Ilokseni voin todeta, että Turun iskelmämusiikin ylpeys Kristiina Mäki julkaisi viime viikolla sekä kokoelman "20 suosikkia" ja uuden levyn "Rakkauden palat". Olen aina pitänyt Mäen musasta, varsinkin "Pikkujutut" -albumista!
Onko muita Kristiina Mäki -faneja linjoilla?
Kristiina Mäki!
8
1015
Vastaukset 8
- tuota
ei ole eikä tule.
- Kyl mä sen usko
esittelyvuorossa! Ihan hyvää musaa, muttei parasta!
- Krisse5
Ihan asiallinen tanssimusiikin laulaja. Vaan ei ole pelkoa, että hänenkään musiikkia kuuluisi Iskelmässä.
- boy21v
Itse olen myös aina tykännyt Kristiinan musiikista.
Mistähän tätä uusinta cd:tä saa ostaa?Jos sen verran saan mainostaa, niin ainakin Turun keskustan Wiklundissa sitä on.
Biisilista löytyy Kristiinan sivuilta
http://personal.inet.fi/musiikki/kristiina.maki/diskografia/arakkaudenpalat.htm
- Mikä...
Ristiina Käki...? Aivan outo, kertokaa lisää...
- on paras
naislaulaja ja muutamalla keikalla olen nähnyt livenä. Harmi vaan kun ei löydy kaupoista enää hänen vanhempaa tuotantoaan
- "poika"
tykätä vähän vanhemmista naisista... Omasta mielestäni Mäki on huonoimpia naisesiintyjiä! Mielipiteet on mielipiteitä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881374
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut1901177- 741029
- 78923
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su358829- 59787
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t168774Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.209752Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t5717- 43645