Lääkityksen lopettaminen

MIksi ei

Kuulema ei saa lopettaa verenpainelääkitystä yhtäkkiä. Mistä tämä johtuu vai olenko väärässä.

13

11051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaa lääkärin kanssa

      neuvotella,voi olla todella vakavat seuraukset

      • Tabletti__

        Kyllähän lääkkeiden käyttöäkin rajoitetaan ja lopetetaan jos sairaus saadaan muilla konsteilla kuriin.

        En nyt usko että taplettien syönnin lopettamisesta henki lähtee jos sairaus ei ole kuolemaksi.


      • eri vastaaja
        Tabletti__ kirjoitti:

        Kyllähän lääkkeiden käyttöäkin rajoitetaan ja lopetetaan jos sairaus saadaan muilla konsteilla kuriin.

        En nyt usko että taplettien syönnin lopettamisesta henki lähtee jos sairaus ei ole kuolemaksi.

        ..verenpainelääkkeet niin verenpaine voi nousta
        takaisin mahdollisesti vaarallisen korkealle tasolle ja päästä voi vaikkapa poksahtaa suoni. Kyllä verenpainetauti voi olla kuolemaksi jos paineet on pitkään hoitamatta koholla ja ehtii tulla munuaisvaurioita, aivohalvaus tms.


      • lääkityksellä oleva
        eri vastaaja kirjoitti:

        ..verenpainelääkkeet niin verenpaine voi nousta
        takaisin mahdollisesti vaarallisen korkealle tasolle ja päästä voi vaikkapa poksahtaa suoni. Kyllä verenpainetauti voi olla kuolemaksi jos paineet on pitkään hoitamatta koholla ja ehtii tulla munuaisvaurioita, aivohalvaus tms.

        Minulta lääkäri kyllä juuri lopetti verenpainelääkityksen, koska kalium-arvot nousivat korkeiksi. Tällä lääkityksellä oli haittavaikutuksena juuri tuo kalium-arvojen nousu.

        Siinä ei neuvoteltu ollenkaan vaan lopetettiin heti. Nyt jännityksellä seuraan, että miten verenpaineen käy.


      • -klup-
        lääkityksellä oleva kirjoitti:

        Minulta lääkäri kyllä juuri lopetti verenpainelääkityksen, koska kalium-arvot nousivat korkeiksi. Tällä lääkityksellä oli haittavaikutuksena juuri tuo kalium-arvojen nousu.

        Siinä ei neuvoteltu ollenkaan vaan lopetettiin heti. Nyt jännityksellä seuraan, että miten verenpaineen käy.

        Oiskohan niin, että myös käytetty annos vaikuttaa siihen, voiko lääkkeen lopettaa kerralla vai ei.

        Toisaalta lääkäri varmaan arvioi myös sen, että jos ollaan tilanteessa jossa lääkkeestä on selkeästi haittaa, niin onko vaarallisempaa jatkaa vai lopettaa kerrasta. Eräänlainen riskiarvio siis. Näin mä luulisin.

        Kysehän on siis siitä, että verenpainelääkitystä ei saa lopettaa omin päin. Siitä on neuvoteltava lääkärin kanssa. Ja lääkäri antaa sitten ohjeet, että lopetetaanko kerralla vai hissukseen. Lopetukseen voi aina liittyä omanlaisensa "sivuoireet", ja nekin voivat väärässä lopetustavassa olla vaarallisia.

        Kannattaa lukea se pakkausseloste joka tulee nappien mukana. Näitä lopetukseen liittyviä juttujakin on ainakin joissain lääkkeissä siellä kuvattu.


    • jj

      Vähitellen annosta vähentää ja samalla mittailee, että paineet ei pääse liian korkeiksi ja tietenkin lisää liikuntaa ja ei kaikkea lääkäriltä tarvitse kysyä

    • Tämän takia!

