kun kaaso riidellyt morsiamen kanssa

mitä tehdä

Pyytäisin kommentteja ongelmaan. Suostuin ystäväni kaasoksi, häät ovat tulevana kesänä.
Olen kuitenkin monet kerrat ollut pettynyt tähän ystävääni, kokenut ettei hänellä aikaa eikä halua tavata, olla minulle tukena elämäni tärkeissä hetkissä vuosien varrella. Olen siitä vihjaillutkin hänelle, tuloksetta.

Itse erosin viime vuonna ja oli muitakin vastoinkäymisiä..hänellä ei tuntunut juuri koskaan olevan aikaa/kiinnosutsta olla tukena.
Yritn kuitenkin hyväksyä hänet sellaisena kuin hän on. ja ilahduin kun hän pyysi kaasoksi.
Olen yrittänyt olla hänelle tukena, lähtenyt mukaan sovittamaan pukuja ym.

Vajaa kuukausi sitten kuitenkin suutahdin, loukkaanuin siitä että hän vähät tuntuu välittävän kun minulla on hankalaa ja kaipaisin ystävää hädässä..lupailee ja peruu sitten tapaamisia ja toin sitten loukkaantumiseni esille oikein kunnolla.

Nyt ei sitten olla oltu yhteyksissä sen jälkeen. Itse koen että pallo on hänellä, koska hän puhelun lopetti sanoen rupeavansa syömään...
Nyt on aika epävarmat fiilikset,että menikö tässä nyt sitten sekin ystävyys mitä oli, kun menin sanomaan suoraan miltä minusta tuntuu...? Ja miten nuo kaason tehtävätkin joihin olen lupautunut..enpä tällä haavaa tunne edes halua mennä koko häihin :(

Kommentteja!

4

1585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan

      Jos et halua puhua, niin lähetä esim. tekstari tai kortti ja kysy suoraan missä mennään. Siis: härkää sarvista! Ihan jo käytännön asioiden vuoksi teidän pitää tämä juttu selvittää, mutta sano myös selvällä suomen kielellä tälle morseimmelle, miltä itsestäsi tuntuu.

    • ....

      Minä en alkaisi perään itkeä. Jos tyyppi on noin täynnä itseään, hän varmasti pärjää aivan mainiosti ilman sinua häissään. Etsikööt jonkun, joka jaksaa hännystellä vain häntä. Tuskin tuollainen ääliö ansaitsee kaltaistasi ystävää. Älä suostu kynnysmatoksi! Sinulla on oikeus myöskin saada ystävyyssuhteesta jotain, eikä olla vain antajana. Sinuna en enää menisi hänen kaasokseen, enkä olisi missään yhteydessä henkilöön. Jos kaipaa sinua, madelkoon itse takaisin. Tosin tuollaiset ihmiset tuksin tajuavat tehneensä mitään väärää, odottavat vain että sinä menisit pyytämään anteeksi sitä, että et kestänyt hänen huonoa käytöstään, etkä jaksanut 24/7 vain jutella hänen asioistaan. Näitä ihmisiä löytyy.

      Etsi kivoja ystäviä ja unohda tuollaiset hyväksikäyttävät paskiaiset! Mihin sinä häntä tarvitset? Tekemään olosi kurjaksi?

      • slkdfsk

        niinpä..ystäväsuhteita vaan ei aikuisiällä niin helposti muodosta kuin nuorempana. Ja ystäviä on hyvä olla.


      • .....
        slkdfsk kirjoitti:

        niinpä..ystäväsuhteita vaan ei aikuisiällä niin helposti muodosta kuin nuorempana. Ja ystäviä on hyvä olla.

        Joo...onhan sekin totta, mutta jos ystävyyssuhteessa ei ole mukavaa olla, niin miksi roikkua siinä? Pelkkä ystävyyssuhteiden puute ei ainakaan minulle riitä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      63
      1426
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1289
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1132
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      116
      1070
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      26
      881
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      765
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      50
      645
    8. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      614
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      180
      598
    10. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      87
      594
    Aihe