Tiettäkö kukaan voiko lonkan tai si-nivelen ongelmat aiheuttaa kipua vatsan puolellekin??? Lonkassa kai ongelmaa ...tuntemukset selinmakuulla jalan nosto aiheuttaa lonksahduksen tunteen nivusessa/etureidessä ja pitkään istuminen kipuilee lantion kohdalla ja välillä kävellessä etupuolelle istualtaan nousu on välillä kivulias ei iskias vaivaa vaan eri kohdassa. ja välill tuntuu kuin reisi olisi nivusesta väärässä asennossa kun lähtee kävelemään , se palautuu jalkaa ulospäin kääntämällä. Missä vika?
Alaselän kipu joka säteilee etureiteen ja suoliluun alueelle eteen
4
5426
Vastaukset
- hoidettu
Mulla oli ainakin aina urheilun jälkeen vatsalihakset kireinä ja kipeinä aikoinaan. Ei ole enää.
Pahin ongelma mulla oli, kun etureidet menetti voimansa. Ne ikäänkuin lamaantui eikä venyttely tuntunut miltään. Ei ole tuota ongelmaa enää.
Ja nivuseenhan se vaikuttaa ihan lääkäreidenkin mukaan. Siis tuo:
http://therapiafennica.fi/wiki/index.php?title=Kuva:TFA_0318.jpg - kiinnostun.
kumpi puoli on kuvassa lukossa ja miten ristiluu on liikahtanut ja mihin suuntaan.
"hyvä kuva .."
t. kiinnostunut- hoidettu
Ymmärtääkseni tuossa kuvassa se vasen puoli on se viallinen puoli. Eli se kumpi nousee etutaivutuksessa ylemmäs.
Mutta tuolla testillä on noita ongelmia erittäin hankala tutkia. Pitää olla todella herkät näpit. Parempiakin keinoja on...
Riatiluun asento ei tuolla testillä näe.
- Mölkky
Lantiossa on vikaa.
Itse kävin kansanparantajalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803