Hei
Onko kukaan lukennut tai nähnyt itse Queenin musiikkiin perustuvaa musikaalia Another Kind of Magic, Queen Show?. Onko hyvä vai pelkkää rahastusta?.
Another Kind of Magic, Queen Show
2
603
Vastaukset 2
- ihmettelyä
Samaa mietin. Kyse siis tästä:
"Konsertti 2.11.2007 Hartwall Areena, Helsinki.
Lontoolainen West End International Ltd. on tuottanut erinomaisen Queen-shown- ”Another Kind of Magic”, joka nähdään Helsinki Areenalla 2.11. Tiukasta aikataulusta johtuen tuotanto on Helsingissä vain yhden illan ajan.
Konsertti on kooste Queenin rock-hiteistä musikaalivivahteilla höystettynä. Mittavassa areenaformaatissa esitetään yhtyeen suurimpia hittejä, kuten ”Bohemian Rhapsody”, ”We Will Rock You”, ”We Are The Champions” ja monia muita. Kokoonpanossa nähdään 4 tähtisolistia ja 6 taustasolistia. Suomalainen Vantaan Viihdeorkesteri pitää huolen siitä että esitykseen saadaan hivenen klassisia piirteitä ja Queenin kuuluisasta rock-soundista vastaa 5-henkinen rockbändi. Kokoonpano on tarkkaan mietitty, jotta yleisölle taattaisiin mahdollisimman mahtava musiikkielämys.
Queen-Another Kind of Magic-A Symphonis Spectacular on kiertänyt lukuisissa maissa vuodesta 2001. Suomessa tuotannosta vastaa JF Promotions Oy"
Yritin Googletella, mutta ei löydy oikein mitään. Marraskuussa sama show kiertelee Ruotsissa, mutta juuri muuta en löytänytkään. Jos olisi kyseessä suosittu konsertti, joka olisi kiertänyt lukuisissa maissa vuodesta 2001, niin kyllähän siitä pitäisi löytyä paljonkin. Ja jos tiukasta aikataulusta johtuen show ehtii olla Suomessa vain päivän, niin mihin sillä oikein on kiire, kun Suomen lisäksi löytyi mainintoja vain parista Ruotsissa järjestettävästä konsertista? Lontoossahan on mennyt pitkään Queen-musikaali We will rock you! ja se on tunnettu & suosittu. Vähän vaikuttaa tämä Suomi-veriso rahastukselta...- Queen-fani
Uskon että tuo on hyvä, ainakin olen liput varannut ja sitä olen nyt sitten menossa katsomaan..
We Will Rock You-musikaali kiinnostaa myös minua ja luin netistä joku aika sitten, että sekin olisi ehkä mahdollisesti tulossa Suomeen muutamien vuosien kuluttua.
Paljon en minäkään tuosta Another Kind Of Magicista tiedä, mutta koska olen suuri Queen-fani niin päätin nyt sitten mennä katsomaan sitä. Toivottavasti on hyvä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081275
- 45891
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50716- 70656
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123632- 67606
- 53587
- 55535
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93463Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
- 34437
- 51435
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?113434Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?19430- 49427
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82417- 52403
- 42390
Veikkauksen asiamiehen provikat?
Minkä verran peliautomaatin pitäjä saa peliautomaatin tuotosta?28379