Elämä on ihanaa..

onnellinen tyttönen

Moi kaikille... pakko jakaa tää muillekin.
vajosin jokin aika sitten pahaan masennukseen ja
olin varma etten voi selvitä mutta kun elämääni
sitten tuli henkilö joka vahvisti uskoani jumalaan
niin sain vahvuutta jaksaa ja jatkaa elämää. Ja tässä sitä ollaan vapaana masennuksesta ja surusta.
kyllä se aurinko paistaa risukasaankin. "huokaus"
oon niin onnellinen:)

8

3067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vapautunut monesta

      Moi!
      Ompas sinulla oikein iloinen uutinen, tällaisen on ilo jakaa muillekkin, samalla valtava todistus, siitä että Uskoa voi vahvistaa.
      Tämä vahvistava ihminen on myös suuri todistus olla; heikoille vahva, niinkuin Jeesus oli omille opetuslapsilleen.
      Suuri on voima rakkauden!

      • se onnellinen

        niin on... oon nähny ja kokenu kaikenlaista
        ja on se vaan ihana huomata että joka kerran
        apu tulee taivaan isiltä...


      • "kokenut tietää"
        se onnellinen kirjoitti:

        niin on... oon nähny ja kokenu kaikenlaista
        ja on se vaan ihana huomata että joka kerran
        apu tulee taivaan isiltä...

        Auttaja, joka sinua auttoi, niin Hän on Suuri, jossa Isä asuu, joka on VALITTU. :)
        ja RAKKAUS, niin Isän Rakkaus on Hänessä ja PYSYY.


      • GretaMieku
        "kokenut tietää" kirjoitti:

        Auttaja, joka sinua auttoi, niin Hän on Suuri, jossa Isä asuu, joka on VALITTU. :)
        ja RAKKAUS, niin Isän Rakkaus on Hänessä ja PYSYY.

        Voi sinua onnellista tyttöä. Samaa ei voi sanoa minusta.Minäkin olen mielenterveyskuntoutuja.Minut on elämäni aikana leimattu moneen otteeseen. Ensin leimaasi päiväkodin lapset. Olin jokin vuosi sitten päiväkodissa työ elämässä.Päiväkodin lapset nimitti minua aivoinvaliidiksi ja kehitysvammaiseksi kun ei kun eivät tienneet sairauteni diaknoosia.Nyt sitten syyskuusssa 2006 minun oma nettikaverini mies jonka netistä löysin nimitteli minua Luuseriksi ja leimasi minut mielenterveyskuntoutujaksi. Eipä hänkään minusta välttänyt vaikka toista väitti. Oma nettikaverinikin vihasi ja inhosi minua. Vaikka en ole sille netti kaverilleni tehnyt yhtään mitään pahaa.Eli minä olen ihan yhtä päihinpoytkittu kuin sinäkin.Olen masentunut ja onneton. Ei minusta kukaan välitä ihan päinvastoin.Olen jumalata rukoillut että tulisin uskoon mutta se ei ole kohdallani vain onnistunut.Joka iltaisessa ilta rukouksessa olen pyytänyt pääseväni uskoon mutta ei ole onnistunut.Ole sinä onnellinen että olet uskossa.Minulla ainakin tällähetkellä on todella paha olo. Itkin tänäkin aamuna.Masennuksessani jään nyt rämpimään. Huomenna ehkä mielenterveys toimistoon taas. Tsemppiä sinulle ja hyvää jatkoa vain. T: Kohtalotoverisi GretaMieku


      • se onnellinen ja uskova
        GretaMieku kirjoitti:

        Voi sinua onnellista tyttöä. Samaa ei voi sanoa minusta.Minäkin olen mielenterveyskuntoutuja.Minut on elämäni aikana leimattu moneen otteeseen. Ensin leimaasi päiväkodin lapset. Olin jokin vuosi sitten päiväkodissa työ elämässä.Päiväkodin lapset nimitti minua aivoinvaliidiksi ja kehitysvammaiseksi kun ei kun eivät tienneet sairauteni diaknoosia.Nyt sitten syyskuusssa 2006 minun oma nettikaverini mies jonka netistä löysin nimitteli minua Luuseriksi ja leimasi minut mielenterveyskuntoutujaksi. Eipä hänkään minusta välttänyt vaikka toista väitti. Oma nettikaverinikin vihasi ja inhosi minua. Vaikka en ole sille netti kaverilleni tehnyt yhtään mitään pahaa.Eli minä olen ihan yhtä päihinpoytkittu kuin sinäkin.Olen masentunut ja onneton. Ei minusta kukaan välitä ihan päinvastoin.Olen jumalata rukoillut että tulisin uskoon mutta se ei ole kohdallani vain onnistunut.Joka iltaisessa ilta rukouksessa olen pyytänyt pääseväni uskoon mutta ei ole onnistunut.Ole sinä onnellinen että olet uskossa.Minulla ainakin tällähetkellä on todella paha olo. Itkin tänäkin aamuna.Masennuksessani jään nyt rämpimään. Huomenna ehkä mielenterveys toimistoon taas. Tsemppiä sinulle ja hyvää jatkoa vain. T: Kohtalotoverisi GretaMieku

        Ikävää kuulla tuollaista.mutta usko mua että kyllä
        se aurinko paistaa risukasaankin. ja hei mä voin alkaa rukoilla sun puolesta että tulisit uskoon, mikäli haluat sitä. Mä uskon vilpittömästi että
        sinä myös selviät. tässä sulle piristystä, ne on erään laulun sanat.
        Tiedäthän että kallisarvoinen ja tärkeä oot tässä nyt. oot rakastettu ainutkertainen sä sellaisena kuin oot syntynyt. ja vaikka monet sulle sanookin
        nyt oltava on niin tai näin niin sellaisenaan Taivaan isä kuitenkin sinutkin hyväksyy. vain sinä sovit omaan persoonaas.


      • Anonyymi
        se onnellinen ja uskova kirjoitti:

        Ikävää kuulla tuollaista.mutta usko mua että kyllä
        se aurinko paistaa risukasaankin. ja hei mä voin alkaa rukoilla sun puolesta että tulisit uskoon, mikäli haluat sitä. Mä uskon vilpittömästi että
        sinä myös selviät. tässä sulle piristystä, ne on erään laulun sanat.
        Tiedäthän että kallisarvoinen ja tärkeä oot tässä nyt. oot rakastettu ainutkertainen sä sellaisena kuin oot syntynyt. ja vaikka monet sulle sanookin
        nyt oltava on niin tai näin niin sellaisenaan Taivaan isä kuitenkin sinutkin hyväksyy. vain sinä sovit omaan persoonaas.

        Voi tätä laulua oon etsinyt,lapsena usein kuuntelin mutten muista laulun nimeä enkä esittäjää,muistaisko joku?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi tätä laulua oon etsinyt,lapsena usein kuuntelin mutten muista laulun nimeä enkä esittäjää,muistaisko joku?

        Minäkin oon ettinyt tätä laulua jota lapsena usein kuuntelin, mutten muista nimeä enkä esittäjää


    • Anonyymi

      Olen tosi onnellinen puolestasi:)
      Itselläni olllut ja edelleen on tosi vaikeeta, mutta se biisi: "Herra kädelläsi jne ..... - turvata voin yksin Jumalaan."
      Kaikkea hyvää elämääsi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe