suuseksi

keet

mitä koraani sanoo seksistä, siis mitä voi tehdä ja mitä ei, mitä esim. sanotaan suuseksin antamisesta naiselle?

17

6376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keet

haluaisiko joku tietävä kertoa, ihan tosissani kysyn.

• ennen lauantaita tulee perj...

Islamin seksisaitti vaittaa etta kaikki mita ei ole kielletty olisi sallittua. Tassa tapauksessa suuseksi olisi sallittua. Nyt kuitenkin oppineet ovat kasitelleet tatakin asiaa syvallisesti ja asiasta on julkaistu paatoskin jonka Mufti Ebrahim Desai on hyvaksynyt. Taman mukaan suuseksi ei ole sallittua, koska siihen liittyy riski etta kehon nesteita joutuu toisen osapuolen suuhun. Kehon nesteethan ovat tosi haram ja siemennesteen kuuluu joka tapauksessa paatya naiseen, niin etta syntyy hyvia uusia muslimeja.

Tuo fatwa kertoo asiasta pitkallisen tausta suurinpiirtein miehen luomisesta alkaen.

Sori - ei kay muslimille. Kristityille sen sijaan on sallittua :-)

• Esko

tai jos ei ole, niin sitten on 72 rusinaa odottamassa jihadissa kuollutta. Rusinat voi tietysti panna suuhunsa. Mahtaako jihadisti olla iloinen rusinoita maiskutellessaan?

• paratiisi lainkaan

niille neitsyille, vaan HELVETTI :D

• tarkoittaa

Neitsyys on vertauskuvauksellinen ilmaisu Jumalallisesta puhtaudesta,ei paratiisissa ole miestä,ei naista ei seksuaalisuutta.
        Jos joku muuta väittää,väittää väärin,eikä ole menossa paratiisin puhtauteen.

• mutta voin kysyä

tätä kotonani asustelevalta muslimilta, kun sopiva aika keskustelulle tulee (ts. kumpikaan ei ole töissä eikä nuku eikä ole kiireempiä keskusteltavia). Ei sillä että hänenkään näkemyksensä olisi absoluuttinen totuus, mutta ainakin yhden muslimin näkemys. Toistaiseksi olen kuitenkin ymmärtänyt että suuseksi ei ylipäätään olisi sopivaa, oli vastaanottaja mies tai nainen. Eikä myöskään pidä miehen eksyä väärään reikään, vaikka se lähellä onkin.

• ei ole niin...

mieheni ei ainakaan sitä hyväksy, eikä mullakaan tee sitä mieli, yöks. Vaikka en siis ole muslimi itse.
      Se korostaa liikaa seksuaalisuutta, siksi kiellettyä.

• se sitten on

jos ei seksuaalisuutta? Leipomistako?

• hyvällä muistelen

Olin muslimin kanssa naimisissa ja toden totta sen limakalvoissani on ikuisesti sen ison peniksen jälki. Aina se sitä halusi ja teki mulle myös. Ei tainnut olla niin häveliäs. Ja rukoili 5 kertaa, kasvatti parran ja hymisi illat Koraania mutta seksi maistui aina eikä sen päässä ollut muuta kuin Koraani ja Seksi

• seksissä
        hyvällä muistelen kirjoitti:

Olin muslimin kanssa naimisissa ja toden totta sen limakalvoissani on ikuisesti sen ison peniksen jälki. Aina se sitä halusi ja teki mulle myös. Ei tainnut olla niin häveliäs. Ja rukoili 5 kertaa, kasvatti parran ja hymisi illat Koraania mutta seksi maistui aina eikä sen päässä ollut muuta kuin Koraani ja Seksi

Jos yhdessä on kaksi ihmistä,jotka molemmat sattuvat jopa nauttimaan seksistä,on silloin kaikki luvallista.

• suomilutkako?
        hyvällä muistelen kirjoitti:

sehän on ihanaa....itse otit karvakuonon astuttajajsesi.......mitäs läksit dami

• vai;

saamassa?

• Pandor@

MOI
      oman vaimon kanssa saa tehdä mitä halajaa.
      Vaikka yökättävää se on mutta näin ne pariskunnat.
      Raskaaksi tulemista ehkäistään sitten kyllä tiiätte miten.

• tiedetä

Miten sitä raskautta estetään,kun muslimi ei suostu kondomia käyttämään.

• muslimin

Kiellettyä on kuukautisten aikaan seksi ja peräaukkoon. Se siitä.
      Toiset oppineet on sitä mieltä, että on kiellettyä, toiset sitä mieltä että on sallittua ja kolmannet sitä mieltä että ok, jos ei muuten "lämpene".
      Tehkää miten itse parhaaksi näette.
      Samahan koskee kumpaakin puolisoa. Ei se vaan toisen nautinto ole!

• JukkaPekko

Muslimeille poskiotto. Varsinkin kun on Kristitty ottamassa.

• Voi "pyhä" yksinkert

Olin 80- luvulla Saudeissa töissä ja yhden yön olin naimisissa musliminaisen kanssa. He eivät saa "antaa", jos eivät ole "naimisissa", koska uskonto kieltää. Nainen sanoi, että lyhin aika jonka voi olla naimisissa on 2 tuntia ja hintakin on sitten halvempi, jos ei tarvitse koko yötä olla naimissa saman miehen kanssa. Työkaverini oli naimisissa saman naisen kanssa viikon päästä ja hän otti vain 2 tuntia. Aika ei tahtonut riittää, niin naisen pikkupoika, ilmeisesti isänsä käskystä, kävi kaksi kertaa hoputtamassa sanoen, "jallaa jallaa mister"

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      8
      3276
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1838
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      540
      1549
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      75
      1156
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      60
      966
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      32
      940
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      208
      861
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      813
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      796
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      758
    Aihe