      >>>>.....................Tärkeä, huomioi tämä:
      - Kun sairastat verenpainetautia, johon sinulla on lääkitys. Kun rupeat syömään noita Probiootti bakteereita, niin verenpaineesi pikkuhiljaa normalisoituu yleensä yhden vuoden kuluessa, jolloin mikäli et seuraa tiiviisti verenpainetta, niin verenpaine-lääkkeet vievät paineet vaarallisen alas! Vähennä synteettistä verenpainelääkitystä portaittain lääkärin valvonnassa!.............

    • 1.L-a,2.L-b ja 3.Bif

      bakteereita pitää syödä päivittäin, jolloin pikkuhiljaa verenpaineet normalisoituvat. Verenpaineet eivät itsestään normalisoidu, sinun on vietävä po mhb.t limakalvoillesi:


      .....jatkuu.
      Potilastesteissä palaute oli 100%.sti positiivista silloin kun Probiootti-bakteerien käytössä ei oltu tehty virheitä!

      Tämä Probiootti-bakteerien palautus limakalvoille on täytettävä kolme ehtoa:
      A. Bakteerien on oltava juuri nämä kolme tärkeintä bakteeria!
      *** 1.(1.)Lactobacillus asidophilus,
      *** 2.(2.)Lactobacillus bulgaricus,
      *** 3.(7.)Bifidobacterium.

      B. Po bakteereita on saatava limakalvoille riittävästi!
      *** 1.(1.)L-a – jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria/vrk.
      *** 2.(2.)L-b – jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria/vrk.
      *** 3.(7.)Bif – jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria/vrk.

      C. ***Po bakteereita on saatava limakalvoille jatkuvasti päivittäin! Jatkuu....


      .....jatkuu.
      Huomioi tämä:
      - Verenpainetautia sairastava. Kun rupeat syömään mhb.ta päivittäin, niin seuraa verenpainettasi viikottain ja kun verenpaineet normalisoituvat pikkuhiljaa, niin vähennä synteettistä verenpaine-lääkitystä portaittain lääkärisi valvonnassa.
      >>>>>>Huom!!! Älä lopeta verenpainelääkitystä kerralla!
      Jatkuu linkissä.....:
      http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-rankat-bakteeri-kokeet/

      • tytär tässä

        Laitan tähän tiedoksi: äitini oli itsepäinen ja lopetti verenpainelääkkeiden käytön kun kuulemma "ei tarvinnut" ja oli mielestään koepotilas. No siitä seurasi kaatuminen muutaman kerran ja ensiapuun oli viety ambulansissa. Minut hälytettin sinne koska olin siinä lähellä työssä. Lääkärit piti kyllä semmosen saarnan joka kerta että, seuraava kerta voi olla viimeinen, taisi olla minun tiedossa 4 reissua, mutta sitten tuli se sydänkohtaus, ja sen jälkeen kuukauden olo sairaalassa, jossa hän menehtyi lopulta. Että älkää jättäkö omin neuvoin lääkkeitä ottamatta.
        Ne täytyy tapahtua lääkärin valvonnassa ja luvalla. Mitenhän lie tuo juttu että jos kalium nousee, lääke lopetetaan noin vain, eikö sitten ole annettu potilaalle muuta alentavaa lääkettä, kuullostaa melko oudolle, varsinkin jos on sukurasite tai vikaa munuaisissa??
        Sama juttu oli työkaverin miehellä, jätti lääkkeet ja kuoli muistaakseni vuoden sisään siitä. Ei niitä lääkkeitä huvikseen anneta.


    • hyvin voi lopettaa..

      Minulle määrättiin noin vuosi sitten verenpainelääkkeet,mutta enhän minä niitä muistanut ottaa kuin joka toinen päivä.

      paineet oli työterkkarissa noin 210/115,ja samoissa ne lienee vieläkin.

      minä ainakin lopetin lääkkeet ihan ilman lääkäriä,ja ainakin vielä elän ja hengitän.
      tuossapa tuo laatikko on koskemattomana,joten täytynee se kiikuttaa takaisin apteekkiin hävitettäväksi.

