lihava ystävä

hiiri hiiren ystävänä

minulla on lihava ystävätär. Meidän suhteessa ei ole koskaan puhuttu tai mitenkään oltu sillä linjalla että toinen on läski (=luuseri tai huonompi) ja minä olen normaalipainoinen. Tämä ystäväni ei ole mikään harmaa hiirulainen. Pukeutuu hyvin on aina laitetun näköinen. Hän on erittäin mukava ja seurallinen ihminen. Eikä ole ollut miesseurasta puutetta...

Toki minuakin hirvittää, kun hän huumorilla vetäisee rintsikkansa esiin ja vetäisee omaa päähänsä, ovat ne niin isot (kupit siis). So what, me olemme ystäviä.

7

1465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole hiirulainen

sehän on tyrannosaurus rex. Hiiri on pieni, siro ja vikkelä.

• läski

Kai olette huomanneet, että valomerkin lähestyessä tietynlaisille miehille kelpaa kaikki kaksijalkaiset kanoista tikapuihin. Ja läskiltähän saa helposti.

Minusta se ei ole mikään meriitti, että läski ystäväsi rintsikat päässä jakaa peffaa karanneille lähiömiehille.

Miehille, jotka aamuyön tunteina matkalla kotiin oksentavat rappukäytävään inhotustaan.

• aika kummallista

miten usein täällä aloittaa keskustelun tuollainen "itse hoikka"nainen, jolla on lihava ystävätär, joka, kas kummaa, on aina "huoliteltu"(siis tosiaan lihava huoliteltu) ja jolla riittää vientiä miesrintamalla. Tämä liivipäisyys tosin oli uutuus.

• kummastunut
        aika kummallista kirjoitti:

miten usein täällä aloittaa keskustelun tuollainen "itse hoikka"nainen, jolla on lihava ystävätär, joka, kas kummaa, on aina "huoliteltu"(siis tosiaan lihava huoliteltu) ja jolla riittää vientiä miesrintamalla. Tämä liivipäisyys tosin oli uutuus.

Mut miks sitten siro "sisar tai ystävä" valittaa, et kun ei oo seuraa... ?

• oksennella rappuihin

Läskeiltäkö vaan saa helpoimmin? Älä kuule viitsi naurattaa!

• harrastaa

Kuinkahan moni on sinun jälkeesi oksentanut? Oli sitten laiha tai lihava niin morkkikset varmasti iskee taudinpelkoineen ja ei toivottuine lapsineen. Lasku tulee perässä jos pahiten käy.

• myöskin

Ja rakas ystävä onkin:))
      Painoasioista on vuosien mittaan keskusteltu paljonkin, varsinkin kun iän myötä hänelle alkaa tulla terveysongelmia. Minä en lihavuudesta viisastele, olenpahan kertonut olevani tukena, jos aktiivinen painonpudotus alkaa tuntua ajankohtaiselta.
      Jokaisella on minusta oikeus omaan elämäänsä, mitäs se minulle kuuluu minkä muotoisena muut haluavat elää?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2648
    2. 164
      2081
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      116
      1341
    4. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1306
    5. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1256
    6. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      29
      1194
    7. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1161
    8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      35
      1142
    9. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1119
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      84
      1078
    Aihe