Lomalla

Espanjassa

Olin juuri päässyt armeijasta kun lähdin äitini kanssa kahdestaan Espanjaan lomalle. Ensimmäisenä päivänä olimme olleet kaupungilla ostoksilla ja kävelyllä. Hotelliin palattuamme menin parvekkeelle tupakille ja äitini oli sillä välin mennyt suihkuun. Huomasin hänen jättäneen alusvaatteensa nojatuolin päälle. Otin pikkuhousut käteeni ja nuuhkaisin äitini pillun hajua. Haju kiihotti minua kovasti.

Minä menin suihkuun äitini jälkeen ja suihkussa vielä ajattelin äitini alusvaatteita. Pyyhe ympärille palasin suihkusta ja huomasin äitini rasvaavan itseään sängyllä alastomana vain pyyhe hiusten suojaksi käärittynä. Hän kysyi pilke silmäkulmassa, että ei kai haittaa vaikka hänellä ei olekaan vaatteita. Vastasin, että näky on miellyttävä ja kysyin tarvitseeko hän rasvausapua. Hän kuitenkin pyysi minua heittämään pyyhkeen pois, jotta olisimme tasoissa. Tein sen välittömästi ja kaluni myös reagoi heti tapahtuneeseen.. Äitini lipaisi huuliaan ja kysyi saisiko tuota maistaa. Menin hänen lähelleen ja tarjosin kaluani. Hän otti kaluni suuhunsa ja imi sitä himokkaasti. Hyväilin samalla hänen rintojaan hiuksiaan.. En kestänyt kauaa kun purkauduin äitini suuhun. sanoin, että nyt on minun vuoroni. Äitini meni selälleen sängyn päälle ja levitin hänen haaransa. Painoin pääni haarojen väliin ja haistoin kiimaisen pillun, saman jota olin hieman aiemmin haistellut pikkuhousuista.. Lipaisin kielellä jo kostunutta pillua. Työnsin kieleni syvemmälle ja saatoin äitini orgasmin partaalle. Hetken päästä hän laukesi voihkien.

Hän pyysi kaluni sisäänsä. Painoin kalun vielä kuumana sykkivään pilluun. Hetken päästä käännyin itse selälleni ja äitini alkoi ratsastamaan. Hieroin ja hyväilin samalla rintoja.. Äitini halusi vielä että otan hänet takaapäin joten hän meni polvilleen. Asetun hänen taaksensa ja märkä pillu suorastaan imi kyrpäni sisäänsä.. Pian laukesimme molemmat ja painauduimme sylikkäin. Lomamme aikana rakastelimme päivittäin. Se oli elämäni paras loma!

3

16875

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LOLLLOOLLOO

      Mää helvetti hoitoon. Perkele!

      • M03

        HAKEUDU TOSIAAN HOITOON JA NOPEAAN


    • ei samoja kokenut

      Hyvä juttu, ei tosin ole itsellä ollut haaveena, mutta toivottavasti olet saanut lomankin jälkeen kaventaa suopolvien välistä kuilua

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      11
      3536
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      119
      2287
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1679
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      78
      1173
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      48
      986
    7. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      11
      925
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      920
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      914
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      835
    Aihe