Oinas vei eikä sille mitään voi

grauhh

Välillä tuntuu siltä että ei edes huomaa mua mutta auta armias kun nähdään! Varattu perkele enkä tiedä mistään mitään muuta kuin sen että meillä on ihanaa ja hänkin tietää sen, nykyinen suhde on kuulemma kylmä... sain sen vähän aikaa sitten jopa ikävöimään itseäni mikä ei härältä onnistu oinaan suhteen kovin monesti?

4

1444

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nähty on

oinaan luonteeseen kuuluu tyypillisesti itsekeskeisyys ja narsismi. Äijä viihdyttää itseään luonasi, pienellä surkuttelulla saa vielä sympatiapisteet päälle. Tuskin haluaa eroa liitostaan, koska se toimii hyvänä verukkeena ettei tarvitse syventää suhdettaan sinuun. Ja lisäksi jos huolto pelaa kotona, eihän sellaisista eduista pikku romanssin takia kannata luopua... Ja jos tuntuu että sait hänet ikävöimään itseäsi, tarkoittaa vain sitä, että oinas tykkää pienistä haasteista ja jännityksestä, ja sitähän tästä suhteestanne juuri hakee.

Ikävä kaataa kylmää vettä niskaan, mutta ota järki käteen hyvä ihminen, ennenkuin juutut p..aan.

• eri mieltä oinaasta

Oinas ei todellakaan ole mukavuudenhaluinen peluri luuseri, vaan nopeita päätöksiä ja äkkilähtöjä tekevä henkilö. Oinas lähtee suhteesta kuin hauki rannasta, jos suhde on osittautunut kylmäksi ja kuolleeksi ja uusi rakkaus astuu kehiin. Silloin ei ulkopuoliset paineet taikka suvun mielipiteet paljon paina. Oinas ei märehdi vanhoja, vaan suunta on elämässä eteenpäin parempaan huomiseen.

• Oinastyyti*
        eri mieltä oinaasta kirjoitti:

Oinas ei todellakaan ole mukavuudenhaluinen peluri luuseri, vaan nopeita päätöksiä ja äkkilähtöjä tekevä henkilö. Oinas lähtee suhteesta kuin hauki rannasta, jos suhde on osittautunut kylmäksi ja kuolleeksi ja uusi rakkaus astuu kehiin. Silloin ei ulkopuoliset paineet taikka suvun mielipiteet paljon paina. Oinas ei märehdi vanhoja, vaan suunta on elämässä eteenpäin parempaan huomiseen.

Tää pätee minuun! Mä voin sanoa olevani niin itsekäs, että mä lähden just toisten mielipiteistä piittaamatta, jos suhde osoittautuu mulle epämukavaksi. Jos jutusta ei tule mitään niin ei tule ja ei muuta kuin suunta kohti parempaa huomista :)Meillä on vaan yksi elämä, eikös sitä kannattaisi elää onnellisena..ainakin pyrkiä siihen.

• todellakin
        eri mieltä oinaasta kirjoitti:

Itse oinasnaisena tiedän että asia näin on ja tulee aina olemaankin.emme voi luonteellemme mitään.mutta jos se oikea sattuu tulemaan,,,,,ninn kyllä kaikkemme teemme että saamme sen kiinni pidettyä.itse löysin sen oikea kaksosmiehestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      3093
    2. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      154
      1799
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      146
      1754
    4. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      157
      1610
    5. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      76
      1532
    6. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      335
      1433
    7. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      77
      1261
    8. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      20
      1258
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1082
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1055
    Aihe