suuseksi

keet

mitä koraani sanoo seksistä, siis mitä voi tehdä ja mitä ei, mitä esim. sanotaan suuseksin antamisesta naiselle?

17

6323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keet

      haluaisiko joku tietävä kertoa, ihan tosissani kysyn.

      • ennen lauantaita tulee perj...

        Islamin seksisaitti vaittaa etta kaikki mita ei ole kielletty olisi sallittua. Tassa tapauksessa suuseksi olisi sallittua. Nyt kuitenkin oppineet ovat kasitelleet tatakin asiaa syvallisesti ja asiasta on julkaistu paatoskin jonka Mufti Ebrahim Desai on hyvaksynyt. Taman mukaan suuseksi ei ole sallittua, koska siihen liittyy riski etta kehon nesteita joutuu toisen osapuolen suuhun. Kehon nesteethan ovat tosi haram ja siemennesteen kuuluu joka tapauksessa paatya naiseen, niin etta syntyy hyvia uusia muslimeja.

        Tuo fatwa kertoo asiasta pitkallisen tausta suurinpiirtein miehen luomisesta alkaen.

        Sori - ei kay muslimille. Kristityille sen sijaan on sallittua :-)


    • Esko

      tai jos ei ole, niin sitten on 72 rusinaa odottamassa jihadissa kuollutta. Rusinat voi tietysti panna suuhunsa. Mahtaako jihadisti olla iloinen rusinoita maiskutellessaan?

      • paratiisi lainkaan

        niille neitsyille, vaan HELVETTI :D


      • tarkoittaa

        Neitsyys on vertauskuvauksellinen ilmaisu Jumalallisesta puhtaudesta,ei paratiisissa ole miestä,ei naista ei seksuaalisuutta.
        Jos joku muuta väittää,väittää väärin,eikä ole menossa paratiisin puhtauteen.


    • mutta voin kysyä

      tätä kotonani asustelevalta muslimilta, kun sopiva aika keskustelulle tulee (ts. kumpikaan ei ole töissä eikä nuku eikä ole kiireempiä keskusteltavia). Ei sillä että hänenkään näkemyksensä olisi absoluuttinen totuus, mutta ainakin yhden muslimin näkemys. Toistaiseksi olen kuitenkin ymmärtänyt että suuseksi ei ylipäätään olisi sopivaa, oli vastaanottaja mies tai nainen. Eikä myöskään pidä miehen eksyä väärään reikään, vaikka se lähellä onkin.

    • ei ole niin...

      mieheni ei ainakaan sitä hyväksy, eikä mullakaan tee sitä mieli, yöks. Vaikka en siis ole muslimi itse.
      Se korostaa liikaa seksuaalisuutta, siksi kiellettyä.

      • se sitten on

        jos ei seksuaalisuutta? Leipomistako?


      • hyvällä muistelen

        Olin muslimin kanssa naimisissa ja toden totta sen limakalvoissani on ikuisesti sen ison peniksen jälki. Aina se sitä halusi ja teki mulle myös. Ei tainnut olla niin häveliäs. Ja rukoili 5 kertaa, kasvatti parran ja hymisi illat Koraania mutta seksi maistui aina eikä sen päässä ollut muuta kuin Koraani ja Seksi


      • seksissä
        hyvällä muistelen kirjoitti:

        Olin muslimin kanssa naimisissa ja toden totta sen limakalvoissani on ikuisesti sen ison peniksen jälki. Aina se sitä halusi ja teki mulle myös. Ei tainnut olla niin häveliäs. Ja rukoili 5 kertaa, kasvatti parran ja hymisi illat Koraania mutta seksi maistui aina eikä sen päässä ollut muuta kuin Koraani ja Seksi

        Jos yhdessä on kaksi ihmistä,jotka molemmat sattuvat jopa nauttimaan seksistä,on silloin kaikki luvallista.


      • suomilutkako?
        hyvällä muistelen kirjoitti:

        Olin muslimin kanssa naimisissa ja toden totta sen limakalvoissani on ikuisesti sen ison peniksen jälki. Aina se sitä halusi ja teki mulle myös. Ei tainnut olla niin häveliäs. Ja rukoili 5 kertaa, kasvatti parran ja hymisi illat Koraania mutta seksi maistui aina eikä sen päässä ollut muuta kuin Koraani ja Seksi

        sehän on ihanaa....itse otit karvakuonon astuttajajsesi.......mitäs läksit dami


    • vai;

      saamassa?

    • Pandor@

      MOI
      oman vaimon kanssa saa tehdä mitä halajaa.
      Vaikka yökättävää se on mutta näin ne pariskunnat.
      Raskaaksi tulemista ehkäistään sitten kyllä tiiätte miten.

      • tiedetä

        Miten sitä raskautta estetään,kun muslimi ei suostu kondomia käyttämään.


    • muslimin

      Kiellettyä on kuukautisten aikaan seksi ja peräaukkoon. Se siitä.
      Toiset oppineet on sitä mieltä, että on kiellettyä, toiset sitä mieltä että on sallittua ja kolmannet sitä mieltä että ok, jos ei muuten "lämpene".
      Tehkää miten itse parhaaksi näette.
      Samahan koskee kumpaakin puolisoa. Ei se vaan toisen nautinto ole!

    • JukkaPekko

      Muslimeille poskiotto. Varsinkin kun on Kristitty ottamassa.

    • Voi "pyhä" yksinkert

      Olin 80- luvulla Saudeissa töissä ja yhden yön olin naimisissa musliminaisen kanssa. He eivät saa "antaa", jos eivät ole "naimisissa", koska uskonto kieltää. Nainen sanoi, että lyhin aika jonka voi olla naimisissa on 2 tuntia ja hintakin on sitten halvempi, jos ei tarvitse koko yötä olla naimissa saman miehen kanssa. Työkaverini oli naimisissa saman naisen kanssa viikon päästä ja hän otti vain 2 tuntia. Aika ei tahtonut riittää, niin naisen pikkupoika, ilmeisesti isänsä käskystä, kävi kaksi kertaa hoputtamassa sanoen, "jallaa jallaa mister"

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1826
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      46
      1608
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1497
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1485
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe