alinda,elinda?

mitäs tykkäätte nimistä elinda ja alinda? :) jostain hautakivestä oon bongannu ja ite tykkään ;D
10900
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 10

Vanhimmat

A-linda, Elin-da. Ehkä se oon vaan minä, jonka mielestä kuulostaa aika oudolta.
Mikä vika Lindassa?

Äänestä
  • samaa mieltä..
    nättejä nimiä mutta ehkä liian imeliä.

Äänestä

sinänsä ihan sieviä, mutta kun tämä suomen kieli on mitä on:

alinta elintä

Entä Allida ja Ellida?

Äänestä
  • yksinkertaisemmin Alli ja Elli, sitten vaikka Alli Linda Elissa tai Elli Linda Alissa

Äänestä

Melinda tai Rosalinda

Äänestä
  • Kallistun minäkin mieluummin Melindan puoleen ;)

Äänestä

Joko antaisin tytölle suoraan nimeksi Linda, Alina tai Elina - ja jättäisin tuon sekoittamisen.

Melinda-nimen olen myös kuullut, ja siitä tykkään melkein yhtä paljon kuin 'suomalaisesta' Melina-versiostakin.

Äänestä

Elinda kuulostaa kamalalta, mutta Alinda on sitäkin kivempi :D

Äänestä

Ei mitään Elindaa. Siitä tulee mieleen "elin" ja tajuat varmaan, mikä elin tulee ihmisille ekana mieleen...
Eli mieluummin siis Alinda.

Äänestä

Mun nimi on Alinda ja toi tuntu pahalta tbh.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

hanne82-- kirjoitti:

mitäs tykkäätte nimistä elinda ja alinda? :) jostain hautakivestä oon bongannu ja ite tykkään ;D

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu