Millainen härkämies on ihastuessaan?

Jousimies(N)

Kertokaa, millasii teistä härkämiehet on ihastuessaan?

3

1733

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Härkämies lupaa paljon, muttei teot vastaa puheita. Mulle kävi niin, tai on käynyt härkämiesten kanssa.
      Puhua ne osaa ja kertoilla kaikkea kivaa, oikeastaan juuri ne asiat joita haluatkin kuulla.
      Mä ainakin olen pettynyt tosi pahasti.

• minullakin

Miten ihminen voi tehdä toiselle noin.
        Täysin turhan tyypin kohtasin, herra härän.
        Ei paljon auta se mitä annoit, jos kaksin kertaisesti otit sen takaisin.
        Jäi kyllä sellaiset arvet susta p*rk*l**n petturi, et saa nähdä millon taas pystyyn tästä pääsen!
        Sun on varmaan hyvä olla, varmaan olis vielä parempi jos tietäsit mun tuskasta, pettymyksestä ja kaikista niistä kyyneleistä.
        Anteeksi, ei ole tarkoitus yleistää, pakko vaan purkaa tätä pahaa oloa!:(

• neitsyt(N)

Ainakin silloin,kun itse aloin seurustella härkämiehen kanssa niin se oli alussa jännittäävää. Nähtiin melkein joka päivä ja oltiin kimpassa. Silloin härkämies oli herttaine ja ajattelevainen,mutta ei kuitenkaan näyttänyt tunteitaan hireän paljon.
      Nyt sitten myöhemmin,kun ollaan seurusteltu pitempään niin välillä läheisyys katoaa,eikä olla niin paljon yhessä. Se yleensä viihtyy kavereidensa kanssa ja itse jää toiselle sijalle..se on kyllä valitettavaa,mutta siihen pitää vain tottua...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      13
      1693
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      135
      1679
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      256
      1212
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1088
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      955
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      939
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      897
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      868
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      865
    Aihe