      • fatbutt

        Minulla on sydänvika (kammioväliseinäaukko, vuoto ylärajalla ja seuraavana jos vuoto lisääntyy, on leikkaus), olen keski-ikäinen ja terveelliset elämäntavat. Minulla on verenpaine ilman lääkkeitä 145/99 ja kun otan sydänlääkkeen, on verenpaineet 154/108. Eli se nostaa. Lääkityksestä huolimatta on pulssi jatkuvasti yli 100. Lääkkeenä on Emconcor 5 mg. Lekuri määräsi että pitää ottaa 2 kertaa päivässä tabletti ja samoin Primaspan, kun halvaantuneeseen jalkaan on tullut 3 tukosta ( ei onneksi syviä).
        Olen jättänyt Primaspanin pois ja Emconcoria käytän kerran päivässä jos muistan. Ennaltaehkäisee hyvin migreeniä mutta verenpaineeseen ei ole mitään vaikutusta, nostava korkeintaan. Harkinnassa on lopettaminen minullakin.
        Ja joku tuolla kirjoitti pitkät maitohappobakteerilitaniat... en niihin usko omalla kohdallani. Kun mh-bakteerit aiheuttaa ripulin ja tuskalliset kivut, verenpaine siinä nousee!
        On kai kohonneessa verenpainearvoissa riski aivoinfarktiin, mutta... joku lääkäri pitää koholla olevaa verenpainetta hyvänä (oli ensiavussa 160/110 arvot ja lääkäri sanoi niitä erinomaiseksi ja kannattaa lopettaa sydänlääke! )... tiedä tuota.


      • Ripuli loppuu sata-
        fatbutt kirjoitti:

        Minulla on sydänvika (kammioväliseinäaukko, vuoto ylärajalla ja seuraavana jos vuoto lisääntyy, on leikkaus), olen keski-ikäinen ja terveelliset elämäntavat. Minulla on verenpaine ilman lääkkeitä 145/99 ja kun otan sydänlääkkeen, on verenpaineet 154/108. Eli se nostaa. Lääkityksestä huolimatta on pulssi jatkuvasti yli 100. Lääkkeenä on Emconcor 5 mg. Lekuri määräsi että pitää ottaa 2 kertaa päivässä tabletti ja samoin Primaspan, kun halvaantuneeseen jalkaan on tullut 3 tukosta ( ei onneksi syviä).
        Olen jättänyt Primaspanin pois ja Emconcoria käytän kerran päivässä jos muistan. Ennaltaehkäisee hyvin migreeniä mutta verenpaineeseen ei ole mitään vaikutusta, nostava korkeintaan. Harkinnassa on lopettaminen minullakin.
        Ja joku tuolla kirjoitti pitkät maitohappobakteerilitaniat... en niihin usko omalla kohdallani. Kun mh-bakteerit aiheuttaa ripulin ja tuskalliset kivut, verenpaine siinä nousee!
        On kai kohonneessa verenpainearvoissa riski aivoinfarktiin, mutta... joku lääkäri pitää koholla olevaa verenpainetta hyvänä (oli ensiavussa 160/110 arvot ja lääkäri sanoi niitä erinomaiseksi ja kannattaa lopettaa sydänlääke! )... tiedä tuota.

        varmasti noilla 1.L-a, 2.L-b ja 3.Bif bakteereilla. Ja verenpaine normalisoituu satavarmasti juuri noilla kolmella bakteerilla, joita löydät luontaistuote myymälöistä, mutta et apteekista!
        http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/mhb-pula-08092010-meijereiden-takia-maidon-kasittelyssa-on-vakava-terveys-uhka-maidon-homogenointi-on-lopetettava-valittomasti/mhb-antibiootti-ripuli-tappaja-bakteeri-uloste-tutkimus-ja-probiootti-bakteerit-mhb/


        >>...............mutta... joku lääkäri pitää koholla olevaa verenpainetta hyvänä (oli ensiavussa 160/110 arvot.........


    • II

      Lääkäreiden valvonnassa oltava.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe