Kylpylässä

VarmaTieto

Olinpa viikonloppuna kylpylässä. En tässä kirjoita sen enempää suomalaisten ylenpalttisesta lihavuudesta, se on jo katsellenkin niin rumaa ettei viitsi kirjoittamalla enää kuvailla.

Mutta, aamusella allasbaarissa istui parikymmentä ihmistä, joista 3 oli melkoisia Michelin-naisia. Vararengas-Veerat istuivat samassa pöydässä ja kylpivät seuraavasti:
- kahvit ja munkit kullekin
- oluet ja suolapähkinöitä
- oluet
(tässä välissä kävin saunassa)
- oluet

Sitten he lyllersivät pois. Uimapuvut (XXXL) kyllä olivat päällä.

Huomionarvoista on, että tähän aikaan aamulla muut asiakkaat eivät allasbaarissa nauttineet muuta kuin kahvia. Ja muut asiakkaat uivat ja kylpivät eri altaissa liikkuen välillä jopa aika tehokkaasti.

Lihavuus lähtee pienistä valinnoista.

-VT

45

3192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ksahdflks

Minusta tuollainen kyttääminen on moninverroin vastemielisempää kuin läskirenkaat. Hyi olkoon, että joku viitsiikin vahtia tuollatavoin toisia ihmisiä, se se vasta rumaa ja ällöä on.

• popo

En oikein ymmärrä raivoisaa vihamielisyyttä, joka kohdistuu lihaviin. Oma tyttäreni oli murkkuna hieman pyöreä (normaalipainon rajoissa) ja sairastui sitten syömishäiriöön, josta toipuminen on vienyt vuosia. Sairastumiseen oli myötävaikuttamassa edellisem kaltaiset asenteet lihavuutta kohtaan.

• viherpeippo

kyllä se syömälllä ja juomalla ja liikkumattomuudella tulee, läski nääs. turha on syyttää geenejä tai raskaita luita. Hyvähän tässä on itseensä kehua kun olen normaalipainoinen ja juuri ostanut uudet bikinit (olen menossa kylpylään), mutta itsepä olen kroppani kunnostanut.

• uimari...

hyvä että pysyivät siellä allasbaarissa kaljaansa kittaamassa, eivätkä tunkeneet altaaseen, niin ettei sinne muita sitten olisi mahtunutkaan.
      Näitä valaita (anteeksi valaat) kun kolmekin lilluu reitin tukkona, ei pääse ohi, ei ali, niin kyllä tulee mieleen erinäisiä ajatuksia.
      Inhottava tunne, jos sattuu vahingossa koskettamaan sitä hyllyvää rasvaa...

• laihoilla elämä onkaan

Ei kateeksi käy...

• asia on

jota mietin luettuani aloitusjutun...kenellä oli mukavaa kylpyläkeikalla...niillä naisilla vai niitä naisia tarkkailevalla VT:lla?No jokainen maksaa huvistaan mutta en minä lähtisi kylpylään kenenkään syömisiä/juomisia/uimapuvun kokoa tarkkailemaan ja VIELÄPÄ maksamaan siitä.Minä saan "kicksini "ihan jostain muusta puuhasta :-D

• Miten joillekin

edes maittaa olut aamusta? Ovat ihan varmasti jo mätänneet itsensä täyteen kylpyläaamiaisella: pekonia, munaa, vehnäsämpylää, meetwurstia jne.

Ja eiku oluelle... ja kaikkihan on geeneissä ;)

• nautittiin

Me nautittiin elämästämme, toisin kuin joku kyylä joka tihrustaa mitä muut syövät.

Syötiin myös pitkä illallinen viinin ja tanssin merkeissä.
        Loppuyö menikin sitten aivan muissa merkeissä.
        en nukkunut silmän täyttä.
        Kieltämättä oli aamulla nälkä.

Kyllä oli hauskaa.

• loppuyö
        nautittiin kirjoitti:

Me nautittiin elämästämme, toisin kuin joku kyylä joka tihrustaa mitä muut syövät.

Syötiin myös pitkä illallinen viinin ja tanssin merkeissä.
        Loppuyö menikin sitten aivan muissa merkeissä.
        en nukkunut silmän täyttä.
        Kieltämättä oli aamulla nälkä.

Kyllä oli hauskaa.

siis meni okesennellessa ja kauheassa morkkiksessa.

Edes sitä viimeistä rotan näköistä rillipäätä en onnistunut pokaamaan, vaikka kaikkeni tein. Vilautin jopa ihraista häpyäni baaritiskillä.

Oli muka naimisissa ja uskollinen vaimolleen, Pah!

• sanoi
        loppuyö kirjoitti:

Edes sitä viimeistä rotan näköistä rillipäätä en onnistunut pokaamaan, vaikka kaikkeni tein. Vilautin jopa ihraista häpyäni baaritiskillä.

kettu Pihlanmarjoista.
        Syvä kateus tulee liian näkyvästi läpi.

• todella huonosti
        sanoi kirjoitti:

kettu Pihlanmarjoista.
        Syvä kateus tulee liian näkyvästi läpi.

jos on kateellinen lihavalle huoralle ja jakaa kylpylässä persettään satunnaisille tuttavuuksille.

Ilmeisesti sinä voit tuntea tällaista kateutta, kun se heti mieleen tuli. Minä sen sijaan en voi. Sitä paitsi inhoan kylpylöitä!

• ei luuviulut
        loppuyö kirjoitti:

Käy kaupaksi.
        Sen asian olen huomannut.
        Jotenkin säälittävää kun heiluttavat sitä luista persettään.

Joku kateellinen luuviulu tuosa tuossa purkaa turhautumiaan.

• ..tollanen kyttääminen!

hmm... miksi ihmeessä olet ottanut elämäntehtäväksesi lihavien kyttäämisen!!????

• VarmaTieto

Siinä altaassa uidessani aina lännestä itään nuo tankerot peittivät habituksellaan koko 25x12 metrisen lasiseinän enkä nähnyt auringonnousua. Vastakkaiseen suuntaan mennessä ne olivat selkäni takana eivätkä haitanneet.

-VT

• ympäristöstään

on Homo Sapiensin tyypillinen tunnusmerkki.

Ilman mitään erillistä kyttäämistä rekisteröin aivoihin aisitimiani ilmiöitä ja muodostan semanttisia skeemoja. Ihmisillä on myös usein tarve ilmaista itseään empiiristen kokemustensa pohjalta toisille yksilöille.

Uskon, että VarmaTietokin toimii näin ja siksi hänen puolestaan vastaan.

• Miksimiksi? :D

Mutta miksi olet omistanut elämäsi lihavien ihmisten pällistelemiseen ja täällä asian puimiseen? Keksi itsellesi jokin uusi harrastus..:)

Huomasin vaan että kirjoittelet tänne kaiket päivät, mikä ihmetyttää kyllä kovasti.. :D

• vaikuttavaa
        ympäristöstään kirjoitti:

on Homo Sapiensin tyypillinen tunnusmerkki.

Ilman mitään erillistä kyttäämistä rekisteröin aivoihin aisitimiani ilmiöitä ja muodostan semanttisia skeemoja. Ihmisillä on myös usein tarve ilmaista itseään empiiristen kokemustensa pohjalta toisille yksilöille.

Uskon, että VarmaTietokin toimii näin ja siksi hänen puolestaan vastaan.

Tarkoittaako tuo sitä että "Sattui silimmään".

• vaikken tiedä
        Miksimiksi? :D kirjoitti:

Mutta miksi olet omistanut elämäsi lihavien ihmisten pällistelemiseen ja täällä asian puimiseen? Keksi itsellesi jokin uusi harrastus..:)

Huomasin vaan että kirjoittelet tänne kaiket päivät, mikä ihmetyttää kyllä kovasti.. :D

Jos on entinen läskivuori kuten VT, ei mielestäni ole mikään ihme, jos lihaviin kiinnittää paljon huomiota.
        Itse olen entinen tupakoitsija ja kyllä ne tupakkamiehet ja -naiset aina ja kaikkialla pistävät silmään (ja varsinkin nenään).
        Yleensä pidän suuni, enkä ala saarnata,(koska tiedän että se vain ärsyttää) mutta kyllä tupakointi minua enemmän inhottaa, kuin sellaista, joka ei koskaan ole tupakoinut.
        Samasta ilmiöstä luulisin olevan VT:n kohdalla kyse.

• piip
        vaikken tiedä kirjoitti:

Jos on entinen läskivuori kuten VT, ei mielestäni ole mikään ihme, jos lihaviin kiinnittää paljon huomiota.
        Itse olen entinen tupakoitsija ja kyllä ne tupakkamiehet ja -naiset aina ja kaikkialla pistävät silmään (ja varsinkin nenään).
        Yleensä pidän suuni, enkä ala saarnata,(koska tiedän että se vain ärsyttää) mutta kyllä tupakointi minua enemmän inhottaa, kuin sellaista, joka ei koskaan ole tupakoinut.
        Samasta ilmiöstä luulisin olevan VT:n kohdalla kyse.

Luulisi hänen ymmärtävän lihavia koska on itse ollut lihava, muttei silti osoita empaattisuutta heitä kohtaan! Onko tollainen "mollaaminen" auttamista vai mikä tarkotus sillä on...?

• esther79
        VarmaTieto kirjoitti:

Siinä altaassa uidessani aina lännestä itään nuo tankerot peittivät habituksellaan koko 25x12 metrisen lasiseinän enkä nähnyt auringonnousua. Vastakkaiseen suuntaan mennessä ne olivat selkäni takana eivätkä haitanneet.

-VT

Et oikeesti voi olla tosissas! Kyllä mun sua sääliksi käy kun vedät jokaisesta lihavasta tollaset herneet nenään. Ei kyllä käy sun elämää kateeksi. Sulla ei voi mitenkään olla onnellinen elämä kun noin sua muut kansalaiset rasittaa. Ihminen , joka on on sujut itsensä kanssa ei tule selostamaan tänne muiden ihmisten elämästä ensin kytättyään heitä. Sulla on vakava ongelma, ihan totta.

Itse olen 172 cm 57 kg, laihdutin pari vuotta sitten 20 kiloa pois. Ei minua 77-kiloisena eikä nytkään häiritse ihmisen koko. Itse en halua olla lihava, mutta jos joku on onnellinen pyöreämpänä tai jopa sairaalloisen lihavana, MIKSI SE OLISI POIS MINULTA!? Ennemminkin typeryys mua rasittaa, mutta meitähän on moneksi!Ja ei toisen typeryys ole sekään pois muilta. Jos jokin asia minua ärsyttää, tiedän syyn olevan itsessäni.
        Onneksi aina välillä muistutat meitä siitä kuinka moneen junaan meitä on.

• ihmettelen kauhiasti

Ja nimenomaan lihavien naisten kyttäämisen.

Epäilen että VT.llä on salaisia fantasioita reheviin naisiin.
        Hän ei voi asialle mitään vaikka kuinka kieltäisi sen itseltään.

• sairaalloista
        Miksimiksi? :D kirjoitti:

Sairaalloista lihavuuttakin pahempaa lienee tuollainen sairaalloinen kyttääminen. Rentoutumisen sijasta tyyppi tulee kylpylään kyttäämään toisten syömisiä ja menemisiä!! Ei voi olla totta! En tiedä pitäisikö nauraa vai sääliä!
        Kurkkasin tyypin profiilin ja ihmettelen edelleen, mikä saa hänet viettämään päivät pitkät täällä keljuilemassa paino-ongelmaisille?? Kuulehan, varo, ettei itelläs ala kohta paino nousemaan, kun luuhaat niin paljon netissä!! Sehän oiski sinulle varmaan oikea maailmanloppu!!
        Hiukka suvaitsevaisuutta saisko pyytää? Ja pakko vielä lisätä, että kuvan nähneenä täytyy sanoa, ettei ole Varmatietokaan mitenkään kauneudella pilattu, vaikkei ylipainoa olekaan.

• myönnetty

Onneksi olkoon ansiokkaasta kyttäystoiminnasta!! Ehdotan, että suositellaan Varmaatietoa kuukauden kyttääjäpalkinnon saajaksi. Olisi ainakin mahkuja!!
        http://www.kyttaajat.net/

• ruokaani!

Ei lihavia sen enempää kuin muitakaan tarvitse sen kytätä, mutta terve, varsinkin vähän älykkäämpi yksilö, huomioi ympäristöään koko ajan.
        Lihavien on sitä tietysti vaikea ymmärtää, koska he kyttäävät vain ja ainoastaan seuraavaa ruokapalaa. Heidän pitää koko ajan syödä, koska he luulevat, että joku tulee ja vie sen rasvaisen palan heidän suustaan, ellei pidä kiirettä.
        Siksi lihavilta puuttuu kokonaan kyky tehdä huomioita ympäristöstään, mikä normaalille ihmiselle on itsestään selvää.

• matias_
        ruokaani! kirjoitti:

Ei lihavia sen enempää kuin muitakaan tarvitse sen kytätä, mutta terve, varsinkin vähän älykkäämpi yksilö, huomioi ympäristöään koko ajan.
        Lihavien on sitä tietysti vaikea ymmärtää, koska he kyttäävät vain ja ainoastaan seuraavaa ruokapalaa. Heidän pitää koko ajan syödä, koska he luulevat, että joku tulee ja vie sen rasvaisen palan heidän suustaan, ellei pidä kiirettä.
        Siksi lihavilta puuttuu kokonaan kyky tehdä huomioita ympäristöstään, mikä normaalille ihmiselle on itsestään selvää.

Miksi tämä "älykäs" henkilö haluaa raportoida tänne tekemistään havainnoista? =D Ärsyttääkseen ja latistaakseen fiiliksen vai kenties purkaakseen omaa pahaa oloaan?

Ehdottaisin hänelle että hakeutuisi terapeutin vastaanotolle puimaan tätä traumaattista kylpylä-reissuaan.. :)

• viisaudentäydentymä
        ruokaani! kirjoitti:

Aivan mahtavaa analysointia lihavista! Kiitos sinulle! Lihavilla ei ole tosiaankaan havainnointikykyä, mutta onneksi laihoilla on sitä ja kunnolla! Missä vaiheessa havainnointikyvyn saa takaisin kun laihtuu tai missä vaiheessa se otetaan pois kun lihoo? Missä niitä säilytetään?

• eivät osaa edes
        matias_ kirjoitti:

Miksi tämä "älykäs" henkilö haluaa raportoida tänne tekemistään havainnoista? =D Ärsyttääkseen ja latistaakseen fiiliksen vai kenties purkaakseen omaa pahaa oloaan?

Ehdottaisin hänelle että hakeutuisi terapeutin vastaanotolle puimaan tätä traumaattista kylpylä-reissuaan.. :)

seurata keskustelua!
        Miksi vastasit minulle noin? En ole eläessäni käynyt kylpylässä?

• "namis"
        viisaudentäydentymä kirjoitti:

Aivan mahtavaa analysointia lihavista! Kiitos sinulle! Lihavilla ei ole tosiaankaan havainnointikykyä, mutta onneksi laihoilla on sitä ja kunnolla! Missä vaiheessa havainnointikyvyn saa takaisin kun laihtuu tai missä vaiheessa se otetaan pois kun lihoo? Missä niitä säilytetään?

Siellä samassa paikassa missä säilytetään älykkyyttä, itsekuria ja kaikkia muitakin ominaisuuksia joita lihavilla ei ole mutta laihoilla on.

• ei ole koko maailma
        "namis" kirjoitti:

Siellä samassa paikassa missä säilytetään älykkyyttä, itsekuria ja kaikkia muitakin ominaisuuksia joita lihavilla ei ole mutta laihoilla on.

Myönteistä huomata, että sinä Ihris (Meriporsas, Pontso)olet harrastanut itsetutkiskelua ja tullut omalta kohdaltasi aivan oikeisiin johtopäätöksiin.
        Älä kuitenkaan leimaa kaikkia lihavia itseni mukaan. Meissä on myös ihan fiksuja ihmisiä.

• kysyvä ei tieltä eksy!
        "namis" kirjoitti:

Harmillista! Ethän sinä edes vastannut kainoon kysymykseeni! Eli missä näitä lukuisia ominaisuuksia säilytetään ja missä vaiheessa ne sinne viedään kun ihminen lihoo ja missä vaiheessa ne saa takaisin kun ihminen sitten laihtuu? Mikä on tämä raja, määräytyykö esimerkiksi painoindeksin mukaan? Onko olemassa jokin päättävä elin, (tuomioistuinlaitos tai jokin vastaava)joka yksittäistapauksissa päättä näiden ominaisuuksien menettämisestä ja toisaalta takaisin saamisesta vai onko kyseessä jokin ns. itsepalvelutiski, johon ne luovutetaan ja haetaan kun tietyt kriteerit ylittyvät/täyttyvät? Onko näiden ominaisuuksien menettäminen/takaisin saaminen pakollista? Miten asiasta voidaan valittaa? Kuka tämän järjestelmän on keksinyt?

Tulipas kysymyksiä, mutta parempihan on aina kysyä kuin pysyä tietämättömänä, eikö totta!
        Pyydänkin kainosti näihin vastaamista kun asiasta jo noin paljon tiedät!

• minähhh

siis ei ninku oikeesti voi kuvitellakaan mitään vastenmielisempää!!!11! Hyiyäkällöööö!!!11

• vertailukohdakseen ja kauhu...

VarmanTiedon ainoa tarkoitus on pitää itsensä siinä kunnossa, johon on laihdutettuaan päässyt. Kirjoituksista paistaa selvästi läpi, että helppoa se ei ole. Se on syy, miksi tämä herra VT kirjoittelee ilkeitä viestejään tänne lähes joka päivä.

Huomaamalla ympärillään pelkästään lihavat, hän saa motivaatiota pysyä kunnossa. Ollaan siis asiasta vain iloisia! Ilman meitä herra VT olisi samanlainen kuin "parhaimpina"päivinään.

• dran

onhan näitä, joilla OIKEASTI on niin tylsä elämä, että saavat siihen sisältöä muiden tekemisiä vahtimalla.

Älä yritä väittää muuta, kukaan joka on onnellinen elämäänsä ei vahtisi muiden tekemisiä.

• Lihaksikas Kolli

Olettaen siis, että olisivat suostuneet. Mikäpä ihanampaa kuin köllötellä muodokkaiden ja muhkeiden tyttöjen ympäröimänä porekylvyssä! Ongelma vain usein on, etteivät lihavat tytöt helpolla anna itseään tällaiselle treenatulle kundille, sillä he ovat ns. rotunaisia eivätkä alennu joka "gigolon" leikkikaluiksi!

• ego..

se taas tekee tepposet ja seksi-inhon vastapainona tulee näitä "lihaksikas kolli" -fantasioita..

Ristiriitainen persoona tämä Pontso.

• katse peiliin...

Aivan, se lähtee hyvin pienistä asioista, noin 25 v minäkin luulin olevani ruma ja isorakenteinen, tai pyöteämuotoinen tai rotevahko tai muuta sellaista sontaa. Jotekin kuitenkin tapahtui vihdoin päässäni ja lopetin verukkeet ja valehtelut itselleni. Huomasin, että läskieni alla piileskeli huonon itsetunnon kanssa siro ja kaunis nainen. Nyt olen nauttinut useamman vuoden naiseudestani ja siitä ettei enää tarvitsekaan olla ruma. Nautin saadessani ostaa vaatteita joissa näytän hyvältä, ei jenkkakahvoja, ei tarvitse vetää vatsaa sisään, kasvojen piirteet tulee esiin, huomasin, että minulla on silmät, kun rasva ei piilota niitä enää. Itsetuntoni ja -tuntemukseni on loistava. T. 158 cm/47 kg.

• lihavat ukot häiritse?

- sulla ei vaan taida enää seistä? muu kuin järki siis?

• on pimujakin

joita katsoessaan on silmät pullahtaa päästä. Välillä on niin makeen näköisiä pimuja ettei niitäkän pysty kirjoittamalla kuvailemaan.

On se matkaa kun joskus näkee sellaisia virtahepoja että niihin mahtuisi kolme normaalinkokoista.

Noooh, kohta on taas kesä ja silmät on kovilla.

• hauskaa siellä

Vararengas Veerojen kanssa.
      Uskon että he nauttivat joka hetkestä.

Jos oikein nipottaa niin pinna kiristyy ja saattaa verisuoni katketa päästä.

Mullan alla ei erotella lihavia ja laihoja.

• kattos

lihavat joutuu aikaisemmin mulla alle...

• "namis"
        kattos kirjoitti:

lihavat joutuu aikaisemmin mulla alle...

Takuuta ei asiaan kuitenkaan saa. Vaikka kuinka pinnistelisit kroppasi kanssa saatat silti kuolla nuorena.

• läskis
        "namis" kirjoitti:

Takuuta ei asiaan kuitenkaan saa. Vaikka kuinka pinnistelisit kroppasi kanssa saatat silti kuolla nuorena.

SAATAN tietenkin, mutta TODENNÄKÖISTÄ on, että elän kauemmin ja ainakin terveempänä. Pystytkö käsittämään eron?

• kuvauksesi

profiilissa kertoo näin. Miksi valitat täällä, jos kylpylöit muilla mailla. Kerro heille heidän lihavuudestaan, he eivät EHKÄ tiedä.............

• pullukkanainen

jätä saakeli lihavat rauhaan. oma xxxs uimapukusi taitaa olla täysin tyhjä.

• Tyhjähousu
        pullukkanainen kirjoitti:

jätä saakeli lihavat rauhaan. oma xxxs uimapukusi taitaa olla täysin tyhjä.

Tyhjähousu mies on tyhjää vaan.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      3245
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1187
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1162
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      53
      1102
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1042
    6. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      49
      928
    7. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      878
    8. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      25
      874
    9. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      867
    10. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      862
    Aihe