Oinas vei eikä sille mitään voi

grauhh

Välillä tuntuu siltä että ei edes huomaa mua mutta auta armias kun nähdään! Varattu perkele enkä tiedä mistään mitään muuta kuin sen että meillä on ihanaa ja hänkin tietää sen, nykyinen suhde on kuulemma kylmä... sain sen vähän aikaa sitten jopa ikävöimään itseäni mikä ei härältä onnistu oinaan suhteen kovin monesti?

4

1414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nähty on

      oinaan luonteeseen kuuluu tyypillisesti itsekeskeisyys ja narsismi. Äijä viihdyttää itseään luonasi, pienellä surkuttelulla saa vielä sympatiapisteet päälle. Tuskin haluaa eroa liitostaan, koska se toimii hyvänä verukkeena ettei tarvitse syventää suhdettaan sinuun. Ja lisäksi jos huolto pelaa kotona, eihän sellaisista eduista pikku romanssin takia kannata luopua... Ja jos tuntuu että sait hänet ikävöimään itseäsi, tarkoittaa vain sitä, että oinas tykkää pienistä haasteista ja jännityksestä, ja sitähän tästä suhteestanne juuri hakee.

      Ikävä kaataa kylmää vettä niskaan, mutta ota järki käteen hyvä ihminen, ennenkuin juutut p..aan.

      • eri mieltä oinaasta

        Oinas ei todellakaan ole mukavuudenhaluinen peluri luuseri, vaan nopeita päätöksiä ja äkkilähtöjä tekevä henkilö. Oinas lähtee suhteesta kuin hauki rannasta, jos suhde on osittautunut kylmäksi ja kuolleeksi ja uusi rakkaus astuu kehiin. Silloin ei ulkopuoliset paineet taikka suvun mielipiteet paljon paina. Oinas ei märehdi vanhoja, vaan suunta on elämässä eteenpäin parempaan huomiseen.


      • Oinastyyti*
        eri mieltä oinaasta kirjoitti:

        Oinas ei todellakaan ole mukavuudenhaluinen peluri luuseri, vaan nopeita päätöksiä ja äkkilähtöjä tekevä henkilö. Oinas lähtee suhteesta kuin hauki rannasta, jos suhde on osittautunut kylmäksi ja kuolleeksi ja uusi rakkaus astuu kehiin. Silloin ei ulkopuoliset paineet taikka suvun mielipiteet paljon paina. Oinas ei märehdi vanhoja, vaan suunta on elämässä eteenpäin parempaan huomiseen.

        Tää pätee minuun! Mä voin sanoa olevani niin itsekäs, että mä lähden just toisten mielipiteistä piittaamatta, jos suhde osoittautuu mulle epämukavaksi. Jos jutusta ei tule mitään niin ei tule ja ei muuta kuin suunta kohti parempaa huomista :)Meillä on vaan yksi elämä, eikös sitä kannattaisi elää onnellisena..ainakin pyrkiä siihen.


      • todellakin
        eri mieltä oinaasta kirjoitti:

        Oinas ei todellakaan ole mukavuudenhaluinen peluri luuseri, vaan nopeita päätöksiä ja äkkilähtöjä tekevä henkilö. Oinas lähtee suhteesta kuin hauki rannasta, jos suhde on osittautunut kylmäksi ja kuolleeksi ja uusi rakkaus astuu kehiin. Silloin ei ulkopuoliset paineet taikka suvun mielipiteet paljon paina. Oinas ei märehdi vanhoja, vaan suunta on elämässä eteenpäin parempaan huomiseen.

        Itse oinasnaisena tiedän että asia näin on ja tulee aina olemaankin.emme voi luonteellemme mitään.mutta jos se oikea sattuu tulemaan,,,,,ninn kyllä kaikkemme teemme että saamme sen kiinni pidettyä.itse löysin sen oikea kaksosmiehestä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe