasta on tapahtunut mun velipojan tyttären autolle......usein ja vikaa ei oo löydetty.......Ranskalaiset surkeita autoja,,,Mutta hyviä ajaa....NO itse en ikinä osta ranskalista kokemuksii kavereilta..heti uutena vikaa..kun pienes kyläs....Itse ajalen hundailla,,,ja aina tulee oleman hyndai....vika indeksi melkein NOLLA tai onkin....Yksikän eurooppalainen ei pysty vastaman esim japski autoihin..Katoin äsken USA...raporttia niin 12 japanilaista kärjes,,,,,,,ni kertoohoan se jotain JO...RASKALAISET hyvii muten ja kori muoto mutta vikaaaaaaaaaaaaaaaa
- reliant
Niin, itselläni vika selvisi jo kauan sitten: kaasupolkimen johtosarja vioittunut (kuulemma vaihdettu useita sarjoja takuuseen, alunperin laitettu liian ohuet piuhat). Johtosarja vaihdettiin , onneksi ei itse tarvinnut maksaa. Sen jälkeen toiminut moitteetta. Sanopa velipojalle että tarkistaa/ tarkistuttaa tyttärensä autosta nuo piuhat. Oikotietä onneen ei ole, ei edes silloin vaikka ajelisi kaukoidän ihmeillä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818