Kertokaa, millasii teistä härkämiehet on ihastuessaan?
Millainen härkämies on ihastuessaan?
3
1671
Vastaukset
- Nimetön
Härkämies lupaa paljon, muttei teot vastaa puheita. Mulle kävi niin, tai on käynyt härkämiesten kanssa.
Puhua ne osaa ja kertoilla kaikkea kivaa, oikeastaan juuri ne asiat joita haluatkin kuulla.
Mä ainakin olen pettynyt tosi pahasti.- minullakin
Miten ihminen voi tehdä toiselle noin.
Täysin turhan tyypin kohtasin, herra härän.
Ei paljon auta se mitä annoit, jos kaksin kertaisesti otit sen takaisin.
Jäi kyllä sellaiset arvet susta p*rk*l**n petturi, et saa nähdä millon taas pystyyn tästä pääsen!
Sun on varmaan hyvä olla, varmaan olis vielä parempi jos tietäsit mun tuskasta, pettymyksestä ja kaikista niistä kyyneleistä.
Anteeksi, ei ole tarkoitus yleistää, pakko vaan purkaa tätä pahaa oloa!:(
- neitsyt(N)
Ainakin silloin,kun itse aloin seurustella härkämiehen kanssa niin se oli alussa jännittäävää. Nähtiin melkein joka päivä ja oltiin kimpassa. Silloin härkämies oli herttaine ja ajattelevainen,mutta ei kuitenkaan näyttänyt tunteitaan hireän paljon.
Nyt sitten myöhemmin,kun ollaan seurusteltu pitempään niin välillä läheisyys katoaa,eikä olla niin paljon yhessä. Se yleensä viihtyy kavereidensa kanssa ja itse jää toiselle sijalle..se on kyllä valitettavaa,mutta siihen pitää vain tottua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as863470Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253073- 512972
- 592823
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542667Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582628On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542379Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802251- 452122
- 692118