Another Kind of Magic, Queen Show

Nimetön

Hei

Onko kukaan lukennut tai nähnyt itse Queenin musiikkiin perustuvaa musikaalia Another Kind of Magic, Queen Show?. Onko hyvä vai pelkkää rahastusta?.

2

473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmettelyä

      Samaa mietin. Kyse siis tästä:


      "Konsertti 2.11.2007 Hartwall Areena, Helsinki.

      Lontoolainen West End International Ltd. on tuottanut erinomaisen Queen-shown- ”Another Kind of Magic”, joka nähdään Helsinki Areenalla 2.11. Tiukasta aikataulusta johtuen tuotanto on Helsingissä vain yhden illan ajan.

      Konsertti on kooste Queenin rock-hiteistä musikaalivivahteilla höystettynä. Mittavassa areenaformaatissa esitetään yhtyeen suurimpia hittejä, kuten ”Bohemian Rhapsody”, ”We Will Rock You”, ”We Are The Champions” ja monia muita. Kokoonpanossa nähdään 4 tähtisolistia ja 6 taustasolistia. Suomalainen Vantaan Viihdeorkesteri pitää huolen siitä että esitykseen saadaan hivenen klassisia piirteitä ja Queenin kuuluisasta rock-soundista vastaa 5-henkinen rockbändi. Kokoonpano on tarkkaan mietitty, jotta yleisölle taattaisiin mahdollisimman mahtava musiikkielämys.

      Queen-Another Kind of Magic-A Symphonis Spectacular on kiertänyt lukuisissa maissa vuodesta 2001. Suomessa tuotannosta vastaa JF Promotions Oy"


      Yritin Googletella, mutta ei löydy oikein mitään. Marraskuussa sama show kiertelee Ruotsissa, mutta juuri muuta en löytänytkään. Jos olisi kyseessä suosittu konsertti, joka olisi kiertänyt lukuisissa maissa vuodesta 2001, niin kyllähän siitä pitäisi löytyä paljonkin. Ja jos tiukasta aikataulusta johtuen show ehtii olla Suomessa vain päivän, niin mihin sillä oikein on kiire, kun Suomen lisäksi löytyi mainintoja vain parista Ruotsissa järjestettävästä konsertista? Lontoossahan on mennyt pitkään Queen-musikaali We will rock you! ja se on tunnettu & suosittu. Vähän vaikuttaa tämä Suomi-veriso rahastukselta...

      • Queen-fani

        Uskon että tuo on hyvä, ainakin olen liput varannut ja sitä olen nyt sitten menossa katsomaan..

        We Will Rock You-musikaali kiinnostaa myös minua ja luin netistä joku aika sitten, että sekin olisi ehkä mahdollisesti tulossa Suomeen muutamien vuosien kuluttua.

        Paljon en minäkään tuosta Another Kind Of Magicista tiedä, mutta koska olen suuri Queen-fani niin päätin nyt sitten mennä katsomaan sitä. Toivottavasti on hyvä. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1596
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe