Radio Majakassa soi ainakin aika usein, mut en kertaakaan oo kuullu et ketä sen esittää... eli biisin kertosäkeistö menee jotenki näin: "mä lähes viikon itkin nyt saa nähdä ilon naapuritkin, en mene viikkoon töihin nyt saa hämärtyä päivät öihin"???
Mikä biisi kyseessä?
5
929
Vastaukset
- hepakko
Kaija Lustilaa veikkaisin, tai joku näistä "vanhemmista" naisartisteista. Eija Sinikka? Joku vastaava. Mutta biisin nimeä en minäkään muista.
- hepakko
Tiina Ruuskaa ?
- hepakko
Lieneekö siis Heli Kyllönen (salanimi Heli Kajaste) ja biisi aamunkoittoon tanssin
- NaNNi*
Tuo viiminenhän se oli, kiitos paljon :) kyl se sit oli vaikee arvoitus.
- Anonyymi
Moikka! Kuka tietää mitä tälle laulajalle tapahtui; Heli Kajaste? Teki ainoastaan yhden albumin 90-luvun lopulla. Ei taida olla enää musiikkialalla? Kuka tietää jotain? Heli kuuluu ehdottomasti suosikkilaulajieni joukkoon. Netistä ei vastausta löydy. Oli hyvännäköinen ja pirteä ilmestys aikoinaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682877
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642486- 2032189
- 711796
- 1011758
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91611- 921373
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2121121- 811110
- 951059