lihava ystävä

hiiri hiiren ystävänä

minulla on lihava ystävätär. Meidän suhteessa ei ole koskaan puhuttu tai mitenkään oltu sillä linjalla että toinen on läski (=luuseri tai huonompi) ja minä olen normaalipainoinen. Tämä ystäväni ei ole mikään harmaa hiirulainen. Pukeutuu hyvin on aina laitetun näköinen. Hän on erittäin mukava ja seurallinen ihminen. Eikä ole ollut miesseurasta puutetta...

Toki minuakin hirvittää, kun hän huumorilla vetäisee rintsikkansa esiin ja vetäisee omaa päähänsä, ovat ne niin isot (kupit siis). So what, me olemme ystäviä.

7

1198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole hiirulainen

      sehän on tyrannosaurus rex. Hiiri on pieni, siro ja vikkelä.

    • läski

      Kai olette huomanneet, että valomerkin lähestyessä tietynlaisille miehille kelpaa kaikki kaksijalkaiset kanoista tikapuihin. Ja läskiltähän saa helposti.

      Minusta se ei ole mikään meriitti, että läski ystäväsi rintsikat päässä jakaa peffaa karanneille lähiömiehille.

      Miehille, jotka aamuyön tunteina matkalla kotiin oksentavat rappukäytävään inhotustaan.

      • aika kummallista

        miten usein täällä aloittaa keskustelun tuollainen "itse hoikka"nainen, jolla on lihava ystävätär, joka, kas kummaa, on aina "huoliteltu"(siis tosiaan lihava huoliteltu) ja jolla riittää vientiä miesrintamalla. Tämä liivipäisyys tosin oli uutuus.


      • kummastunut
        aika kummallista kirjoitti:

        miten usein täällä aloittaa keskustelun tuollainen "itse hoikka"nainen, jolla on lihava ystävätär, joka, kas kummaa, on aina "huoliteltu"(siis tosiaan lihava huoliteltu) ja jolla riittää vientiä miesrintamalla. Tämä liivipäisyys tosin oli uutuus.

        Mut miks sitten siro "sisar tai ystävä" valittaa, et kun ei oo seuraa... ?


      • oksennella rappuihin

        Läskeiltäkö vaan saa helpoimmin? Älä kuule viitsi naurattaa!


      • harrastaa

        Kuinkahan moni on sinun jälkeesi oksentanut? Oli sitten laiha tai lihava niin morkkikset varmasti iskee taudinpelkoineen ja ei toivottuine lapsineen. Lasku tulee perässä jos pahiten käy.


    • myöskin

      Ja rakas ystävä onkin:))
      Painoasioista on vuosien mittaan keskusteltu paljonkin, varsinkin kun iän myötä hänelle alkaa tulla terveysongelmia. Minä en lihavuudesta viisastele, olenpahan kertonut olevani tukena, jos aktiivinen painonpudotus alkaa tuntua ajankohtaiselta.
      Jokaisella on minusta oikeus omaan elämäänsä, mitäs se minulle kuuluu minkä muotoisena muut haluavat elää?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe